Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Fitxa Moules EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Fitxa Moules EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Fitxa Moules EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Fitxa Moules EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Fitxa Moules EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Fitxa Moules EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Fitxa Moules EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Fitxa Moules EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Fitxa Moules EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Fitxa Moules

2 participantes

Ir abajo

Fitxa Moules Empty Fitxa Moules

Missatge  Moules Dg 1 Set 2013 - 19:59

-Nom i cognom del teu personatge: Moules Martzetovic

-Família: Vaig perdre la pista dels meus pares i els meus germans fa molt de temps.

-Passat del teu personatge: En vida, era el fill petit d'una família multimilionària americana d'origen eslovè. Com a tal, feia el que em rotava: tot el que volia ho aconseguia i ningú em posava pegues.

Tot això va canviar quan el meu pare va perdre gran part de la seva fortuna a la borsa, i a causa d'això alguns dels meus privilegis em van ser negats: cotxes, viatges, roba i altres productes de preus desmesurats. Per això vaig decidir abandonar la meva família per aconseguir la meva pròpia fortuna amb un negoci propi: una pirotècnia.

Evidentment, la meva nul·la experiència en la vida real va fer que la meva empresa se n'anés en orris al cap de pocs mesos. Vaig quedar tan endeutat que vaig perdre la casa i tots els meus béns. Els meus pares em van negar ajuda, i vaig acabar vivint al carrer. El meu caràcter em va impedir demanar diners tot i la meva situació. Vivia a costa de robatoris i estafes, però per culpa d'això em vaig guanyar molts enemics però cap amic. Cada poc bandes del carrer em venien a apallissar. Un dia, quan estava a punt de perdre el sentit en una d'aquestes pallisses, la meva ment va canviar per complet: el meu cervell va crear una segona personalitat amb unes habilitats de combat sobrenaturals i una absència completa d'humanitat. En aquest estat, vaig acabar amb els meus adversaris sense esforç. A partir d'aquest esdeveniment, cada cop que la meva vida estava en perill em transformava, i la meva reputació va anar augmentant, fins que una banda organitzada em va parar una emboscada i em van disparar abans de que pogués fer res.

En arribar a la Societat d'Ànimes vaig arribar a la conclusió que aquesta doble personalitat no era bona pels meus interessos, així que vaig decidir ingressar al Seiritei per fer-me prou fort perquè la meva vida no es posés mai en perill i així reprimir la meva segona identitat.

-Divisió: 11a

-Edat: Aparento 17 anys, però en tinc 57.

-Descripció psicològica: Sóc molt mandrós, sempre mantinc la calma, moltes vegades en excés, sóc arrogant i em crec superior als altres, i no tinc gaire sentit de la responsabilitat. Quan la meva vida es veu en perill, els sentiments com el seny, la calma, la compassió o l'estima cap a qualsevol cosa desapareixen per deixar lloc a un instint assassí desmesurat i una absència total d'humanitat.

-Descripció física:Sóc un noi alt i prim. Tinc el cabell castany fosc de punta, els ulls verds i acostumo a aportar una barbeta ben afeitada, i gairebé sempre tinc les celles arrufades i una expressió seriosa. Quan canvio de personalitat, els meus ulls es tornen completament negres.

Spoiler:

-Vestidures: Porta la típica vestimenta de shinigami amb la zampakuto al cinturó. Porta un arracada en forma d'estrella a l'orella esquerra.

-Nom de la teva Zanpakuto: Ubiralko

-Nom del Shikai i paraules que l'activen: Xiscla, Ubiralko.

-Tècniques (atacs) del Shikai: (màxim 2): el poder consisteix en controlar les ones de so.

Pluja Sonora: l'espasa allibera un so de freqüència altíssima, i solidifica les ones, creant una pluja de milions de petits crits solidificats, que són com estelles molt afilades. Amb aquesta tècnica és difícil infringir un dany molt elevat, però té un gran rang d'eficàcia.

Fuet Sonor: l'espasa deixa anar un so de freqüència baixíssima, i en solidificar les ones forma un gran fuet que golpeja l'enemic. Aquesta tècnica és bastant poc precisa però molt potent.

La particularitat d'aquestes tècniques és que en ser ones de so són invisibles, i per tant molt difícils d'esquivar.

-Nivell de Kido: Tinc un nivell mediocre, prefereixo utilitzar els poders de la meva zampakuto i normalment no en faig servir en la batalla.

-Nivell de Shumpo: Tinc un bon nivell de Shumpo, i l'utilitzo habitualment quan no he alliberat la zampakuto. Quan em transformo el meu Shumpo es torna de gran nivell.

-Nivell de lluita cos a cos: M'he entrenat molt per suprimir la meva doble identitat, així que sóc bastant bo en la lluita cos a cos. Quan apareix la meva doble identitat, totes les meves habilitats físiques augmenten desmesuradament, i la meva lluita cos a cos és de gran potència.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa Moules Empty Re: Fitxa Moules

Missatge  Hanako Dg 1 Set 2013 - 20:19

Perfecte, t'ho has currat molt!! La fitxa està molt bé i el poder està molt ben explicat, així que te la dono per bona D\'acord!


Benvingut al Seireitei, shinigami de l'onzena Divisió.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum