Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Wolaaaaaa!
+8
Ryoku Hades
Tsunade
Ashtal91
Hanako
Gooraa
Momo
xus
Victor Kudo
12 participantes
Pàgina 1 de 1
Wolaaaaaa!
Holaaaa a tothom, vaig veure aquest forum ahir i avui m'he decantat per registrarme perque el Bleach es la canya i encara més en catala ^^
M'agradaria ser amic de vosaltres i tambè si algú em pot ayudar una mica en el joc de rol pel msn o per missatge privat
M'agradaria ser amic de vosaltres i tambè si algú em pot ayudar una mica en el joc de rol pel msn o per missatge privat
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Re: Wolaaaaaa!
Benvingut al foro! espero que tu passis molt bé entre nosaltres i que faigs molts amics ^^
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Hola Victor!!! Benvingut!! ^^ espero que t'ho passis molt be en aquest foro, per qualsevol dubte, pregunta-ho tranquilament que t'ajudarem ^^ xD si vols passa't una estona per el xat, abaix on posa "entrar al ChatBox" sempre hi ha algu conectat, sobretot per les nits
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvingut Victor!! Espero que t' ho passis molt bé en aquest fòrum i que facis molts amics!! Per anar-nos coneixent, pots entrar al xat box, desde abaix de tot de la pàgina d' inici, on possa ENTRAR EN CHATBOX. Espero que parlem molt ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Bones Víctor! ^^
Benvingut al fòrum! Estic molt contenta que t'agradi tant Bleach (com a tots nosaltres) i que hagis decidit enregistrar-te a aquest humil fòrum per comentar-ho amb tots nosaltres! Estic segura que t'ho passaràs molt bé entre nosaltres i que faràs moooooolts bons amics! Al principi això dels fòrums és un poc embullós, així que si necessites res, tots estem aquí per ajudar-te!! Ànims amb el rol (a mi m'encanta, així que tendrem l'oportunitat de llegir-nos per allà!)
Ens llegim!
Benvingut al fòrum! Estic molt contenta que t'agradi tant Bleach (com a tots nosaltres) i que hagis decidit enregistrar-te a aquest humil fòrum per comentar-ho amb tots nosaltres! Estic segura que t'ho passaràs molt bé entre nosaltres i que faràs moooooolts bons amics! Al principi això dels fòrums és un poc embullós, així que si necessites res, tots estem aquí per ajudar-te!! Ànims amb el rol (a mi m'encanta, així que tendrem l'oportunitat de llegir-nos per allà!)
Ens llegim!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Bones Victor, poca cosa puc dir, ja que la resta ja ho ha dit tot!. Sigues benvingut! :content:
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Gracies a tots per la benvinguda!!!
Benvingut Victor!
Soc la Tsunade, tinent de la primera divisió. Soc un poc malparlada pero a les presentacions intento calmar-me un poc.
A mi em toca la feina desagradable de mostrar-te les normes i tot aquest rollo avorrit... a la meva signatura trobaras enllaços a les normes del forum, sobre les mides de les signatures i sobre com iniciar-te al rol de Bleach que tenim en aquest forum (això ja he vist que ho domines)
Les normes són de sentit comú, però no està malament mirar-les un poc. Benvingut
Soc la Tsunade, tinent de la primera divisió. Soc un poc malparlada pero a les presentacions intento calmar-me un poc.
A mi em toca la feina desagradable de mostrar-te les normes i tot aquest rollo avorrit... a la meva signatura trobaras enllaços a les normes del forum, sobre les mides de les signatures i sobre com iniciar-te al rol de Bleach que tenim en aquest forum (això ja he vist que ho domines)
Les normes són de sentit comú, però no està malament mirar-les un poc. Benvingut
Hola benvingut, cada cop som mes, pots entrar a la chat box com ja t' han dit, una cosa, com has sabut de la excistència del foro?
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Estava mirant de descargar-me la serie del Bleach un altre cop i vaig trobar Seretei no Fansub i vaig veure que hi havia forum i quan vaig adonar-me'n ja era aqui xDRyoku Hades escrigué:Hola benvingut, cada cop som mes, pots entrar a la chat box com ja t' han dit, una cosa, com has sabut de la excistència del foro?
Benvingut al fòrum, passa-ho mol be i gaudeix del fòrum! ^^
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
Benvingut a aquesta gran familia! espero que t'adaptis rapid( veig que ja ho has fetXD) i que sobretot ho passis bé
Es un plaer coneixer't i moltes graciesSamael escrigué:Benvingut a aquesta gran familia! espero que t'adaptis rapid( veig que ja ho has fetXD) i que sobretot ho passis bé
Benvingut, benvingut! Veig que ja ens coneixem per la chatbox, crec que t'he trollejat algun cop... jaja, encantat!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato