Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Fitxa: Rey EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Fitxa: Rey EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Fitxa: Rey EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Fitxa: Rey EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Fitxa: Rey EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Fitxa: Rey EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Fitxa: Rey EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Fitxa: Rey EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Fitxa: Rey EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Fitxa: Rey

Ir abajo

Fitxa: Rey Empty Fitxa: Rey

Missatge  Reyespada Ds 28 Jul 2012 - 13:03

Nom i cognom del teu personatge: Reyespada Shimizu ( Rey )

Família: Pare ( shinigami ) , mare ( humana ).

Passat:

Vivia en una casa pobre, em maltractaven, casi no em donaven de menjar... Un dia, una gran força espiritual va sorgir del meu interior acavant amb els meus padrastres i fugant-me de casa ( als 10 anys ). Vaig arribar al seretei amb ajuda d'animes perdudes . Mig mort, em vaig trobar a la porta del seretei i vaig caure desmayat. Al despertar vaig ser adobtat pel capità de la sisena divisió anterior. Van passar els anys, entrenant, treient-me els estudis com a shinigami. fins que un dia vaig retar al meu padrastre ( l'anterior capità de la sisena divisió ), i el vaig matar amb les meves propies mans davant de 200 persones, convertint-me en l'actual capità.

Home o dona: Home

Raça: Shinigami

Ocupació: Capità de la sisena divisió

Edat: 154

Descripció psicològica: Molt espontani i vengador

Descripció física: Ros , estatura mitjana ( 170 cm ) , pell blanca i ulls ''verdblau''

Vestidures: Haori de capità de la sisena, bufanda blanca, protecors als braços.

Habilitats de lluita:

-Kido: Molta habilitat

-Shumpo: Velocitat inpercitible

- Lluita cos a cos: No molt bona, millor habilitat a distància

- Precició de llançament: A uns 600m de distància


. Shikai:

-Kuroijikan

Té la forma d'una katana amb inscripcions gravades en el tall, dels elements aigua, foc, vent i pedra. Pot invocar cualsevol d'aquests elements segons les debilitats del contrincant. A més, si invoca algún dels elements, i l'ingereix ( s'el menja ), adobta les cualitats d'aquell element.
Exemple:

1. Manera d'utilitzar el shikai:

Invoca l'element aigua, i l'aigua adobta forma de drac ; invoca fog: el drag d'aigua dispara foc per la boca ; invoca vent: el drag d'aigua que llença foc per la boca pot llençar rafagas cortants d'aire... i així suxessivament...

2. Manera d'utilitzar el shikai:

Al invocar l'element d'aigua, i menjar-sho, adobtaria les cualitats d'aigua: si rep cualsevol atac es tornaria aigua, si li clavesin una espassa no li passaria res, el mateix amb altre elements, ingereix pedra, el braç es torna pedra i aplasta a la gent.. XDD.

( Per invocar el shikai s'han de dir aquestes parlaules: Desperta del teu somni! Kuroijikan

.Bankai:

Unes ales de reiatsu li permeten desplaçar-se per l'aire, pronunciant les paraules ''ajut dels Deus'', milers d'espasses cauen del cel contra l'enemic, i després explotant si son aprop de l'enemic, i un verí es propaga pel cos de l'enemic siaquesta li a tocat. Pot controlar tots el objectes del seu voltant i enviant-los amb força contra el seu enemic, i per ultim, si té poder suficient, pot invocar al deu Poseidó i tenir-lo com aliat.

( Per accedir al bankai, a de tenir ferides als braços i al pit, avent perdut gran cuantitat de sang, al accedir al bankai les ferides es curen, es a dir, per accedir al bankai a d'estar en gran perill de mort.

Gustos: Anime, Taacos liindos Mexicà , i jugar a futbol celestial... Rolling Eyes , suposo que es com el futbol pero pel cel... Rolling Eyes













Reyespada
Reyespada
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum