Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Ajudeu a 3xl.cat
+5
Momo
Gooraa
xus
Eloi Kurosaki
Victor Kudo
9 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Ajudeu a 3xl.cat
Hola a tots, volia demanar-vos la vostra ajuda si podeu per que no tanquin el 3xl.cat per el Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals per raons economiques, però avui he vist que hi estan recollint firmes online per evitar això i per això vull la vostra ajuda.
Podeu firmar,omplint el formulari d'avall de la pagina que he posa't o si voleu avall de la pagina on posa firmar per Facebook,Twitter i Google
http://www.firmasonline.com/peticion/no-al-tancament-del-canal-3xl/1243
Gracies a tots!
P.D. Si podeu demanar ajuda a més persones estaria molt agraït
Podeu firmar,omplint el formulari d'avall de la pagina que he posa't o si voleu avall de la pagina on posa firmar per Facebook,Twitter i Google
http://www.firmasonline.com/peticion/no-al-tancament-del-canal-3xl/1243
Gracies a tots!
P.D. Si podeu demanar ajuda a més persones estaria molt agraït
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Re: Ajudeu a 3xl.cat
Jo ja he firamt Espero que no treguin el 3XL encare que el miro poc, pero m'agrada mirar-lo.
jo també ja he firmat, el miro però tampoc molt hi m'agrada mirar-lo no vull que el tanquin
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Vaig firmar ahir o abans d' ahir, també ho he possat al meu facebook i alguna bona gent ha sigut amable de donar-li
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
jo tambe hi he firmat!! encara que no vegi gaire el 3xl no vull que el tanquin! >.<
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
No vull ser aguafiestas pero no crec que serveixi per res. Que faran amb Bleach?
Invitat- Invitat
Jo estic amb en Saito, quan hi ha diners de per mig poc conta l'opinió de la gent. A més, sincerament, el que li estaven fent al 3xl era una aberració, se l'han carregat completament tant per l'orari que li han posat com per a les series, ha perdut l'ànima del 3xl que veiem a la tarda de 7 a 9 amb en Shin Chan, en Conan i companyia (estic perdent la memòria).
No dic que Skins o Doctor Who no siguin bones series, però per a mi el 3xl sempre serà el programa d'anime que veia de petita per la tarda després de berenar.
P.D.: Igualment he firmat, perquè l'esperança és l'última a morir!
No dic que Skins o Doctor Who no siguin bones series, però per a mi el 3xl sempre serà el programa d'anime que veia de petita per la tarda després de berenar.
P.D.: Igualment he firmat, perquè l'esperança és l'última a morir!
+1 Nafi, poc me a afegir-hi
el 3xl des de fa un temps que no el reconec com a 3xl, ha perdut "l'essència"
si el tancament al final no es fa, m'agradaria que tornés a ser el canal que veiem de petits (no es que sigui hipster ni re, pero el canal d'ara es molt fluix, per dir-ho d'una manera suau)
clar que han fet coses bones (home, fan bleach!!) , hi ha alguna sèrie que val la pena, però els horaris i el ritme d'emissió és criminal
aixi doncs espero que des de dalt obrin els ulls per veure que si tornen a fer un canal decent i de qualitat la gent s'el tornara a mirar i tindran molta mes audiència
tot i això nomes es la meva humil opinió
de totes maneres firmo el document i proposaria que tanquessin canals com telecinco, intereconomia, i companyia... si "d'aixó" s'en pot dir canal es clar.....
el 3xl des de fa un temps que no el reconec com a 3xl, ha perdut "l'essència"
si el tancament al final no es fa, m'agradaria que tornés a ser el canal que veiem de petits (no es que sigui hipster ni re, pero el canal d'ara es molt fluix, per dir-ho d'una manera suau)
clar que han fet coses bones (home, fan bleach!!) , hi ha alguna sèrie que val la pena, però els horaris i el ritme d'emissió és criminal
aixi doncs espero que des de dalt obrin els ulls per veure que si tornen a fer un canal decent i de qualitat la gent s'el tornara a mirar i tindran molta mes audiència
tot i això nomes es la meva humil opinió
de totes maneres firmo el document i proposaria que tanquessin canals com telecinco, intereconomia, i companyia... si "d'aixó" s'en pot dir canal es clar.....
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Ni idea de què faran amb Bleach... jo també he signat però no crec que serveixi de res. Si no tenen diners, per molt que ens posem a signar com a desesperats no impedirà que tanquin el canal. De totes maneres, no em desagradaria un 3xl com el d'abans... els horaris eren bons i, amb el canal 33 quedava molt bé! Espero que ho adaptin així i no se'ls acudeixi alguna "genial" idea i ho acabin cagant tot xDDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Quin valor que posin "qüestions econòmiques". Creieu-me quan us dic que si que és veritat que la opinió de la gent els importa poc, però no ho fan per diners. Si fos per diners, ho haurien deixat fa bastant, doncs no crec que el 3xl generés abundants beneficis precisament. I no parlo només de pèrdues, sinó de subvencions per fer possible la traducció al català de sèries com bleach, one piece, etc (ja sigui al 3xl o en un altre emisora). Bàsicament, els encantava gastar i gastar, i endeutar-s'he no suposava cap dificultat.
El problema? Que els bons de la Generalitat estàn al 5%
El forat s'ha fet massa gran, i a veure quan triguen en tancar TV3.
PD: Jo, per la meva part, no penso firmar. I no és que vulgui que desapareixi 3xl, al contrari, però deixant de banda que no serviria de res, em nego a contribuir en la contínua malversació de fons públics, això és tot.
El problema? Que els bons de la Generalitat estàn al 5%
El forat s'ha fet massa gran, i a veure quan triguen en tancar TV3.
PD: Jo, per la meva part, no penso firmar. I no és que vulgui que desapareixi 3xl, al contrari, però deixant de banda que no serviria de res, em nego a contribuir en la contínua malversació de fons públics, això és tot.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Obviament que no tanquen el chiringuito perqué el 3xl no té beneficis, això no té sentit.
Ho tanquen perqué no poden aguantar la despesa de mantenir tants canals diferens, per això la fusió.
El 3xl és simplement una victima colateral.
Ho tanquen perqué no poden aguantar la despesa de mantenir tants canals diferens, per això la fusió.
Nafi escrigué:Obviament que no tanquen el chiringuito perqué el 3xl no té beneficis, això no té sentit.
És el que he dit, que des del principi només ha suposat pèrdues. I el fet de que de tant en tant es queixessin d'elles, significa que encara perdien més del que esperaven.
I a hores d'ara, no poden aguantar cap tipus de despesa. El cost del 3xl és una broma amb els diners que
I no, el 3xl no és una víctima, no ha estat més que un servei (que valoro molt, no vull semblar desagraït). Però les víctimes som nosaltres, que haurem de pagar el que ells no han pogut pagar però que, tot i així, s'han gastat.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640