Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
fitxa aea EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
fitxa aea EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
fitxa aea EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
fitxa aea EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
fitxa aea EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
fitxa aea EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
fitxa aea EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
fitxa aea EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
fitxa aea EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

fitxa aea

2 participantes

Ir abajo

fitxa aea Empty fitxa aea

Missatge  Eaea Dl 16 Jun 2014 - 21:38

-Nom i cognom del teu personatge: Aea

-Família: No ho sé, vaig perdre els records al arribar a la Societat d'ànimes

-Passat del teu personatge: Vaig despertar al Rukongai amb una edat de 14 anys i no recordava res del meu passat. Era increïble les històries que la gent m'explicava de que tots érem morts al món humà, la veritat és que abans era bastant escèptic, però el cap d'un parell de dies d'haver vist el Seiretei (de lluny) i els shinigamis que de tant en tant passaven per la meva zona del Rukongai, per cert, bastant pròspera i sense masses conflictes, vaig acabar d'assumir que havia mort al món real i que en aquell moment era una ànima. Vaig fer bastants amics, i en aquells temps em vaig passar uns tres mesos treballant de cambrer a un local de jocs, encara que la feina m'agradava ben poc i per això vaig decidir iniciar-me a l'acadèmia shinigami amb els diners d'un bon amic d'una família rica,que em va oferir anar amb ell (la veritat és que vaig tenir molta sort). Vaig començar a una classe de mitja volada amb un nivell mitjà, però al cap d'unes setmanes em varen passar a un nivell superior a causa del meu esforç i ganes d'aprendre (en aquells moments ja sabia que havia de fer coses que m'agradessin en el món dels shinigami per a ser feliç). Vaig acabar l'acadèmia amb 17 anys, un temps molt bo segons les estadístiques, encara que sempre hi ha gent millor es clar, i ara em trobo recent incorporat a la setena divisió, i he començat fent de becari a l'acadèmia, ensenyant a purificar hollows als nous estudiants.

-Home o dona: Home

-Divisió: Setena

-Edat: 17

-Descripció psicològica: Sóc una persona que pensa amb els seus amics i que intenta que tots siguin feliços, encara que a vegades també em moc per interessos propis. Intento ajudar els demès, i sempre estic atent per a un nou aprenentatge. A vegades puc ser prepotent o egocèntric (és contradiu amb la meva personalitat) ja que puc arribar a ser bipolar.

-Descripció física: (Avatar)

-Vestidures: En les missions porto el equip reglamentari de shinigami. A l'acadèmia porto el vestit de professor/alumne.

-Nom de la teva Zanpakuto: Akiyoshi

-Nom del Shikai i paraules que l'activen: Brilla, Akiyoshi

-Tècniques (atacs) del Shikai: Atac 1: l'Akiyoshi brilla i deixa enlluernat al oponent, oprtunitat per aporpar-se i atacar-lo cos a cos. Atac 2: l'Akiyoshi pot fer disparar un raig de llum curt que pot ferir al oponent.

-Nivell de Kido: Notable

-Nivell de Shumpo: Acceptable

-Nivell de lluita cos a cos: Bastant bo

Altres habilitats de lluita destacables: M'agrada utilitzar miralls per fer emboscades als enemics (el poder de la meva zanpakuto es pot reflectir amb els miralls i amplificar el seu rang d'atac)


Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

fitxa aea Empty Re: fitxa aea

Missatge  Hanako Dl 16 Jun 2014 - 23:01

Bona fitxa! (excepte pel fet que no t'has unit a la divisió més eròtica de totes, que és la Primera)

Acceptada D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum