Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach, millor en català
+9
Samael
Minato
Eloi Kurosaki
Victor Kudo
Momo
Gooraa
Kenpachi Nafi
Hanako
Kenp
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach, millor en català
Salutacions a tota la gent del foro, sóc nou per aqui i demano disculpes si obro el tema en un lloc que no es l'apropiat.
Sóc seguidor de la saga i m'agradaria saber si algu em podria dir on puc veure/descarregar els capítols de Bleach en català (o en castellà com a última opción) a partir del 167, ja que no he pogut veure'ls. Moltes gràcies!
Sóc seguidor de la saga i m'agradaria saber si algu em podria dir on puc veure/descarregar els capítols de Bleach en català (o en castellà com a última opción) a partir del 167, ja que no he pogut veure'ls. Moltes gràcies!
Kenp- Chappy
- Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 32
Re: Bleach, millor en català
Bones Kenp!
Benvingut al fòrum!
Espero que participis molt i passis molta estona entre nosaltres! Em sap greu dir-te que no sé on pots trobar aquests capítols subtitulats en català. De fet, estic 100% segura que no s'ha subtitulat Bleach més enllà del 167 en català. En castellà sí que els trobaràs, a Animeid hi són tots. Em sap greu que no els puguis mirar en català! A mi també em faria molta il·lusió...
Espero veure't per aquí i que t'agradin els capítols de Bleach que et toquen ara!
Benvingut al fòrum!
Espero que participis molt i passis molta estona entre nosaltres! Em sap greu dir-te que no sé on pots trobar aquests capítols subtitulats en català. De fet, estic 100% segura que no s'ha subtitulat Bleach més enllà del 167 en català. En castellà sí que els trobaràs, a Animeid hi són tots. Em sap greu que no els puguis mirar en català! A mi també em faria molta il·lusió...
Espero veure't per aquí i que t'agradin els capítols de Bleach que et toquen ara!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvinguuut! :ups:
Lamento comunicar-te que no han doblat més capítols en català després del 167 (jo tinc l'esperança que ho facin aquest any).
Jo també vaig pels capítols després del 167 i els estic mirant en japonès subtitulat al castellà... es lo que hay
Espero que participis molt al forum (i no hagis vingut només a demanar capis ¬¬)
:adéu:
Lamento comunicar-te que no han doblat més capítols en català després del 167 (jo tinc l'esperança que ho facin aquest any).
Jo també vaig pels capítols després del 167 i els estic mirant en japonès subtitulat al castellà... es lo que hay
Espero que participis molt al forum (i no hagis vingut només a demanar capis ¬¬)
:adéu:
Benvingut!! Com bé ja t' han dit, no hi han més capítols de Bleach en català, i sincerament no crec que hi hagin més, fa un temps Marc Zanni va dir que dubten que doblin més. Espero que t' ho passis bé per aquí ^.^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Hola i benvingut! ^^ espero que t'ho passis molt be i que, a demes de comentar els diferents temes, tambe participis al rol ^^ xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Moltes gràcies a tots per la informació, els hauré de mirar subtitulats en castellà xd.
PD: perquè doblats al castellà tampoc n'hi ha no? jaja
PD: perquè doblats al castellà tampoc n'hi ha no? jaja
Kenp- Chappy
Benvingut ^_^ espero que t'ho passis d'allo més bé
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Per mi que doblats en castellà anaven més endarrerits que al 3xl, però d'això fa un any... potser els han agafat, però tampoc crec que en castellà n'hi hagi molts més que els que tenim en català... el millor serà veure'ls en japonès subtitulat, així t'acostumaràs a les veus!!
Hanako- Administrador
Merci! Es que he estat mirant i a la web Animeid no em va bé o no sé on buscar. Hi ha algun altre lloc per a poder-los descarregar?
Kenp- Chappy
Ho sento però des de que t'has presentat me carcome una pregunta...
A la que conseguieixis els capitols de Bleach seguiràs participant al forum i participaràs al rol o desapareixeràs?
A la que conseguieixis els capitols de Bleach seguiràs participant al forum i participaràs al rol o desapareixeràs?
Aquí tens tots els capítols d'animeid: http://animeid.com/anime/bleach.html També són a Tutv.com, si busques a aquesta web Bleach i el número del capítol el trobaràs segur!!
Si no, abans hi havia un munt de fansubs que feien Bleach però amb la caiguda de megaupload s'ha perdut molt de material... Ànims en la recerca!
Si no, abans hi havia un munt de fansubs que feien Bleach però amb la caiguda de megaupload s'ha perdut molt de material... Ànims en la recerca!
Hanako- Administrador
Moltes gràcies! La meva idea és seguir participant al foro, clar està .
Kenp- Chappy
M'alegro!
Doncs espero veure't bastant per aquí, entre al Chatbox que sempre hi ha algú i així ens aniràs coneixent! ^^
Doncs espero veure't bastant per aquí, entre al Chatbox que sempre hi ha algú i així ens aniràs coneixent! ^^
Benvingut a aquest forum espero que t'ho passis bé i que puguis compartir amb nosaltres les teves idees sobre aquest magnific manga!
Benvingut! ^^ espero que tu passis bé i passis molt per qui
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Benvingut Kenp, i no dic res més perquè ja ho han dit tot, ja ens veurem!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Moltes gràcies a tots per la rebuda!
Kenp- Chappy
Sigues benvingut Kenp! Espero que t'integris bé, si necessites ajuda, aqui estem!
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei