Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach Brave Souls
+3
Shizen Eriksen
Hanako
Banknana
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach Brave Souls
Sembla que just ara sortirà un videojoc per iOS i per Android de Bleach amb personatges chibis!!
La pregunta serà si arribarà a Europa el joc, perquè n'han fet d'anteriors pel mòbil i no els hem pogut aconseguir aquelles ànimes del diable que no tenim la sort d'haver nascut al Japó. Ah, però tot i això, sembla que aquest joc no està inclòs dins el programa de "sorpreses" del 13è aniversari.
- Imatge de la Shonen:
Noticia original en anglès escrigué:
Bleach: Brave Souls was announced during the weekly edition of the Japanese magazine Shounen Jump and make the return of the hero in a 3D gaming to iOS and Android.
Despite the announcement, has not revealed the full list of characters that will be present in the game. We know, however, that they will be stylized in chibi form and that the title will come into pre-purchase from 19th on virtual stores of each of the operating systems.
Who do the pre-order will gain Hitsugaya character and also release his Bankai to finalize a special quiz. The story will let the characters travel between Soul Society and the Earth to battle against different types of enemies, but the release date has not yet been disclosed.
http://img.ibxk.com.br/2015/01/16/16150809854679.jpg?w=1040
La pregunta serà si arribarà a Europa el joc, perquè n'han fet d'anteriors pel mòbil i no els hem pogut aconseguir aquelles ànimes del diable que no tenim la sort d'haver nascut al Japó. Ah, però tot i això, sembla que aquest joc no està inclòs dins el programa de "sorpreses" del 13è aniversari.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Bleach Brave Souls
Doncs gràficament em sembla correcte, només mirant la imatge, encara que no és pot afirmar completament. Espero que arribi a Europa i tingui un preu raonable si això per poder-lo adquirir. També.pel que es veu a la imatge sembla un RPG, cosa que seria nou en Bleach, que jo sàpiga (si no és cert no em pegueu please XD).
Referent a la sorpresa del 13è aniversari doncs millor que no sigui aquest videojoc de mòbil i sigui un spin-off mínim
Referent a la sorpresa del 13è aniversari doncs millor que no sigui aquest videojoc de mòbil i sigui un spin-off mínim
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Us veig molt optimistes pel que fa a treure el joc per Europa... Jo tinc els meus dubtes xDDDD Fa no massa varen treure uns simples fons de pantalla pel mòbil (uns putos fons de pantalla de merda) i quan me'ls vaig anar a descarregar em va dir que no podia perquè no era japonesa.
Si això passa amb uns merda de fons de pantalla no sé què faran amb un joc xD De totes maneres, el que diu l'Eaea: si està bé de preu me'l pillo -i si no també xD-
Si això passa amb uns merda de fons de pantalla no sé què faran amb un joc xD De totes maneres, el que diu l'Eaea: si està bé de preu me'l pillo -i si no també xD-
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Us veig molt optimistes pel que fa a treure el joc per Europa... Jo tinc els meus dubtes xDDDD Fa no massa varen treure uns simples fons de pantalla pel mòbil (uns putos fons de pantalla de merda) i quan me'ls vaig anar a descarregar em va dir que no podia perquè no era japonesa.
Però potser Hanako perque només eren uns "merda fons de pantalla" i no un joc, que si es fa pagar una mica ja es pot comercialitzar més que uns fons de pantalla. Jo també espero que treguin jocs de bleach, amb el del mòbil comencem bé (demanar que sigui gratis és massa oi?)
Però bé, també hi han jocs de One Piece que només estàn en Japonès, així que tampoc se si tenir gaires esperances :/
Banknana- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 28
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí
Primer anunci del joc:
- Spoiler:
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
TINC UN PUTO HYPEEEEEEEE!!
Buaaaaaaaaah, es pot jugar amb un munt de personatges!! (Uki inclòs!) Ok, si surt a Europa me'l pillo si o si, sense pensar-m'ho dues vegades xDDD
Segons el que he entès a l'anunci, el joc sortirà a la primavera. Algú sap si s'ha de fer res? Vull dir, del tipus enregistrar-se a alguna web o algo... Com que són tan raros els japos potser ho has de demanar abans o algo i després ens quedem en cara de
.
.
.
.
.
.
.
EDITO I M'AUTOCONTESTO: Si que t'has d'enregistrar, però no entenc una puta merda del que diu: https://www.bleach-bravesouls.com/index.php?dc_action=registration/index&pf=2 Sé que et demana el mail i tal però no entenc res més...
