Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Fitxa Art EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Fitxa Art EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Fitxa Art EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Fitxa Art EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Fitxa Art EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Fitxa Art EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Fitxa Art EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Fitxa Art EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Fitxa Art EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Fitxa Art

2 participantes

Ir abajo

Fitxa Art Empty Fitxa Art

Missatge  Art Dj 6 Nov 2014 - 0:47

Art Yoruichi

Home

Integrant a la 2a Divisio

Vaig morir amb 19 anys recent complerts, porto al rukongai uns 30 o 40 anys ja e perdut el compte porto intentant entrar al seiretei ja fa temps pero el guardia sempre mu impedeix... tinc pocs records de la meva vida humana pero se que em vai enamorar de una noia, no recordo massa mes, i desde petit veia coses extranyes("particulars") que la resta no podien veure...

Soc un noi bastant impulsiu, agafo confiança rapidament, pero una caracteristica basica es que soc molt protector, i a vegades aixo inclus em porta algun mal entes,la gent que m'envolta sempre em diu que el problema que tinc es que mai dic el que em passa per el cap, ja que per por de fer mal a algu o coses aixi prefereixo guardar-mo jo i soc una persona que sempre pots confiar amb mi per cualsevol cosa si hi ha un problema i s'ha de solucionar jo mai dic que no, sempre estic molt motivat i preparat per cualsevol cosa/imprevist.


Soc mitjanament alt i tinc els cabells largs i de color blanc, soc de una estatura de 1.76 aprox, no tinc massa muscol pero el necessari per en cas de una batalla sense armes tenir possibilitats,soc de pell bastant blanqueta, tinc un ciacrtiu al braç dret part interior de una de les lluites amb el guardia de la porta del seiretei. No m'agrada que no em diguin la veritat si no mu volen o poden dir directament que no començin ni mu expliquin o tota la veritat o res, i m'agrada que em diguin les coses directes sense donar tombs. M'agrada molt competir sempre i cuan sigui competicio sana, i m'agrada molt retarme a mi mateix i millorar

Zampakuto:

Nom: Kaede
Tipus Llum
Nom del Shikai: Neo Kaede (S'activa en dir el seu nom)
Es una espasa forsa gran, amb una fulla negra força llarga i el seu poder es fer un tipus de getsuga tenshou pero de llum.

Opcions de Veure la foto:

Fitxa Art View.php?pic=5nnh94&s=8#
Fitxa Art 2hdcoix

http://tinypic.com/view.php?pic=5nnh94&s=8#.VFykRcnWHIV

Tinc un nivell de kido normal i estic aprenent, pero no puc millorarlo ja que em dedico a tenir un shunpo molt precis i rapid.


Editat per darrera vegada per Art el Dv 7 Nov 2014 - 12:17, editat 2 cops en total
Art
Art
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 18
Edat : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa Art Empty Re: Fitxa Art

Missatge  Hanako Dj 6 Nov 2014 - 13:11

Bones!

La fitxa en sí està ben pensada, però crec que a la resta ens falta un poquet d'informació sobre el teu personatge en general. Podries mirar d'allargar-ho un poquet més? Amb un poc més d'informació segur que ens podriem desfer bé ens els rols! ^^
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa Art Empty Fitxa Art

Missatge  Art Dv 7 Nov 2014 - 12:21

Ja le modificada, averem que ti parece ara ( Avisuu le modificat de la original coses que no em vas dir pero bueno!!)
Art
Art
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 18
Edat : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa Art Empty Re: Fitxa Art

Missatge  Hanako Dv 7 Nov 2014 - 13:41

Definitivament molt millor!! Així ens serà més fàcil poder escriure algun rol amb tu! Joan

Benvingut al Seireitei, nou Shinigami de la Segona Divisió!



PD: Per què ningú es fa de la Primera Divisió? Depre
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa Art Empty Re: Fitxa Art

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum