Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Ei, holaaa!
+10
Minato
xus
Eloi Kurosaki
Ifrit
Kenpachi Nafi
Gooraa
Ryota
Victor Kudo
Hanako
Retsu Unohana
14 participantes
Pàgina 1 de 1
Ei, holaaa!
¡Hola a tots!
Us escric perque ahir (dissabte) al saló del manga van fer una foto grupal amb tots el personatges que n'hi havien de Bleach i jo anava d'Unohana, no se si algú d'aquet forum hi era pero em vaig quedar amb les ganes de demanar a tots el facebook, ja que hi havia molt bon rotllo. Potser la majoria ja us conexieu.. aixi que he buscat per tot arreu un forum de bleach en catala y he trobat aquest! Aixi que si algú hi era m'agradaria saber-ho! Ah per cert, em dic Noelia, que no ho he dit abans xD
Salutacions, y gràcies! Muak!
Us escric perque ahir (dissabte) al saló del manga van fer una foto grupal amb tots el personatges que n'hi havien de Bleach i jo anava d'Unohana, no se si algú d'aquet forum hi era pero em vaig quedar amb les ganes de demanar a tots el facebook, ja que hi havia molt bon rotllo. Potser la majoria ja us conexieu.. aixi que he buscat per tot arreu un forum de bleach en catala y he trobat aquest! Aixi que si algú hi era m'agradaria saber-ho! Ah per cert, em dic Noelia, que no ho he dit abans xD
Salutacions, y gràcies! Muak!
Retsu Unohana- Jigokucho
- Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 14
Edat : 35
Ubicació : Mataró (BCN)
Re: Ei, holaaa!
Unohanaaaa! Anaves guapissima!! Doncs jo sóc l‘Ukitake i ens vàrem conèixer ahir!! Estic molt contenta que hagis decidit enregistrar-te al forum!! Espero que et passis molt per aqui!! Per on vas de Bleach? Segueixes el manga? Quan arribi a Palma et passare les fotos!! ^^
Uns abraçada sempai!
Uns abraçada sempai!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Olaaaaaaaaaaa
Jo tambè et vaig veure amb la Hanako,sortieu molt bé
Jo era el que anava de persona normal al grupal :muaha:
Pasa-t'ho bé al forum
Jo tambè et vaig veure amb la Hanako,sortieu molt bé
Jo era el que anava de persona normal al grupal :muaha:
Pasa-t'ho bé al forum
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
xD Benvinguda ^^ Jo no anava ahir amb la grupal aixi que no em vas veure xDD En fi... Esperu que t'ho passis be al foro
Benvinguda Unohana!! Jo era la Soi Fong, probablement em vas veure amb la Hanako que anava d'Ukitake o potser em vas veure al grupal! ^^ Espero que et passis molt per aquí i que poguem parlar molt! Pots passar-te per la Chatbox que és abaix de tot de la pàgina ^.^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Unohanaaaa! Jo era la Yachiru que estava al Grupal, i si, hi havia gent d'aquest forum al Grupal. La Hanako i la Momo eren les organitzadores del Grupal
M'alegro que hagis trobat el forum i t'hi hagis registrat! Espero veure't molt sovint per aquí, i que t'ho passis molt bé! ^^
M'alegro que hagis trobat el forum i t'hi hagis registrat! Espero veure't molt sovint per aquí, i que t'ho passis molt bé! ^^
Jo hi era al grupal... però només d'esperit
De totes formes benvinguda. Ja vorás com el bon rotllo que vares vore al grupal també el trobaràs per aquí. Tal volta més.
Sempre pots passarte per el xat per a comprovar-ho
De totes formes benvinguda. Ja vorás com el bon rotllo que vares vore al grupal també el trobaràs per aquí. Tal volta més.
Sempre pots passarte per el xat per a comprovar-ho
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Benvinguda!! Jo no estava al grupal :yaoming: però si hi hagués estat hauria set en Renji xD. Espero que t'ho passi molt bé en aquest forum i passat per el xat box per coneixents.
benvinguda! jo no estava al grupal perquè no vaig poder venir per coses personals però que hi farem,hi espero que tu passis molt bé :content:
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Ei!
Benvinguda Unohana Esper que t'ho passis molt bé per aquí i gràcies per venir al grupal!!
PD: Jo sóc l'Urahara-taicho :P
Benvinguda Unohana Esper que t'ho passis molt bé per aquí i gràcies per venir al grupal!!
PD: Jo sóc l'Urahara-taicho :P
Benvinguda x3 xDD jo tambe soc nou jajaja ^^ esperu que et diverteixis :Ishida:
Invitat- Invitat
Holaaa benvinguda ^^ Encara que el meu nom d'usuari sigui Hinamori Momo, jo soc la que anava de Toshiro en versio noia al grupal xDD espero que ho passis molt be al foro ^^
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
unohanaaa!!!!!
ouu yea ja necessitàvem la presencia de la 4a divisio per aqui ^^
jo soc el que anava de urahara botiguer al grupal d'ahir (ens vam fer alguna foto junts )
m'alegro que t'hagis unit al forum
ja ens llegirem, i que t'ho passis molt be ^^
ouu yea ja necessitàvem la presencia de la 4a divisio per aqui ^^
jo soc el que anava de urahara botiguer al grupal d'ahir (ens vam fer alguna foto junts )
m'alegro que t'hagis unit al forum
ja ens llegirem, i que t'ho passis molt be ^^
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Benvinguda! Segurament també em recordaràs d'ahir al salo, anava de civilXDXD Espero que t'agradi el forum i que t'hi quedis!
Benvinguda al fòrum Retsu, a mi és molt poc probable que em coneixis perquè ni tan sols vaig poder anar al Saló, tot i així espero que ens avinguem. Ja ens veurem!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640