Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Torna Bleach al Canal 33
+7
Joan
Kenpachi Nafi
Victor Kudo
Momo
Eloi Kurosaki
Hanako
Gooraa
11 participantes
Pàgina 1 de 1
Torna Bleach al Canal 33
A partir del Gener de 2013 podrem tornar a veure Bleach (I One Piece per qui estigui interessat) al Canal 33, link de la informació: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151161412124886&set=a.175838539885.119117.135878984885&type=1&theater
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Re: Torna Bleach al Canal 33
Per favor, en un horari DECENT!! Però, a part d'això, estic molt contenta per la notícia! Si té bona audiència, potser al final fins i tot doblen més capítols!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Per fi! En un horari que la gent ho pogui veure per això! Estic trist que hagin tret el 3xl però això ho compensa una mica
sugoooooooooooi!!! Com ha dit l'Eloi, fa pena que hagin tancat el 3xl, pero aixo ho compensa!
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Tinc ganes de poguer veure-ho havia't, Bleach i One Piece son geniaaaaal
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo espero que, a part de fer-ho en un horari minimament decent, que doblin més capis al català, QUE JA TOCA! :mor:
A poguer ser que no tornin a començar TT
però bueno , com a minim tornaran a fer-l'ho xD
però bueno , com a minim tornaran a fer-l'ho xD
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Ho posaran a l'hora que els surti del y ja esta. Segur que lo posaran a hora de fracasat. Les 5 o 6 a.m.
Invitat- Invitat
Doncs jo em feia l'idea que ho possarien cap a la tarda-nit o a la nit, i no a la matinada... Es a dir, a es 5 que és quan surten tots els nens de l'escola possaràn One Piece, Bleach, i tots els animes, i despres (i mentres son currant) crec que possaràn les sèries tipo Breaking Bad, Diari de Vampirs i les típiques sèries del 33, o així ho veig jo xD a saber com ens trolejen aquesta vegada
Gooraa- Ex-capità guineu
Bleach no es per a nens. Hi ha molta sang, violencia y palabrotes. Ho posaran per la nit. Esta clar. Com Death Note o One Piece.
Invitat- Invitat
One piece crec que si ho ficaran al Super 3, per que crec que abans ja el feien per el Super 3, pero no estic segur.
No estic dient que sigui Bleach per a nens, amb això em refereixo a que el possaràn en horari així, perque sèries com Breaking Bad, Diaris de Vampirs ETC ETC la majoria de la seva audiència sobrepassen els 20 anys, mentre que Bleach l'audiència sobrepassa els 13, amb això em refereixo a que el públic de Bleach és més jove que el públic de les altres sèries, així que sigui l'horari que sigui, One Piece i Bleach sempre aniràn més d'hora que les altres sèries. Es el meu punt de vista
Gooraa- Ex-capità guineu
Ok Goraa, no ho havia entes. Coincideixo amb tu. Bleach i One Piece tindran horaris pareguts. Tal vez seguira amb l'horari que tenia fins ara One Piece que era bo.
Invitat- Invitat
bueno estaria be que el posesin abans , que a la una i pico de la nit no em donava temps a veure-ho ja , estaria be que ho posesin a les 10 o les 11 de la nit o inclus les 12 , pero a la una i mitja un altre cop no siusplau xD
A més , abans donaven one piece per la tarda , no?
A més , abans donaven one piece per la tarda , no?
El meu punt de vista diu que donin els nous capítols de One Piece a les 9 (aixi els veig mentres sopo lere lereee) i Bleach seguidament xD però no a la una de la matinada, o a les tres, perque és penós possar sèries així a un horari tan tard, si les penseu possar tan tard directament NO LES POSSEU perque ningú les veurà, si les posseu, posseu-les en hores bones (i més tractant-se de One Piece que són nous capítols!)
Gooraa- Ex-capità guineu
Espero que facin capítols nous un cop arribats al 167 !
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Seeeeeee, jo també ho espero! Però, de moment, en Marc Zanni (Ichigo) va declarar al seu facebook que encara no havia doblat més capítols de Bleach, així que, de moment, tot indica que no en faran de nous...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako escrigué:Seeeeeee, jo també ho espero! Però, de moment, en Marc Zanni (Ichigo) va declarar al seu facebook que encara no havia doblat més capítols de Bleach, així que, de moment, tot indica que no en faran de nous...
tocarà esperar... jumm
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Ubicació : Karakura
la veritat, tenint en compte que la gran majoria de capis que queden per emtre, son de relleno, no se jo si val la pena...
potser haurien de fer com jo vaig fer xD, saltarme els rellenos i veure nomes la serie :P
potser haurien de fer com jo vaig fer xD, saltarme els rellenos i veure nomes la serie :P
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
A mi ja me la sua bastant, és bo que sèries com Bleach estiguin al 33, canals catalans de molta importància, però si puc veure lo mateix en Japonés i, a més a més, més avançats, ho prefereixo...
Gooraa- Ex-capità guineu
Bleach al 33!
El relleno dels bound no esta tant malament, pero el de la princesa eixa s'el podrien saltar, en el hipotetic cas que doblaren mes capitols. Jo sincerament crec que no doblaran mes capitols, ja que començaran desde el priincipi una altra vegada, segur que cuan arriben al 167 deixaran la serie un temps i tornaran a repetirla mes tard. Espero que estiga equivocat i que doblen tota la serie
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Acab d'acabar els bounts (per segona vegada) i la veritat és que no estan tan malament. És a dir, es poden veure, però et fot pensar "merda, estic veient això en comptes de veure n'Isshin" <- ostres n'Isshin també em mola molt! Hauré d'editar l'altre post xD
Però en l'hipotètic cas que TV3 dobli més capítols (xDDDD au, ja ens hem descollonat tots) em jugaria alguna cosa que no es botaran una saga de farcit.
Però en l'hipotètic cas que TV3 dobli més capítols (xDDDD au, ja ens hem descollonat tots) em jugaria alguna cosa que no es botaran una saga de farcit.
Jo tinc claríssim que si 3XL dobla més no se saltarà el relleno (desgraciadament). Per cert, deien que tornarien pel 2013, igual que One Piece... em fa mandra mirar la programació per no veure res d'això a més, paso de veure-me-la altre vegada desde el principi, tinc tots els capis en català i els puc veure quan vulgui...
Gooraa- Ex-capità guineu
A mi m'agradaria que en doblesin més , m'encantaria , pero 999% segur que tornarien a començar xD com ja van fer l'ultim cop que la van començar desde el principi.
I penso que no deuen poder fer aixo de saltar-se sagues encara que sigui relleno , apart de que segur que els d'aqui no saben el que es relleno i el que no , el que compren a de ser tot el conjunt de la serie , no ho deuen poder anar tallant i posant el que ells volen xD
i estaria be que tornes , si ... p'ero per desgracia desde el principi un altre cop
I penso que no deuen poder fer aixo de saltar-se sagues encara que sigui relleno , apart de que segur que els d'aqui no saben el que es relleno i el que no , el que compren a de ser tot el conjunt de la serie , no ho deuen poder anar tallant i posant el que ells volen xD
i estaria be que tornes , si ... p'ero per desgracia desde el principi un altre cop