Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Fitxa Shikamaru23 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Fitxa Shikamaru23 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Fitxa Shikamaru23 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Fitxa Shikamaru23 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Fitxa Shikamaru23 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Fitxa Shikamaru23 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Fitxa Shikamaru23 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Fitxa Shikamaru23 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Fitxa Shikamaru23 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Fitxa Shikamaru23

2 participantes

Ir abajo

Fitxa Shikamaru23 Empty Fitxa Shikamaru23

Missatge  shikamaru23 Ds 7 Set 2013 - 0:58

-Nom i cognom del teu personatge: Shikamaru wazzous

-Família: Suposo que els meus pares seguiran com sempre, a la mateixa casa de sempre, amb la mateixa rutina estúpida i mediocre de sempre.

-Passat del teu personatge: Mentre era viu, era el típic adolescent que feia tantes tonteries com podia i que no estava d'acord amb les rutines, simplement volia canvis constants, noves aventures, era un noi que volia l'atenció de tothom per a omplir la part que els seus pares li denegaven, volia ser bomber, i feia els meus propis "rescats" salvant gats i fent les típiques tonteries que surten a les pel·lícules que fan els bombers, fins que un dia, cansat de fer només coses sense importància, vaig començar a entrar a les cases en flames i a ajudar a la gent a sortir, en el mercat vaig aconseguir el meu propi mono de bomber i junt amb la meva voluntat entrava a les cases i rescatava a les persones en perill, això es va convertir en un vici, tant profund dins meu que vaig acabar incendiant cases jo mateix per a salvar a la gent de dins.

Aquest mal vici va ser descobert per un dels fills de una dona a la qual vaig cremar la casa i no vaig poder rescatar... La ira d'aquest va fer que jo hagués de fugir d'aquell poble tant petit i a causa meva tant inflamable. Tot i que vaig marxar de poble, fins i tot de comarca, el fill d'aquella dona em va trobar, i va passar lo inevitable, tres trets van travessar el meu cos d'adolescent.

Al morir vaig arribar a la Societat d'Ànimes i vaig entendre que el que havia fet era una bogeria, vaig voler controlar el "Jo interior" que em posseïa i per aquesta raó vaig voler entrar al Seiritei, per a acabar amb els remordiments de la meva ja passada vida i per a ser suficient fort per a controlar el monstre que en realitat sóc...

-Divisió: 13ª

-Edat: Aparento 16 anys, però en el temps que ha passat des de que soc aquí en tinc 20.

-Descripció psicològica: Sóc un noi més aviat bellugadís, no puc parar mai quiet i sempre he de tenir alguna cosa a fer, no tinc molt d'autocontrol, però intento aparentar-ne per a no exaltar a la gent, normalment dic tot, i absolutament tot el que penso sense pensar molt en el resultat, sóc bastant immadur, però procuro, ser madur, encara que només sigui quan es estrictament necessari, sóc de fiar i els que han sigut els meus amics han pogut confiar en mi, els meus dos petits defectes són que m'agrada confiar en la gent, a vegades massa i m'emporto bastants maldecaps envers això i que m'encanta parlar.

-Descripció física:Sóc un noi relativament baix, ja que no soc molt baix però tampoc alt i relativament prim, més aviat sóc un noi fornit, bastant fort tenint en compte que tinc 16 anys d'aspecte físic. Sóc el típic noi que no fa por, però amb el que no et ficaries.
El meu cabell es ros, no un ros brillant, sinó un ros fosc i apagat, els ulls verd i groc. Sempre, passi el que passi porto un somriure d'orella a orella que mostra seguretat i alegria perquè no vull tornar a ser el monstre insegur i amargat que era i suposo que és una manera de reprimir el meu passat. Ja fa temps que no em passa, però quan em torno en l'altre jo els ulls se'm tornen grisos i sense vida i la pell se'm empal·lideix.

-Vestidures: Porto la roba normal de shinigami, pero sempre porto a sobre un tros de el meu antic casc penjat en un collar ( per a autorecordar-me el que he sigut ).

-Nom de la teva Zanpakuto: Ageiso

-Nom del Shikai i paraules que l'activen: Sobresurt, Ageiso

-Tècniques (atacs) del Shikai: (màxim 2): el poder consisteix en controlar la terra.

Claus de terra: L'espasa genera una mena de claus que surten del terra i es disparen cap amunts en un radi de 100 m, aquest atac és molt efectiu ja que puc controlar jo mateix el nombre de claus que surten del terra i puc atacar al contrincant encara que estigui a dins del mateix radi d'atac perquè al cap dels anys de dominar-lo, sé perfectament des de on sortiran els claus.

Serralada final: La Ageiso aixeca una serralada del terra casi impossible d'esquivar ja que s'allarga tant com jo vulgui.

Aquestes tècniques són bastant difícils d'esquivar per la seva grandaria, però el problema és que em cansen molt per culpa de la meva inexperiència en la utilització d'una zanpakuto.

-Nivell de Kido: Millorant, porto poc temps a la Societat d'Ànimes i he estat practicant bastant, però encara no em veig amb cor de ferho servir en un combat...

-Nivell de Shumpo: Tinc un nivell de Shumpo bastant bo, fa relativament poc que n'he aprés i milloro a gran velocitat, es podria dir que se'm dona bé.

-Nivell de lluita cos a cos: Sóc senzillament boníssim en aquest aspecte, domino perfectament la lluita tant amb espases com cos a cos, suposo que té a veure les tardes i nits de practica amb el meu avi quan era viu i les llargues nits que passo en vela practicant per a ser més fort.
shikamaru23
shikamaru23
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 17
Reiatsu : 28
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa Shikamaru23 Empty Re: Fitxa Shikamaru23

Missatge  Hanako Ds 7 Set 2013 - 1:23

Molt bé, perfecta! D\'acord!

Ja ets un shinigami! Recorda que la teva Capitana és la Momo! 

Ens veiem als rols.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum