Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Rol nou
5 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Rol nou
Bones!
Sé que ningú contestarà i tot això, però jo ho intento xD El rol de "El rei" s'acabarà d'aquí a poc i necessitem un rol nou que tingui intriga, emoció, lluites i que sigui molt dinàmic perquè no quedi estancat!
Alguna idea?? :content:
Sé que ningú contestarà i tot això, però jo ho intento xD El rol de "El rei" s'acabarà d'aquí a poc i necessitem un rol nou que tingui intriga, emoció, lluites i que sigui molt dinàmic perquè no quedi estancat!
Alguna idea?? :content:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Rol nou
jo tinc dues ideas però no se si us agradaran XDDDD
la primera es que a la societat de animes un dia decidim fer un tornegi de lluita amb totes les divisions i la divisió que guanyes es declararia la mes forta i se li donaria un premit.
la segona es que un dia un shinigami que estava fart de la societat de animes va decidir planejar un pla per apoderar-se de la societat de animes que era anar assassinant a gent i aixi provocar la desconfiança entre nosaltres i provocar el cos en la societat de animes però després el agafaríem no mes faltaria XDDDDD
que us sembla?
la primera es que a la societat de animes un dia decidim fer un tornegi de lluita amb totes les divisions i la divisió que guanyes es declararia la mes forta i se li donaria un premit.
la segona es que un dia un shinigami que estava fart de la societat de animes va decidir planejar un pla per apoderar-se de la societat de animes que era anar assassinant a gent i aixi provocar la desconfiança entre nosaltres i provocar el cos en la societat de animes però després el agafaríem no mes faltaria XDDDDD
que us sembla?
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
l'invasió dels unicorns( que son tope de forts i dopats) contra tota la societat d'animes?( a lo la guerra dels 1000 anys però més hardcore)
El rol m'interesa un poc pero tinc feina i no estic a l'ordinador molt temps. Podria participar a pesar de no poder escriure molt?
Invitat- Invitat
Sí, Saito, cap problema! Hi participa relativament poca gent al final... però el problema no és la falta de persones, el problema és la falta d'idees per crear nous rols xD Si ets creatiu estarem contents que ens donis una mà (i si no ho ets també xD) Cap problema si participes de tant en tant, de fet, és la tònica xDDD
Hanako- Administrador
Ya no me acordaba. M'ho pensare, ara estic organitzant un viatge. A lo millor quan torni.
Invitat- Invitat
No et preocupis, el rol ha mort definitivament.
Hanako- Administrador
T'espere'm con muchas ansias! Necesitamos sangre fresca!Saito Hajime escrigué:Ya no me acordaba. M'ho pensare, ara estic organitzant un viatge. A lo millor quan torni.
A mi m'agrada l'idea d'en xus (un dia un shinigami que estava fart de la societat de animes va decidir planejar un pla per apoderar-se de la societat de animes que era anar assassinant a gent i aixi provocar la desconfiança entre nosaltres i provocar el cos en la societat de animes), és molt a lo Agatha Christie
Nafi escrigué:T'espere'm con muchas ansias! Necesitamos sangre fresca!Saito Hajime escrigué:Ya no me acordaba. M'ho pensare, ara estic organitzant un viatge. A lo millor quan torni.
A mi m'agrada l'idea d'en xus (un dia un shinigami que estava fart de la societat de animes va decidir planejar un pla per apoderar-se de la societat de animes que era anar assassinant a gent i aixi provocar la desconfiança entre nosaltres i provocar el cos en la societat de animes), és molt a lo Agatha Christie
A mi també m'agrada l'idea!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641