Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach 474!!
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach 474!!
Quin capítol... estic pillant mooolts de rollos xD
Bé, ara el podem comentar, els que l'hageu llegit (espero que a Seireitei no Fansub!)
Bé, ara el podem comentar, els que l'hageu llegit (espero que a Seireitei no Fansub!)
- Spoiler:
Un capítol, tot plegat, molt misteriós. Per començar l'enigmàtica conversa que tenen primerament n'Urahara i n'Isshin. Per a ells quina és la "veritat"? Deu coincidir amb la "veritat" d'en Ginjo?? Ja veurem la versió de n'Urahara als fets...
Quant a la història dels Shinigamis Substituts i tota la parrafada de la insígnia (que si és per controlar-lo i restringir els seus poders...) doncs a mi, no em diu res de nou. De fet, em sembla normal, fins un cert punt, que la SdA vulgui tenir n'Ichigo controlat, tenint en compte l'inestabilitat del seu reiatsu que s'assembla molt al del Kenpachi... Jo no crec que, per part de la SdA hagi hagut una "traïció" a l'Ichigo. Em sembla que la versió de Ginjo és, evidentment, partidista i que té poc de veritat.
I parlant de Shinigamis Subtituts, encara vull saber la història de n'Isshin!!
Doncs, per a mi i des del meu punt de vista, el més impactant d'aquest capítol (no endevinareu que és xDD) és que el del Ginjo hagi acusat a Ukitake de ser "The man behind the curtain" (aahh... això em recorda a Lost) xD
Ho veig difícil per diversos motius... per començar, que em posin ara l'Ukitake en el paper de dolent a aquestes alçades és molt pobre quan a l'argument i l'originalitat... El mateix va passar amb l'Aizen (el tio super bo que resulta ser dolent)!! Jo crec que Ginjo, simplement, en un passat degué tenir problemes amb n'Ukitake i per això mateix ara l'inculpa... ja ho veurem.
Per altra banda, desconeixem quina és la funció bàsica de l'esquadró 13 (vull dir, que el 4t té la funció de curar, el 11 de lluitar...) i per ventura la funció de l'esquadró 13 és vigilar els humans amb poders (o una cosa així)
I el tercer argument que tinc, i el més sòlid, per demostrar que confio plenament amb n'Ukitake (xDDD) és que és el superior directe de la Rukia i, dubto molt que la Rukia volgués fer-li mal a l'Ichigo en cap moment...
Tanmateix res no és segur ja que en Troll Kubo sempre ens acaba trollejant...(Ukitake, si al final ets dolent, jo t'estimaré igual! xD)
I per acabar, el Bankai de n'Ichigo!! Sense paraules! Ja tinc ganes que sigui dimarts per veure com canvia... s'assemblarà al Mugetsu???
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Bleach 474!!
jo tmb vui veure el bankai, els dibuixos d' en tite kubo són la ostia de molons, ja ho vem comprovar amb la saga arrancar, tinc ganes de veure una transformació de l'ichigo, que el seu poder es basicament transformat-se XDD (es broma)
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei