Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Calendari de Bleach, 2013
+6
Gooraa
Momo
Slyth
Kenpachi Nafi
Joan
Hanako
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Calendari de Bleach, 2013
Aquí teniu les imatges del calendari de Bleach pel 2013! A veure si us agraden! En general trobo que estan molt currades!
En teoria, aquesta és la portada:
Però també hi ha aquesta...
I les imatges de l'interior:
Perdó per la mida de les imatges, no les he trobat més grans, però... segueixo amb la recerca Bé i, només dir-vos que, per motius evidents, NECESSITO aquest calendari xDDD
En teoria, aquesta és la portada:
Però també hi ha aquesta...
I les imatges de l'interior:
Perdó per la mida de les imatges, no les he trobat més grans, però... segueixo amb la recerca Bé i, només dir-vos que, per motius evidents, NECESSITO aquest calendari xDDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Calendari de Bleach, 2013
Aqui les tens en gran (menos la segona portada) i estan desordenades xD gomen
i respecte el calendari ... la imatge ichiruki es la millor :emoció: tot i que els demes tambe estan be xD i la portada del ichigo tambe mola moltissim !
- Spoiler:
i respecte el calendari ... la imatge ichiruki es la millor :emoció: tot i que els demes tambe estan be xD i la portada del ichigo tambe mola moltissim !
Joan- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità
Catxuluuuuus *O* no faig servir calendari però aquest el necessito :emoció:
Que molongo el de l'any passat, quina pena que no sapigués ni que existia Bleach...
...però aquest any l'he d'aconseguir! Espero que estigui a l'altura (i que surtin el Ken-chan i la Yachiru )
Edit: Teniu idea de quan pot costar?
Que molongo el de l'any passat, quina pena que no sapigués ni que existia Bleach...
...però aquest any l'he d'aconseguir! Espero que estigui a l'altura (i que surtin el Ken-chan i la Yachiru )
Edit: Teniu idea de quan pot costar?
- Spoiler:
QUE... EM MOROOO!!!!
Molt random els personatges que hi surten, no? Vull dir, estic molt contenta que surtin n'Ukitake i en Kyoraku però... no són molt secundaris? XDD I per exemple, no surt el Vandenreich o en Yamamoto que crec que tenen molt més protagonisme, o l'Urahara, ni tan sols n'Ishida o n'Orihime!!
Però... tot i així estic tan feliç! Espero que al Saló del manga el tinguin perquè me'l compro de cap! :emoció:
El preu ni idea... el de l'any passat no arribava als 15€ crec...
Hanako- Administrador
ostres que xulu!!!, he d'aconseguir un d'aquests =P
(potser al salo en venen *¬* )
(potser al salo en venen *¬* )
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Crec que es evident que jo tambe necesito aquest calendari ja l'he afegit a la llista de coses per comprar pel salo del manga
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo també el necessito per motius evidents xD i també m'el compraré al saló si hi és, però dubto que hi sigui... sinó, per internet!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Hanako no voldrá mai que acabin setembre i octubre.
No està malament , però em van agradar més els anteriors...
No està malament , però em van agradar més els anteriors...
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Doncs jo... jo... jo crec que és dels millors calendaris que han fet!! Per exemple, comparat amb el de l'any passat que és el primer que em ve a la memòria; recordo que havies de tenir dos mesos en Ginjo penjat... només per això se'm llevaven les ganes xDDD
O a la Riruka, que d'acord que sigui bufona, però a mi em posava dels nervis... Crec que, en general, la qualitat de les imatges del calendari d'enguany està força currat.
O a la Riruka, que d'acord que sigui bufona, però a mi em posava dels nervis... Crec que, en general, la qualitat de les imatges del calendari d'enguany està força currat.
Hanako- Administrador
Mola molt aquest calendari
I tambè penso que la qualitat del calendari, es genial
I tambè penso que la qualitat del calendari, es genial
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Però l'anterior , aquell dels arrancars (crec) m'agradava bastant més. Ademés la forma que tenia era ideal per a usar-lo de wallpaper XD
Ifrit- Tercer al càrrec
Wooooow no m gusta nada el calendario. Sorryyyyyyyyyyyyyy
Muy fandom para mi gusto. La elección de los personajes es lo que no entiendo. Y menos mal que han recordado a Ishida.... Aish no sé. Creo que hubiera potenciado bien los que son los pilares de Bleach con los siempre olvidados karakurateam, isshin, urahara, yamma..... Ver que Shiro tiene una pagina por fandom pffffff
Muy fandom para mi gusto. La elección de los personajes es lo que no entiendo. Y menos mal que han recordado a Ishida.... Aish no sé. Creo que hubiera potenciado bien los que son los pilares de Bleach con los siempre olvidados karakurateam, isshin, urahara, yamma..... Ver que Shiro tiene una pagina por fandom pffffff
Irihima- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 39
Ubicació : Amb tu..... nuvolet
Aprofitant que ho nomena Irihima. He vist a alguns llocs les paraules "fandom" i "fanservice" , que volen dir exactament?
Mi ignorante , mi no entender...
Mi ignorante , mi no entender...
Ifrit- Tercer al càrrec
Si no vaig equivocada, crec que el fandom és el conjunt de coses que engloben les activitats del fans (per exemple: cosplay, fanarts, fanfics, etc...).
I crec que el fanservice és allò que no és gaire típic de la sèrie però que es fa per tenir als fans contents, per exemple, en el cas de Bleach el més clar exemple és el capítol de la platja (ningú es creu que els Shinigamis vagin a la platja, està totalment fora de context i no té res a veure amb Bleach, però com que ens va agradar veure a l'Ukitake (o qualsevol altre personatge amb sex-appeal) en banyador mostrant carn, no ens queixem.) Això és el fanservice.
I crec que el fanservice és allò que no és gaire típic de la sèrie però que es fa per tenir als fans contents, per exemple, en el cas de Bleach el més clar exemple és el capítol de la platja (ningú es creu que els Shinigamis vagin a la platja, està totalment fora de context i no té res a veure amb Bleach, però com que ens va agradar veure a l'Ukitake (o qualsevol altre personatge amb sex-appeal) en banyador mostrant carn, no ens queixem.) Això és el fanservice.
Hanako- Administrador
Gràcies Hanako.
I tornant al tema calendari. A part del salò del manga sabeu d'algun lloc on es puga aconseguir?
I tornant al tema calendari. A part del salò del manga sabeu d'algun lloc on es puga aconseguir?
Ifrit- Tercer al càrrec
potser tens sort si busques a alguna botiga especialitzada en manga/anime i articles de japó (tipo norma, ninja games, etc...)
sino, per internette segur q trobes algo
sino, per internette segur q trobes algo
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
La cosa es que 15 Euros... per un calandari... una mica carejo.
Ifrit- Tercer al càrrec
sugoi! jo també amb vull un, encar que costi un pasta XDDDD
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Doncs tal com comenta la hanako, el fandom es el món fan i la pressió que hi pot exercir a sobre de Tite. Fanservice com també comenta es el merchandicing de les series.
On comprar el calendari? A banda del Saló del Manga estic segura que a la botiga de Norma comics de barcelona hi es (al costat d'arc de trimf)
On comprar el calendari? A banda del Saló del Manga estic segura que a la botiga de Norma comics de barcelona hi es (al costat d'arc de trimf)
Irihima- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 39
Ubicació : Amb tu..... nuvolet