Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bones tardes amics meus tots!
+12
Slyth
Ifrit
Samael
xus
Gooraa
Momo
Kenpachi Nafi
Victor Kudo
Daniel-vizard
Minato
Ryota
Hanako
16 participantes
Pàgina 1 de 1
Bones tardes amics meus tots!
Bonees, sóc l'erikinpark96, em podeu dir Eric millor, sóc una persona de molta broma, podria pertanyer al Escuadró 0 si em poses jaja
Porto desde aquest estiu veient Bleach (el vaig descobrir veient la tele a les dues de la matinada al 3xl xD)
A primera vista em vaig enganxar i he vist l'anime ya 3 vegades i el manga sencer també :Ishida: (em vaig viciar una mica no? jaja)
Per acabar només dir-hos que els meus personatges preferits són el Mayuri, l'Urahara i l'Aizen (No em mateu siusplau!!!) ahh i ara mateix el Kuwabara de la GR
Estaré rondant pel tema del manga semanal, espero que sigui de gran ajuda!
Ens veiem!
PD: el de la foto sóc jo convertit en un personatge de Bleach (el Photoshop es meravellós )
Porto desde aquest estiu veient Bleach (el vaig descobrir veient la tele a les dues de la matinada al 3xl xD)
A primera vista em vaig enganxar i he vist l'anime ya 3 vegades i el manga sencer també :Ishida: (em vaig viciar una mica no? jaja)
Per acabar només dir-hos que els meus personatges preferits són el Mayuri, l'Urahara i l'Aizen (No em mateu siusplau!!!) ahh i ara mateix el Kuwabara de la GR
Estaré rondant pel tema del manga semanal, espero que sigui de gran ajuda!
Ens veiem!
PD: el de la foto sóc jo convertit en un personatge de Bleach (el Photoshop es meravellós )
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: Bones tardes amics meus tots!
Bones erikinpark96! Ets més que benvingut! ^^
Que vens de McAnime? Crec que he vist el teu avatar a algun lloc abans però ara no recordo si era al fòrum de McAnime o a altre lloc!!
Bons personatges!! Els meus preferits són sobretot l'Ukitake i en Kyoraku, però també m'agraden d'altres com la Matsumoto, en Shinji i, a partir d'avui, la Senshumaru de la Divisió 0!! M'ha encantat aquesta tia!!
Espero llegir-te per aquí i que participis molt, no només en el debat del manga, sinó en general al fòrum!!
Que vens de McAnime? Crec que he vist el teu avatar a algun lloc abans però ara no recordo si era al fòrum de McAnime o a altre lloc!!
Bons personatges!! Els meus preferits són sobretot l'Ukitake i en Kyoraku, però també m'agraden d'altres com la Matsumoto, en Shinji i, a partir d'avui, la Senshumaru de la Divisió 0!! M'ha encantat aquesta tia!!
Espero llegir-te per aquí i que participis molt, no només en el debat del manga, sinó en general al fòrum!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Si si, vinc de Mcanime, també t'he vist a tu per allà
També ovlidaba que el Shunsui també es dels meus preferits, ja que la seva personalitat és semblant a la meva :jojojo:
També ovlidaba que el Shunsui també es dels meus preferits, ja que la seva personalitat és semblant a la meva :jojojo:
Doncs benvingut al forum Eric xDD Doncs en l'unic personatge que hem coincidit a sigut l'Urahara A mi l'aizen no em cau molt be xD i en mayuri menys encara pero no et matare (?) xDD Espero que t'ho passis la mar de be al forum ^^
Casi se m'ovlida xD els meus preferirs son en Byakuya i la Rukia, i tambe en Hitsugaya i la Hiyori :Ishida:
Saluts
Casi se m'ovlida xD els meus preferirs son en Byakuya i la Rukia, i tambe en Hitsugaya i la Hiyori :Ishida:
Saluts
Doncs benvingut!
Sempre és bo veure que la gent segueix la nostra feina!
Sempre és bo veure que la gent segueix la nostra feina!
¡Benvingut erikinpark96!
Es una bona noticia veura un altra anima unitse a la nostra societat espero que t'ho passis molt be en aquesta gran Familia
Es una bona noticia veura un altra anima unitse a la nostra societat espero que t'ho passis molt be en aquesta gran Familia
Daniel-vizard- Jigokucho
- Nombre de missatges : 17
Reiatsu : 17
Ubicació : En el hueco mundo fen una partida de escacs amb l Aizen
Benvingut al forum! ^^
Pasa-t'ho molt bé i pasa't quan vulguis pel xat del forum
Pasa-t'ho molt bé i pasa't quan vulguis pel xat del forum
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Benvingut!! ^^ espero que ho passis be al foro xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvingut espero que ho passis genial per aquí i que coneguis molta gent ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Benvingut! espero que tu passis molt bé
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Oh! Un nou seronyu! Veig que coincidim bastant tirant a molt en els gustos, l'Urahara es un crack en tots els sentits( i encara no ho ha demostrat un 100%) el Mayuri també és l'amo, i l'Aizen, bé, no m'agrada pel fet de que sembla trolazo, però igualment es un mon bon antagonista, i es evident que es el millor dolent de la serie, ja que els altres fan una mica de penaXD Bé, sigui com sigui espero que et sentis bé, en aquest forum i Benvingut! I una pregunta que acostumo a fer: Quin és el teu animal preferit :?:
Benvingut Erik. Desborde originalitat. Oh Yeah.
Passa-ho bé:
A mi també m'agrada l'Aizen, no estàs sol.
Passa-ho bé:
A mi també m'agrada l'Aizen, no estàs sol.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Veig que ningú ha pensat a dir-te que, ja que veig que t'agrada crear-te el teu propi personatge de Bleach, que a aquest fòrum a part del debat de cada setmana, també tenim un rol!!
Si t'interessa, només t'has de fer la fitxa sobre el teu passat i la teva Zanpakuto i ja pots començar a rolejar! (encara no tenim divisió 0, però sí molts llocs de Capità vacant). Si et fa il·lusió, anima't!!
Si t'interessa, només t'has de fer la fitxa sobre el teu passat i la teva Zanpakuto i ja pots començar a rolejar! (encara no tenim divisió 0, però sí molts llocs de Capità vacant). Si et fa il·lusió, anima't!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Gracies a tots per rebrem així de bé
Si, miraré veure com funciona tot. No se m'ocorrer un personatje nou, ya pensaré, però la zampakuto tenia un esbos i també amb el seu nom, pero no m'acaba d'agradar massa així que suposo que ho canviaré.
Si, miraré veure com funciona tot. No se m'ocorrer un personatje nou, ya pensaré, però la zampakuto tenia un esbos i també amb el seu nom, pero no m'acaba d'agradar massa així que suposo que ho canviaré.
Benvingut!!
disfruta i passat'ho molt bé!!
disfruta i passat'ho molt bé!!
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Benvingut Erik!
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Abans de spamejar la meva presencia a un altre post que no te a veure, millor ho publico aquí xD
Bueno, després d'uns mesos de reflexió, estrés i canviant els mobles de la meva habitació, torno novament al fòrum. No he pogut ni mirar anime quasi... i que quedi clar: mai m'havia anat ehhh, només necessitava unes setmanes "de vacances".
Així que intentaré passar-me per aquí com feia en els vells temps, i publicar cosetes que siguin interessants i posar-me al dia amb els posts i els nous usuaris que vagin unint-se a aquesta comunitat. Ens veiem!
Bueno, després d'uns mesos de reflexió, estrés i canviant els mobles de la meva habitació, torno novament al fòrum. No he pogut ni mirar anime quasi... i que quedi clar: mai m'havia anat ehhh, només necessitava unes setmanes "de vacances".
Així que intentaré passar-me per aquí com feia en els vells temps, i publicar cosetes que siguin interessants i posar-me al dia amb els posts i els nous usuaris que vagin unint-se a aquesta comunitat. Ens veiem!
Shizen Eriksen escrigué:Abans de spamejar la meva presencia a un altre post que no te a veure, millor ho publico aquí xD
Benvingut de nou Eric ! Aviam quan ens fas de les teves bones recomanacions d'anime i manga tan bones
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: