Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Els novatos no sabem que fer...
+2
Ryota
Ifrit
6 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Els novatos no sabem que fer...
Gent arrancar eròtica i demés interessats. Havia pensat en fer un rol que tinguera per protagonistes als Quincys i als Espada. Principalment per dos motius: Estem tots una mica baixos de reiatsu respecte als overpowered shinigamis i l'altra es perque me n'adono de que estic mooooolt verd amb açò del rol, i m'agradaria fer servir aquest per a practicar. Imagineu que porte la "L" dels roleros.
Havia pensat alguns fils argumentals que realment em semblen una merda, per això us pregunto abans de fer res, per a que m'il·lumineu amb la vostra experiència i idees.
-Els enemics dels meus enemics son els meus amics. La premisa d'aquesta es ben simple. Un grup de shinigamis malosos ataquen el Hueco Mundo i per casualitats del destí fem una aliança buena bonita barata per fer-los tabaco.
-Els documents perduts d'en Yuha Bach: Buscant saber més sobre els shinigamis li faig una visiteta als espada, que podrien saber on es troben els documents sobre la antigua guerra dels 1000 anys i de la estructura de l'actual ss.
-Gamba a la planxa: Enlloc de fer una història sèria fem un rol de caxondeo puro i eròtic on algu furta les patates podrides de la Shunshuiko.
Help Me please!! Vull fer rol i no se per on tirar!
Havia pensat alguns fils argumentals que realment em semblen una merda, per això us pregunto abans de fer res, per a que m'il·lumineu amb la vostra experiència i idees.
-Els enemics dels meus enemics son els meus amics. La premisa d'aquesta es ben simple. Un grup de shinigamis malosos ataquen el Hueco Mundo i per casualitats del destí fem una aliança buena bonita barata per fer-los tabaco.
-Els documents perduts d'en Yuha Bach: Buscant saber més sobre els shinigamis li faig una visiteta als espada, que podrien saber on es troben els documents sobre la antigua guerra dels 1000 anys i de la estructura de l'actual ss.
-Gamba a la planxa: Enlloc de fer una història sèria fem un rol de caxondeo puro i eròtic on algu furta les patates podrides de la Shunshuiko.
Help Me please!! Vull fer rol i no se per on tirar!
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Re: Els novatos no sabem que fer...
Doncs jo optaria mes per la primera xD pero tenint en compte les histories dels espada ells odien els shinigami a mort La tercera opcio tambe m'agrada xD
Sincerament jo faria la tercera xD
Sincerament jo faria la tercera xD
LA TERCERA, LA TERCERA!!!
Però tampoc descartaria fer-ne un de seriós a la vegada. Sovint fem massa rols xorres i, a l'hora de rolejar de debò, no sabem per on tirar per falta de costum. Jo faria el segon més seriós i amb més trama i el tercer per catxondeo!!
Però tampoc descartaria fer-ne un de seriós a la vegada. Sovint fem massa rols xorres i, a l'hora de rolejar de debò, no sabem per on tirar per falta de costum. Jo faria el segon més seriós i amb més trama i el tercer per catxondeo!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Patataaaaaaaaaaaaas
Sera un rol mitic alies caxondeo free :')
Però la Hanako també té raó, i penso que la segona opció sembla bona ideea
Sera un rol mitic alies caxondeo free :')
Però la Hanako també té raó, i penso que la segona opció sembla bona ideea
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Dooomo! xDDD
Els podeu començar en voler i a veure si el mantenim actiu!!! ^^
(Potser el de La primera trobada de Los Espada el podríem anar acabant perquè s'ha quedat sec...)
Els podeu començar en voler i a veure si el mantenim actiu!!! ^^
(Potser el de La primera trobada de Los Espada el podríem anar acabant perquè s'ha quedat sec...)
Hanako- Administrador
Veig que la opció eròticofestiva triumfa a més no poder. Està bé. Fem un de xorra.
Els rols seriosos son més difícils de fer. Com ho monteu vosaltres? Deixeu que cada participant vagi inventant la història com vol o feu guions?
També podriem ver un en vers, podria ser divertit
Encara que no poderem, al meu pesar, donar-li massa sentit.
PD Oblideu-ho. Em patina la pinça, dormo poc i estudie massa.
Els rols seriosos son més difícils de fer. Com ho monteu vosaltres? Deixeu que cada participant vagi inventant la història com vol o feu guions?
També podriem ver un en vers, podria ser divertit
Encara que no poderem, al meu pesar, donar-li massa sentit.
PD Oblideu-ho. Em patina la pinça, dormo poc i estudie massa.
Ifrit- Tercer al càrrec
Sempre intentem anar fent una història i deixar-ho d'una manera que s'intueixi com es pot seguir. De moment, només hem fet un rol amb guions, el rol històric, i no funciona gaire bé.
Simplement, el que acostumem a fer és que cadascú s'ho va inventant i en llegir-ho els altres intentem pensar com seguir-ho!
Simplement, el que acostumem a fer és que cadascú s'ho va inventant i en llegir-ho els altres intentem pensar com seguir-ho!
Hanako- Administrador
Agafo apunts, agafo apunts. Si Hanako sama.
Ifrit- Tercer al càrrec
ostres tu la tercera pinta k no vegis!!! jajajajajjaja, ami m'agradaria participar-hi, que encara no he comensat en cap rol!!
Oketsu- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 32
Reiatsu : 49
Edat : 30
Ubicació : fent l'entrenament especial per conseguir el bankai
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato