Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
[Aportació] Fòrum de fanfics?
+7
Hanako
Shizen Eriksen
Minato
Kenpachi Nafi
Javi Ciffer
Ryota
Anashi
11 participantes
Pàgina 1 de 1
[Aportació] Fòrum de fanfics?
Hola! He pensat que és podria fer un fòrum de fanfics de Bleach en català, seran els primers que hagi i crec que seria interesant que ni hagues algú. Què opineu??
Anashi- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 9
Reiatsu : 18
Re: [Aportació] Fòrum de fanfics?
A mi em sembla molt bona idea ^^ Estaria molt divertit i interesant llegir les histories dels altres ^^
Que es un foro fanfic?
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Jo crec que la zona de Fanart incloeix fanfics, però això ha de dir-ho la Hanako!
Això mateix m'estava preguntant xDMinato escrigué:En que es diferenciaria del rol?
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jajajajaja! ^-^ Un fòrum de fanfic no té practicament res a veure amb un de rol. Per exemple, un fanfic pot ser, una història d'amor entre Rukia e Ichigo, per exemple.
Mireu, perquè tingueu un bon exemple, os deixu un fanfic que vaig fer fa temps per fanfiction.net, de l'Hitsugaya:
Mireu, perquè tingueu un bon exemple, os deixu un fanfic que vaig fer fa temps per fanfiction.net, de l'Hitsugaya:
- Spoiler:
- Nombre: Mi punto de vista
Categoría: Bleach
Géneros:Romance, humor.
Pareja: HitsuHina, menciones IchiRuki, UlquiHime, GinMatsu, UraharaYoruichi.
Resumen: Desde mi pequeño punto de vista (y no por la altura, si no por la experiencia), Matsumoto era un incordio, Hinamori un ángel, Kurosaki un exagerado, Kuchiki una shinigami problemática, Ulquiorra un raro espada, Inoue una chica más rara aún e Ichimaru… Me ahorro directamente el adjetivo.
Disclaimer: Bleach no me pertenece, pertenece a Tite Kubo.
Desde mi pequeño punto de vista (y NO por la altura, si no por la experiencia), Matsumoto era un incordio, Hinamori un ángel, Kurosaki un exagerado, Kuchiki una shinigami problemática, Ulquiorra un raro espada, Inoue una chica más rara aún e Ichimaru… Me ahorro directamente el adjetivo.
¿Qué por qué digo esto? ¡Por dios! ¡Sólo hay que ver como esos dos tortolitos se pasan el día peleándose e insultándose mutuamente para que nos creamos que se caen mal! Oh sí, Kurosaki era así. Discutía día sí y día también con Kuchiki, pero cuando la luna se alzaba sobre el sol… (Que poético me ha quedado eso… ¿Me lo habrá pegado Hinamori?) Pues eso, que cuando caía la noche, Kurosaki hacía…Cosas que todos ya sabemos con Kuchiki.
Y luego ve a consolar a Abarai que está en una esquina y no quiere ni comer (pobre…)
Luego estaba esa extraña pareja, donde la chica gritaba a los cuatro vientos lo mucho que le gustaba Ulquiorra y lo enamorada que estaba de él, y luego el espada no decía nada. Ah, claro, pero cuando le preguntas te da respuestas cortas, sin conexión ninguna, porque según Inoue no tiene sentimientos. Vale, una cosa es ser una piedra fría sin sentimientos y otra muy distinta es ser un analfabeto sin léxico aparente para formar una maldita oración, gracias.
¡Y luego está la que es mi subordinada con el zorro! Oh sí, esos dos se pasan como tortolitos todo el rato, igual que Kurosaki y Kuchiki, ¡Pero NO discuten! Por lo menos, algo bueno tenía que tener esa extraña pareja. Desde luego, el amor de la infancia puede ser un poco extraño (mírame a mi con Hinamori… No pegamos ni con cola). Lo peor llega cuando esos dos se aprovechan de mí. ¡Eso no lo soporto! Ichimaru viene, se ríe de mí y se va, y luego, Matsumoto viene, me saluda y se va. Claro, tú pensarás que no es nada malo, pero sí que es malo cuando se supone que es tu subordinada y tiene asignado la mitad del papeleo.
Oh, se me olvidó que fui invitado a la boda de Urahara Kisuke y Yoruichi Shihouin. Aún no recuerdo cuando he hablado con ellos para que me inviten a la boda. Incluso el viejo capitán general está invitado, y eso que son shinigamis renegados… Si fueran shinigamis normales, me los veo invitando hasta al Rukongai. Como sea, no pienso ir. Soi- Fon está muy enfadada (ya sabía yo que ella tenía más que admiración por la gata…) y ella con Hinamori me han obligado a ir con orejas de gato puestas en la cabeza para simular a la forma de gata de Shihouin, ¡Lo último que me quedaba para que ya todos se rían de mi!
