Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quina saga us ha agradat més?
+14
Kurumi Aizen
Ryota
Oketsu
Sayo
Kami
Gooraa
Ashtal91
Kenpachi Nafi
Momo
Minato
Reyespada
Ifrit
Hanako
Kenp
18 participantes
Pàgina 1 de 1
Quina saga us ha agradat més?
Doncs això, jo no he acabat de veure tota la sèrie, però de moment em quedaría amb la saga dels Arrancars.
Kenp- Chappy
- Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 32
Re: Quina saga us ha agradat més?
Uhmmm se'm fa difícil respondre. Cada saga té les seves coses bones i les seves coses dolentes. Però per exemple, la saga del rescat de la Rukia a la Societat d'Ànimes és molt bona!!! Hi ha moltes accions paral·leles i la intriga és constant... cosa que també trobem a la saga final (de la qual no diré res)! ^^
Però les batalles a Karakura també estan força bé! Ja ho he dit, em costa respondre perquè Bleach en general m'encanta! ^^
Però les batalles a Karakura també estan força bé! Ja ho he dit, em costa respondre perquè Bleach en general m'encanta! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Totes estàn bé però la que més em va emocionar fou la del rescat de Rukia , em quedo amb aquesta.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Doncs jo boto per la dels arrancars, intentar adivinar el numer de Espada de cada un, no saver quin era el mes fort... Impresionant! Montant-me les meves propies conclusions....
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Jo ara ho estic mirant una altra vegada, però... Pot ser em quedaria amb la darrera part de la lluita a Karakura.
També, la darrera saga del manga promet molt
També, la darrera saga del manga promet molt
A mi la del rescat de la Rukia em va encantar, pero la de la batalla de karakura va ser epica! em quedo amb aquesta!
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo encara no he acabat la batalla de Karakura (l'acabo de començar) així que no se. M'ha agradat el rescat de la Rukia per la presentació de tots els personatges de la Societat d'Ànimes, i és quan els hi he començat a agafar carinyo així que per a mi la saga de la Societat d'Ànimes és la més especial.
He de dir però que la dels Arracars no em desagrada tampoc,és una mica repetitiva, tanta lluita que acaben sent totes iguals!
He de dir però que la dels Arracars no em desagrada tampoc,és una mica repetitiva, tanta lluita que acaben sent totes iguals!
El rescat de la Rukia és un dels moments més èpics de Bleach, però em quedo amb la batalla de Karakura
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Realment la primera saga, la del Shinigami substitut va ser la que em va enganxar a Bleach, però si he d' escollir la que més m' ha agradat em quedo amb el rescat de la Rukia!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Està clar que la dels Arrancars i la del rescat de la Rukia son molt bones, es dificil escollir una, però estic veient que us està agradant la saga final... de veritat? Perquè a mi em sembla un intent desesperat de cridar l'atenció, la veritat. Cada cop resulta menys interessant.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
La saga del rescat de la Rukia, coneixes el que és la Societat d'Ànimes i tots els seus personatges. Va ser genial!
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
He de dir que encara que sigui curteta, m'ha agradat molt la Saga del Passat això de canviar de cares mola
Nafi escrigué:He de dir que encara que sigui curteta, m'ha agradat molt la Saga del Passat això de canviar de cares mola
Ah, sí, no pensava amb la saga del passat. Mola molt també!
Jo me'n vaig enrecordar parlant-ne amb la Hanako i tu al xat l'altre dia XDMinato escrigué:Nafi escrigué:He de dir que encara que sigui curteta, m'ha agradat molt la Saga del Passat això de canviar de cares mola
Ah, sí, no pensava amb la saga del passat. Mola molt també!
la dels arrancars esta clar
Oketsu- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 32
Reiatsu : 49
Ubicació : fent l'entrenament especial per conseguir el bankai
Jo coincideixu amb aquest comentari de la Hanako xD es imposible decidir-se, al menys per mi, quina saga es la millor xD perque a mi m'agraden totesHanako escrigué:Uhmmm se'm fa difícil respondre. Cada saga té les seves coses bones i les seves coses dolentes. Però per exemple, la saga del rescat de la Rukia a la Societat d'Ànimes és molt bona!!! Hi ha moltes accions paral·leles i la intriga és constant... cosa que també trobem a la saga final (de la qual no diré res)! ^^
Doncs a mi m'agraden totes Pero em va agradar moltissim la Saga Arrancar i les Batalles a Karakura tambe :chance:
Invitat- Invitat
La dels Arrancars.
Kurumi Aizen- Jigokucho
- Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 12
Ubicació : amb Aizen
Ami la saga que mes m'agradat es el relleno del Shuuske Amagai... es coña xD. = Tinc que dir que el rescat de Rukia mola molt, perque es veuen els primers bankais, pero sens dubte em quedo amb la del huecco mundo i la batalla de karakura(nomes les lluites dels espada vs shinigamis).
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
JaviVinaròs escrigué:Ami la saga que mes m'agradat es el relleno del Shuuske Amagai... es coña xD. = Tinc que dir que el rescat de Rukia mola molt, perque es veuen els primers bankais, pero sens dubte em quedo amb la del huecco mundo i la batalla de karakura(nomes les lluites dels espada vs shinigamis).
Si, una llástima que no estigui doblada ni al catalá ni al castellá!
Aprofito per dir que torno per aquí després d'un temps "OUT"! Salutacions a tots!
Kenp- Chappy
- Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 32
Home, de sagues a Bleach ni han 3 i la saga d'ara (la guerra amb els Quincys), vui dir que n'hi han molt poques. Però amb la que em quedo és amb la dels arrancars. Però quina part dels arrancars m'agrada més?, perquè la saga dels arrancars és infinita xd. Doncs la part que m'agrada més dels arrancars és quan l'Isshin porta al Ichi a entrenar-se, i quan peta tot sobrat al Aizen. La part que m'agrada menys és també a la Saga dels Arrancars, quan l'Ichi i els seus amics lluiten contra els pesaos aquells dels arrancars de 3 números.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Doncs per mi la millor saga és la del rescat de la Rukia! Totes molen molt (bueno menos el principi i la dels Fullbrings que no me van agradar), però a mi la del rescat de la Rukia, va ser la que me va ser enganxar-me a Bleach i per mi és especial! M'encanta quan te comencen a presentar als diferents capitans i tinents, el descobriment que la Yoruichi és humana, començar a veure com és la vida al Sereitei, les relacions que hi ha entre tots ells, i sobretot el gir argumental de l'Aizen! Això és insuperable, amb la cara de bon nen que tenia, bona persona i al final és un mafios! xD Genial! Tots pensant que en Gin era el malo malisimo i l'Aizen el bo, i al final és al revés!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Jo em quedo amb la nova saga actual xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura