Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 508
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 508
Genrysai Shigekuni Yamamoto ha alliberat ja dues tècniques del seu Bankai, Zanka no Tachi, mentre continua amb la seva lluita amb Yuha Bach, el Vandenreich dels Quincy.
Tindrà el bankai del Capità Comandant de les Tretze Divisions algun secret més?
Us deixem amb un altre gran capítol d'aquest gran manga, Bleach 508, Like A Raging Fire de mà de Seireitei no Fansub!
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/09/bleach-508.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 508
QUINA PASSADA!! En Yamamoto cada cop va més ciclat!! Zanka no Tachi sud :emoció: ja tinc moltíssimes ganes de veure el Nord Segur que es el més poderós dels 4! (Encara que no va amb la zampakuto, foc = calor, calor = sud, potser oest i est, però nord sempre l'hem relacionat amb el fred xD però ves a saber!!! Jo crec que només son noms xD no té res a veure). Ja està? En Yamamoto ja vol carregar-se al cap dels quincys aquests? Definitivament, crec que l'Ishida s'ha tornat dolent, i sap tota la veritat (L'assemblança d'el Kaien i l'Ichigo, per exemple, a la saga fullbring ja ens va demostrar que s'en va adonar de lo de la Daikou Shou, doncs no m'extranyaria que ho sapigues tot xD) I l'Ichigo i l'Ishida tindràn que lluitar!! (Més idees de la Gooraa ) Amb això, em referia a que jo no veig l'història com per ficar això allà al mig ara mateix, però bé! En Tite és un llibre obert, i mai et pots esperar res d'ell! I, com cada dimecres, ja tinc ganes de que arribi la setmana que ve
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Ufff... jo no li veig un bon final al Yuha Bach! Com collons es carregarà ell solet i sense espasa un exèrcit de zombies calcinats?? Quina ciclada de Yamamoto... com ha dit la Gooraa... VULL UN NORD!!
I si en Yuha Bach no fos el dolent final? I si ho fos el Quincy buenorro que només s'està allà observant? Quincy buenorro, quincy buenorro!!! :enamorat: És que al Bach aquest no li dono gaire esperança de vida...
Eh, jo també crec que l'Ishida sap alguna cosa!!! Vinga Ishida, no ens decebis! (potser era un infiltrat al grup de l'Ichigo per saber quins eren els seus poders Si fos dolent des del principi seria un gir argumental increïble!)
La setmana que ve... Zanka no Tachi: Nord!!!
I si en Yuha Bach no fos el dolent final? I si ho fos el Quincy buenorro que només s'està allà observant? Quincy buenorro, quincy buenorro!!! :enamorat: És que al Bach aquest no li dono gaire esperança de vida...
Eh, jo també crec que l'Ishida sap alguna cosa!!! Vinga Ishida, no ens decebis! (potser era un infiltrat al grup de l'Ichigo per saber quins eren els seus poders Si fos dolent des del principi seria un gir argumental increïble!)
La setmana que ve... Zanka no Tachi: Nord!!!
Hanako- Administrador
Açò és un bon bankai i tot lo demés son tonteries. Brutal.
I si bé vull vore el nord , no se jo si tite el mostrarà tan aviat. Igual el reserva per a més endavant.
I ara ja m'es igual l'Ichigo i qualsevol altra cosa que pugui sortir. Ara en Bach te que ciclarse també i fer que aquesta sigui la batalla més èpica de tota la història del manga.
M'ha agradat tant que no em ven ni al cap ninguna de les meves estúpides teories.
I si bé vull vore el nord , no se jo si tite el mostrarà tan aviat. Igual el reserva per a més endavant.
I ara ja m'es igual l'Ichigo i qualsevol altra cosa que pugui sortir. Ara en Bach te que ciclarse també i fer que aquesta sigui la batalla més èpica de tota la història del manga.
M'ha agradat tant que no em ven ni al cap ninguna de les meves estúpides teories.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Em passa el mateix, Ifrit! M'ha agradat tant que no tenc res més a dir, simplement vull que sigui dimecres JA!!
Però, per altra banda, us duc el rànquing de la Shonen que feia temps que no l'aconseguia!
Jump Issue #43 TOC :
Haikyuu!! (Cover & Lead Color Page)
Naruto
One Piece
Assassination Classroom
PSI Kusuo Saiki
Cross Manage (Color Page, 25 pg.)
Kuroko no Basket
Retsu!! Date Senpai
Beelzebub (Color Page)
Toriko
Nisekoi
Medaka
Sket Dance
Kochikame
Reborn!
Bleach
Koisome Momiji (Color Page)
Kurogane
Alien & I (One Shot)
Takamagahara
Segueix molt baix, no?
I per pujar els ànims... una imatge ben guapaaa!!
Però, per altra banda, us duc el rànquing de la Shonen que feia temps que no l'aconseguia!
Jump Issue #43 TOC :
Haikyuu!! (Cover & Lead Color Page)
Naruto
One Piece
Assassination Classroom
PSI Kusuo Saiki
Cross Manage (Color Page, 25 pg.)
Kuroko no Basket
Retsu!! Date Senpai
Beelzebub (Color Page)
Toriko
Nisekoi
Medaka
Sket Dance
Kochikame
Reborn!
Bleach
Koisome Momiji (Color Page)
Kurogane
Alien & I (One Shot)
Takamagahara
Segueix molt baix, no?
I per pujar els ànims... una imatge ben guapaaa!!
Hanako- Administrador