Ah, bueno… Y con Hinamori… ¿Pues tú ya sabes, no? De alguna manera estúpida acabé declarándome a ella el día de los enamorados y de alguna extraña, muy extraña forma ella acabó aceptándome… ¡En aquel momento me sentí el hombre más afortunado del mundo! Pero no se lo digas a nadie… Por delante me sigo mostrando frío (oh sí, ni por Hinamori haré que la faceta que tanto me ha costado construir se destruya).
Y eso es todo. Tú me preguntaste sólo acerca de mis amigos, ¿no? Creo que ahí están todos… (Bueno, Ichimaru y Ulquiorra está claro que NO son mis amigos, pero por causas naturales tengo que verme todos los días con ellos).
Aunque también hay más gente por ahí que es amigable conmigo. Ukitake me ha regalado hace poco una caja para hacer nattô, ¿¡No es fantástico!?
Mmm… Kira por algún motivo le veo algo mosqueado conmigo… (Creo que es porque le he robado algo muy especial para él…) e Hisagi está demasiado ocupado trabajando sin descanso, a veces me da un poco de pena, pero luego en el fondo me doy cuenta que yo estoy igual que él… Somos dos pobres idiotas.
Hace poco fui a ver a Jidambo. ¡Ha vuelto a crecer! O yo soy más bajito aún…Bueno, creo que me voy a ir despidiendo, dentro de poco llega Hinamori. Creo que en la siguiente carta que te escriba, abuela, te hablaré de lo divertido que fue cuando Kurosaki intentó decirle a Kuchiki Byakuya que estaba saliendo con su hermana. Aunque sólo te lo escribiré si sale vivo.
¿Podrá el joven Hitsugaya Tôshirô escribirle sobre la gran misión de Kurosaki?
Uhmmm... No és una mala idea peeeeeeeerò tenc unes quantes preguntes!!
1. Què seria per posar fanfics escrits per nosaltres amb personatges de Bleach com a protagonistes i que aniríem escrivint a poc a poc?
2. O seria per recomanar fanfics d'altres autors escrits a altres pàgines?
3. Si és per escriure nosaltres fanfics... qui hi escriuria habitualment? Perquè al rol hi escrivim 5 persones contades...
4. Si és per recomanar fanfics d'altres autors, aleshores crec que simplement podríem obrir un tema a "Recomana".
1. Què seria per posar fanfics escrits per nosaltres amb personatges de Bleach com a protagonistes i que aniríem escrivint a poc a poc?
2. O seria per recomanar fanfics d'altres autors escrits a altres pàgines?
3. Si és per escriure nosaltres fanfics... qui hi escriuria habitualment? Perquè al rol hi escrivim 5 persones contades...
4. Si és per recomanar fanfics d'altres autors, aleshores crec que simplement podríem obrir un tema a "Recomana".
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo escriuria algun, però li dono prioritat al rol
Opino també que seria millor fer els nostres propis fanfics, no?
Opino també que seria millor fer els nostres propis fanfics, no?
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Bueno, jo díria de fer els fics, però sempre es bo recomenar a bons autors, no?
Oki, doncs si voleu recomanar fics d'altres autors, a [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] mateix ja estarà bé!
Escriure els fics no em sembla pas mala idea, sempre que tingui continuïtat! Uhhhmm a veure com ho podríem fer. Potser amb un subapartat a dins del rol o un subapartat a dins dels fanarts, no??
Escriure els fics no em sembla pas mala idea, sempre que tingui continuïtat! Uhhhmm a veure com ho podríem fer. Potser amb un subapartat a dins del rol o un subapartat a dins dels fanarts, no??
Hanako- Administrador
Jo ho veig millor en una subsecció de Fanarts. No crec que hi pintin molt a dins del rol ja que soposo que no inclourant cap dels nostres personatges ni els nostres mons.
Si, un subforum a fanarts estaria be.
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Voto pel subforum a Fan Arts
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo també penso que un sub apartat a Fanarts estaria millor, pensa que són coses sobre els personatges de Bleach creats per nosaltres, no són els nostres personatges amb els nostres poders... etc
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
A mi el que em preocupa és si algú escriurà alguna cosa o no...
Hanako- Administrador
Fan arts forevà
Ifrit- Tercer al càrrec
jo tambe voto pel subforum de fics xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Al final com queda això? :·3
Ho dic perquè estic fent ja una història per estrenar la secció xDDD!
Ho dic perquè estic fent ja una història per estrenar la secció xDDD!
Ja està la secció creada: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Espero llegir ben prest el teu fanfic, Anashi!!
Espero llegir ben prest el teu fanfic, Anashi!!
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:A mi el que em preocupa és si algú escriurà alguna cosa o no...
Com ja em pensava, la secció de fanfics té una sola aportació. Cap problema si l'elimino, oi?
De debó, sigueu sincers... ningú fa comptes escriure-hi res, no?
Hanako- Administrador
Jo per mi si. Pensava que tindria temps per escriure quelcom però amb dures penes puc escriure per al rol
Ifrit- Tercer al càrrec