Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Caramelldansen Sims 2
+3
xus
Victor Kudo
Gooraa
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Caramelldansen Sims 2
Em fan molt de riure en Byakuya, la Yachiru i, no sé perqué, en Yamamoto! Trobo que l' Oomaeda hauria d' estar una mica més gras, no? però els personatjes són molt divertits i m' han fet molt riure! (També, si us hi fixeu en la cara d' en Toshiro xDDDD)
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Re: Caramelldansen Sims 2
LOOOOOOL, deu meu com he rigut :''')
M'agradat molt xD, la Yachiru a la seva pilota, motivada d'en Grimmjow,el Byakuya pasant de tothom, etc
M'agradat molt xD, la Yachiru a la seva pilota, motivada d'en Grimmjow,el Byakuya pasant de tothom, etc
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
mola molt però jo ja la via vist i ara que li tornat a sentir no me pogut aguantar XDDDDD
- Spoiler:
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Geniaaaal! S'ha de reconeixer la currada que s'ha fotut qui l'ha fet XD Tots els personatges estan minimament reconeixibles
Como lo parte el Byakya con cara de que haceis perturbados, i la Yachiru a la seva bola!
Como lo parte el Byakya con cara de que haceis perturbados, i la Yachiru a la seva bola!
Es video es l'ostia, qui ho ha fet s'ha viciat moltes hores jugant al sims, jo em prou feines se fer que es fagin un bocata desent....
En Byakuya es el millor, va el millor ball de tots! Podrien haber ficat en byakuya aixi
En Byakuya es el millor, va el millor ball de tots! Podrien haber ficat en byakuya aixi
El que no està gens currat és n'Omaeda!! Li falten uns quants quilos! I la barba de la Unohana tampoc és gaire fideligna! Genial el moment que surt na Yoruichi despullada xDDDDDD Però... en general, està bastant bé!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Algú sap qui se supossa que és la tia que està d' esquenes amb una cua negra del minut 2:15?
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!! mare meva com he rigut! que bo! jajajajajajjajajajajjajajaj desde el principi del video que no he pogut parar de riure! la cara del komamura casi em mata del riure xDDDDDDDDD i el shiro-chan! ajjajjajajjajajaja al principi quan l'he vist he pensat "WTF?!" pero igualment ha sigut bonissim! xD m'hauria agradat veure com haurien fet al kon xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Ho dubto bastant, pero no podria ser la vizard aquella?
Aquesta: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb57886/bleach/es/images/8/89/Lisa-1-.png
Aquesta: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb57886/bleach/es/images/8/89/Lisa-1-.png
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato