Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. La revista del Seireitei
+4
Minato
Gooraa
zoro23
Hanako
8 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Seireitei no Fansub. La revista del Seireitei
Després de l'èxit del Bleach Official Bootleg, Karaburi +, Seireitei no Fansub s'engresca en un nou projecte!!
Ni més ni menys que La revista del Seireitei! Es tracta d'un projecte que duu a terme la novena divisió, l'encarregada de redactar i publicar la revista mensualment.
Tite Kubo, amb aquest especial, ens ofereix un tast de com seria aquesta revista. El contingut és força interessant: els secrets dels capitans i tinents de les tretze divisions del Seireitei!
Així doncs, a partir d'ara, durant 13 diumenges tindreu al nostre blog un nou article d'aquesta interessant revista! Esperam que us agradi i que en gaudiu!!
Avui toca la Primera Divisió! Ànims Capità Yamamoto!!
Per començar a llegir :estudiant: al nostre blog!!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 13 Maig 2012 - 15:39, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. La revista del Seireitei
Jaja, com mola!! Llegit i he de dir que esta molt guapo aixo xDD!!
Per cert Hanako, vosaltres teniu traduits els 3 art book's de Bleach? el Soul, el masked i el Unmasked?? Estic buscant per tota la red i no ho trobo per nigun lloc. No hi ha manera de trobarlo en lloc :Estres: :Estres:
Salu2!!
Per cert Hanako, vosaltres teniu traduits els 3 art book's de Bleach? el Soul, el masked i el Unmasked?? Estic buscant per tota la red i no ho trobo per nigun lloc. No hi ha manera de trobarlo en lloc :Estres: :Estres:
Salu2!!
zoro23- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 42
Reiatsu : 48
Edat : 38
Ubicació : Kame House
Waaao, amb això s' apren de Bleach i tot! Jo no sabia pas que en Yamamoto feia una festa del te cada més, ni que no tenien els menjars en comú amb el seu tinent, ni tampoc que a en Sasabike li agrades l' esgrima i tot això del gentleman! Molt interessant, m' agrada molt aquest nou projecte
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
A poc a poc xDzoro23 escrigué:Per cert Hanako, vosaltres teniu traduits els 3 art book's de Bleach? el Soul, el masked i el Unmasked?? Estic buscant per tota la red i no ho trobo per nigun lloc. No hi ha manera de trobarlo en lloc :Estres: :Estres:
Minato escrigué:A poc a poc xDzoro23 escrigué:Per cert Hanako, vosaltres teniu traduits els 3 art book's de Bleach? el Soul, el masked i el Unmasked?? Estic buscant per tota la red i no ho trobo per nigun lloc. No hi ha manera de trobarlo en lloc :Estres: :Estres:
Aixo vol dir que ho fareu??!! Si es aixi quina ilusio tu xD!! Moltes gracies per la feina
PD: Minato, els capitols de Bleach del 161 al 167, trigareu molt en pujar-los en dd?? Tinc unes ganes de tindre tots el capitols en catala xD.
Pero escolta, no hi ha presa eh? Nomes es curiositat i ganes, pero se que teniu feina i nomes faltaba jo donant presa xD Vosaltres al vostre ritme que es el bo.
Arigatou!!
Zoro, no passis pena, tenim pensat anar fent més coses!! Gràcies per l'entusiasme!!
Gooraa, jo tampoc ho sabia!! Quin personatge en Yamamoto! Me l'imagino arreglant-se la barba mentre l'altre prepara hamburgueses a l'estil occidental! xD
La setmana que ve, la segona divisió! (d'aquí a arribar a la tretzena... )
Zoro, no passis pena, tenim pensat anar fent més coses!! Gràcies per l'entusiasme!!
Gooraa, jo tampoc ho sabia!! Quin personatge en Yamamoto! Me l'imagino arreglant-se la barba mentre l'altre prepara hamburgueses a l'estil occidental! xD
La setmana que ve, la segona divisió! (d'aquí a arribar a la tretzena... )
Hanako- Administrador
Tot i que sigui un diumenge plujós, tenim motius per estar ben contents: Avui toca La revista del Seireitei! Avui podreu conèixer tots els secrets de la Segona Divisió!! Les aficions de la Capitana Soi-Fong i un poquet del seu passat, l'especialitat de n'Omaeda (en té cap?), l'estructura interna de les Forces Especials i algunes coses sobre la Yoruichi.
Ens tornam a veure el dimecres amb el capítol del manga i, recordeu que el proper diumenge us oferirem... la tercera divisió!!
El trobareu al nostre blog!!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 13 Maig 2012 - 15:39, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
Mola aixo de la revista del seireitei (s'em va oblidar comentar la primera, pero es igual XD)
que raro el nom sancer de l'oomaeda, no? XDDDDDD
que raro el nom sancer de l'oomaeda, no? XDDDDDD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Gràcies Momo!!
A mi el que em sembla més raro és que la Soi-Fong, així de matona que és, col·leccioni coses amb gats xDDDD Em fa molta gràcia imaginar-me la seva habitació plena de capsetes amb gats, quadres amb gats petits molt cucos, figuretes de gats, rellotges i, evidentment, no pot faltar un:
Quant a n'Omaeda, em sorprèn que sàpiga fer alguna cosa! Segur que és tinent perquè va pagar les reparacions de la Segona Divisió i no per tenir mèrit com a assassí!
A mi el que em sembla més raro és que la Soi-Fong, així de matona que és, col·leccioni coses amb gats xDDDD Em fa molta gràcia imaginar-me la seva habitació plena de capsetes amb gats, quadres amb gats petits molt cucos, figuretes de gats, rellotges i, evidentment, no pot faltar un:
Quant a n'Omaeda, em sorprèn que sàpiga fer alguna cosa! Segur que és tinent perquè va pagar les reparacions de la Segona Divisió i no per tenir mèrit com a assassí!
Hanako- Administrador
El diumenge, com no pot ser d'altra manera, toca La revista del Seireitei!
Avui podreu conèixer les manies i dèries de la Tercera Divisió!! Els costums d'en Gin Ichimaru o les aficions del tinent Kira!
Esperam que us agradi i moltes gràcies per seguir-nos! Ens tornam a veure el dimecres amb el capítol del manga. El proper diumenge... la quarta divisió.
El trobareu al nostre blog!!
Hanako- Administrador
A mi m'agrada molt el tros que parlen de la Rangiku i en Gin...
aficio: observar a la gent XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
per cert.... m'ho sembla a mi o sempre passa que lo que el capita diu que adora (de manjar) el seu tinent diu que ho odia? XD
per cert.... m'ho sembla a mi o sempre passa que lo que el capita diu que adora (de manjar) el seu tinent diu que ho odia? XD
Momo- Líder dels Tinents
Jajajajaja, sí tens raó!!
Jo també ho havia notat: a la () divisió també passarà! (no diré spoilers!) A mi el que més m'ha cridat l'atenció és que en Kira sigui poeta!! Em pensava que no sabia fer res més que plorar i llepar-li el cul a n'Ichimaru... m'ha sorprès!
Jo també ho havia notat: a la () divisió també passarà! (no diré spoilers!) A mi el que més m'ha cridat l'atenció és que en Kira sigui poeta!! Em pensava que no sabia fer res més que plorar i llepar-li el cul a n'Ichimaru... m'ha sorprès!
Hanako- Administrador
Ahir vàrem tenir capítol de manga i avui... La revista del Seireitei!! Si és que ha estat un cap de setmana ben rodó!
Avui us endinsam dins el desconegut món de la Quarta Divisió!! No només la capitana Unohana, sinó també la tinent Isane, el tercer al càrrec Iemura o el nostre vell amic Hanataro Yamada.
Esperam que us agradi i moltes gràcies per seguir-nos! Ens llegirem una altra vegada el dimecres amb el capítol del manga i diumenge que ve, fidels com sempre, la cinquena divisió!
El trobareu al nostre blog!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 13 Maig 2012 - 15:40, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
Moltes gracies!!!
crec que es la primera divisio en que el menjar que un capita adora el seu tinent no l'odii XDD
jajajajajjaja pobre isane! quan arriba al 1'70m diu que no vol creixer mes i al final fa mes de 1,80 jaajajjajajajajaja
jajajajajjaja pobre isane! quan arriba al 1'70m diu que no vol creixer mes i al final fa mes de 1,80 jaajajjajajajajaja
Editat per darrera vegada per Hinamori Momo el Dc 2 Maig 2012 - 22:14, editat 1 cop en total (Razón : he posat creiver en lloc de creixer LOL)
Momo- Líder dels Tinents
La revista del Seireitei, ben puntual com cada setmana, arriba a la vostra divisió!
Aquesta setmana és el torn de la Cinquena Divisió!! Descobrirem les aficions del misteriós Capità Aizen i els secrets de l'adorable tinent Momo Hinamori!
Gràcies per seguir el nostre fansub! Recordeu que aquest dimecres sí hi haurà capítol de manga, així que us esperam!!
La setmana que ve... Byakuya Kuchiki i Renji Abarai!
El trobareu al nostre blog!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 13 Maig 2012 - 15:40, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
la quinta qeu be ar au llegeixu. la semana que be Byakuya
Espero que t'agradi!!
La setmana que ve tindràs en Byakuya i en Renji!! Espero que puguis esperar!
La setmana que ve tindràs en Byakuya i en Renji!! Espero que puguis esperar!
Hanako- Administrador
Aizen:
aficio: llegir
habilitat: cal·ligrafia
definitivament, es gay XDDD
encara queda molt per la 10a divisio T.T
aficio: llegir
habilitat: cal·ligrafia
definitivament, es gay XDDD
encara queda molt per la 10a divisio T.T
Momo- Líder dels Tinents
Que xulu!, això dels fòrums és una passada!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Avui li toca el torn de babes a... n'Andrea Kuchiki!! XDDDDDD
No podem acabar la setmana com cal si no hi ha... La revista del Seireitei!!
Aquesta setmana tenim l'orgull de presentar-vos la Sisena Divisió!! Des del paper que té a la noblesa el Capità Byakuya Kuchiki fins a l'afició desconeguda del Renji Abarai!!
Recordeu que aquest dimecres ens veurem amb el capítol de manga, així que us esperam i... gràcies per seguir-nos!!
La setmana que ve...Sajin Komamura i Tetsuzaemon Iba!
El trobareu al nostre blog: Seireitei no Fansub!
No podem acabar la setmana com cal si no hi ha... La revista del Seireitei!!
Aquesta setmana tenim l'orgull de presentar-vos la Sisena Divisió!! Des del paper que té a la noblesa el Capità Byakuya Kuchiki fins a l'afició desconeguda del Renji Abarai!!
Recordeu que aquest dimecres ens veurem amb el capítol de manga, així que us esperam i... gràcies per seguir-nos!!
La setmana que ve...Sajin Komamura i Tetsuzaemon Iba!
El trobareu al nostre blog: Seireitei no Fansub!
Hanako- Administrador
moltes gracies x haberu traduit magradam molt. soc feliç
Que fàcil és fer-te feliç, doncs!
Estic molt contenta si t'ha agradat!! Quan traduïa tot això de la noblesa vaig pensar en tu, ho reconec!! xDDDDD
Estic molt contenta si t'ha agradat!! Quan traduïa tot això de la noblesa vaig pensar en tu, ho reconec!! xDDDDD
Hanako- Administrador
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3