Buaaaaaaaaah, es pot jugar amb un munt de personatges!! (Uki inclòs!) Ok, si surt a Europa me'l pillo si o si, sense pensar-m'ho dues vegades xDDD
Segons el que he entès a l'anunci, el joc sortirà a la primavera. Algú sap si s'ha de fer res? Vull dir, del tipus enregistrar-se a alguna web o algo... Com que són tan raros els japos potser ho has de demanar abans o algo i després ens quedem en cara de
.
.
.
.
.
.
.
EDITO I M'AUTOCONTESTO: Si que t'has d'enregistrar, però no entenc una puta merda del que diu: https://www.bleach-bravesouls.com/index.php?dc_action=registration/index&pf=2 Sé que et demana el mail i tal però no entenc res més...
Hanako- Administrador
Ok, jo m'he registrat. A continuació el meu tutorial panchito:
https://www.bleach-bravesouls.com/index.php?dc_action=login%2Findex ---> Da-le a Android no más hermano wey.
A la següent pàgina on surt メールアドレス i a sota un quadradet per escriure (meeru adoresu, àlies adreça de correu electrònic) li foteu el vostre mail feu clic als dos quadradets de sota que posen que acceptes les condicions d'ús i que vols que t'enviïn un mal de confirmachione. Li dones al quadradet taronja i jaaaaaaaa està!!
Ara vas al teu correu i tindràs...
Això vol dir que has completat la pre-inscripció, que aniran posant novetats a la web i que estiguis atent i que (i ara ve la putada gran!) que es fa un concurs de preguntes en els que pots guanyar recompenses pel joc. Si les encertes totes crec que guanyes la Hyorinmaru, són 5 preguntes, en japonès i tal.
https://www.bleach-bravesouls.com/index.php?dc_action=login%2Findex ---> Da-le a Android no más hermano wey.
A la següent pàgina on surt メールアドレス i a sota un quadradet per escriure (meeru adoresu, àlies adreça de correu electrònic) li foteu el vostre mail feu clic als dos quadradets de sota que posen que acceptes les condicions d'ús i que vols que t'enviïn un mal de confirmachione. Li dones al quadradet taronja i jaaaaaaaa està!!
Ara vas al teu correu i tindràs...
Titetroll escrigué:この度は「BLEACH Brave Souls」に事前登録いただき、誠にありがとうございます。
本メールをもって事前登録を完了いたしました。サービス開始まで今しばらくお待ちください。
最新情報は公式サイト(https://www.bleach-bravesouls.com)にて随時アップデートしていきます。
★☆★「BLEACH検定」 開催中!!★☆★
BLEACHにまつわるクイズに挑戦し、正解数に応じた報酬がもらえる「BLEACH検定」を公式サイトにて実施中です。
全問正解すると、事前登録で獲得した「日番谷★3」が「日番谷★4」にグレードアップします!
サービス開始までの期間限定キャンペーンとなりますので、ふるってご参加ください。
Això vol dir que has completat la pre-inscripció, que aniran posant novetats a la web i que estiguis atent i que (i ara ve la putada gran!) que es fa un concurs de preguntes en els que pots guanyar recompenses pel joc. Si les encertes totes crec que guanyes la Hyorinmaru, són 5 preguntes, en japonès i tal.
Hanako- Administrador
Regiatrar-se només serveix en cas de que reservis el joc abans de que surti o no?
Em penso que si, que "reservant el joc" i enregistrant-te t'assegures que el tindràs si o si i et dóna la possibilitat de fer el joc de les preguntes i aconseguir continguts extres.
Hanako- Administrador
Us deixo l'opening... una passada!!!
Hanako- Administrador
Mola un munt. Vaig veure que el vas penjar al teu face i vaig fer-li una ullada. Jo deia que em recordava molt al opening de Noragami... normal, és del mateix grup, Hello Sleepwalkers xDD (Nafi fangirlejant en 3, 2, 1). La cançó es diu "Hyakki Yagyou". Té ADN Bleach total!Hanako escrigué:Us deixo l'opening... una passada!!!
- Spoiler:
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Shizen Eriksen escrigué:Mola un munt. Vaig veure que el vas penjar al teu face i vaig fer-li una ullada. Jo deia que em recordava molt al opening de Noragami... normal, és del mateix grup, Hello Sleepwalkers xDD (Nafi fangirlejant en 3, 2, 1). La cançó es diu "Hyakki Yagyou". Té ADN Bleach total!Hanako escrigué:Us deixo l'opening... una passada!!!
- Spoiler:
Tota la raó, és un opening que encaixa perfectament amb Bleach, i lo millor no és només la cançó, sinó també la relació amb les imatges, per cert molt ben triades i que tenen molts spoilers si no t'has vist la sèrie .
La meva pregunta és: el joc sortirà a Europa ?
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
M'encantaaaaaaaaaaaaaa!Shizen Eriksen escrigué:Mola un munt. Vaig veure que el vas penjar al teu face i vaig fer-li una ullada. Jo deia que em recordava molt al opening de Noragami... normal, és del mateix grup, Hello Sleepwalkers xDD (Nafi fangirlejant en 3, 2, 1). La cançó es diu "Hyakki Yagyou". Té ADN Bleach total!Hanako escrigué:Us deixo l'opening... una passada!!!
- Spoiler:
No crec que jugui al joc però estic molt enganxada a l'opening ç_ç ojalà arribés a ser un opening de la continuació de l'anime de Bleach (sonyar es gratis).
Us porto més hype! L'opening sencer! Joder, quina passada! La lletra és MOLT BLEACH!!
Hanako- Administrador
Doncs ho deixaran per l'estiu sembla...
Per altra banda, tornant a mirar l'opening, tots pensàvem que estarà ambientat amb el que s'ha emès a l'anime, però... us havíeu fixat amb això?
El Yamamoto i l'Unohana amb Bankai, i en Kenpachi amb Shikai... Hummmmmmm...
(No crec que vulgui dir res, però vaja, :P)
Per altra banda, tornant a mirar l'opening, tots pensàvem que estarà ambientat amb el que s'ha emès a l'anime, però... us havíeu fixat amb això?
El Yamamoto i l'Unohana amb Bankai, i en Kenpachi amb Shikai... Hummmmmmm...
(No crec que vulgui dir res, però vaja, :P)
Ja ha sortit el jooooooooooooooooooooc!!
Jo ja el tinc i està bastant xulo! De moment vaig avançant amb el mode història, a veure quants personatges puc pillar!! La versió original no es pot descarregar per no estar al Japó, però si algú vol el joc que m'ho digui i li passo per privat!
Jo ja el tinc i està bastant xulo! De moment vaig avançant amb el mode història, a veure quants personatges puc pillar!! La versió original no es pot descarregar per no estar al Japó, però si algú vol el joc que m'ho digui i li passo per privat!
Hanako- Administrador
Hola,
podeu descarregar-vos l'apk del joc si el trobeu per google, però és un poc difícil de trobar i ho heu d'actualitzar a mà.
Com a alternativa, us podeu descarregar el QooApp, que és un estil de "google play", on podeu descarregar aquests jocs que són només pels països orientals. (Nota: en instalar un apk fora de google play t'arrisques a que et fiquin un virus, però en aquest cas, jo me'n fiaria).
Viciau-vos-hi!
Nota: si teniu iOS, no tenc ni idea de com us ho podeu baixar :/
podeu descarregar-vos l'apk del joc si el trobeu per google, però és un poc difícil de trobar i ho heu d'actualitzar a mà.
Com a alternativa, us podeu descarregar el QooApp, que és un estil de "google play", on podeu descarregar aquests jocs que són només pels països orientals. (Nota: en instalar un apk fora de google play t'arrisques a que et fiquin un virus, però en aquest cas, jo me'n fiaria).
Viciau-vos-hi!
Nota: si teniu iOS, no tenc ni idea de com us ho podeu baixar :/
Als fans de bleach no japonesos no ens estimen
Exigim que ens estimin i ens deixin gaudir del joc!!!
Mentrestant, si alguna persona supereròtica me'l pot passar o algo li estaré profundament agraït i el convidaré a un cubata si ve a la festa major del meu poble secrec que no coneix ningú
Exigim que ens estimin i ens deixin gaudir del joc!!!
Mentrestant, si alguna persona supereròtica me'l pot passar o algo li estaré profundament agraït i el convidaré a un cubata si ve a la festa major del meu poble secrec que no coneix ningú
Kaito- Chappy
- Nombre de missatges : 29
Reiatsu : 40
Ubicació : a la setena
Kaito escrigué:Mentrestant, si alguna persona supereròtica me'l pot passar o algo li estaré profundament agraït i el convidaré a un cubata si ve a la festa major del meu poble secrec que no coneix ningú
Minato escrigué:podeu descarregar-vos l'apk del joc si el trobeu per google, però és un poc difícil de trobar i ho heu d'actualitzar a mà.
:P