Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Proposta esbojarrada per a rol xD
+4
Hanako
Kenpachi Nafi
Victor Kudo
Momo
8 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Proposta esbojarrada per a rol xD
Ahir per la nit, en un moment d'aburriment em va vindre al cap una idea per a un rol en el que podria haver tant accio com humor xD
El Szayel, en un dels seus intents de dominar la societat d'animes decideix crear una màquina per canviar de cos, fent que els shinigamis s'intercanvin de cos entre ells (tant pot ser que un noi vagi al cos d'un altre noi, com que un noi vagi al cos d'una noia i a l'inreves, per fer-ho mes interesant ) i aprofitant aquesta desventatge, en Szayel organitza un atac contra el seireitei, per tant els shinigamis hauran d'arribar a un acord amb la zanpakuto del cos en el que estan perque els hi deixin els seus poders fins que hagi acabat la batalla i tot hagi tornat a la normalitat
Per que no hi hagin problemes a l'hora de decidir qui va a cada cos he pensat que ho podriem fer a l'atzar xD per tant la gent hauria d'avisar de si participa al rol o no xD
El Szayel, en un dels seus intents de dominar la societat d'animes decideix crear una màquina per canviar de cos, fent que els shinigamis s'intercanvin de cos entre ells (tant pot ser que un noi vagi al cos d'un altre noi, com que un noi vagi al cos d'una noia i a l'inreves, per fer-ho mes interesant ) i aprofitant aquesta desventatge, en Szayel organitza un atac contra el seireitei, per tant els shinigamis hauran d'arribar a un acord amb la zanpakuto del cos en el que estan perque els hi deixin els seus poders fins que hagi acabat la batalla i tot hagi tornat a la normalitat
Per que no hi hagin problemes a l'hora de decidir qui va a cada cos he pensat que ho podriem fer a l'atzar xD per tant la gent hauria d'avisar de si participa al rol o no xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Re: Proposta esbojarrada per a rol xD
Eiiii bona idea, penso que sera bastant divertit, jo m'apuntaria
Però canviariem els cossos dels personatges que participen o tots els shinigamis que volguem (Renji,Hitsugaya,Rukia etc) ?
Però canviariem els cossos dels personatges que participen o tots els shinigamis que volguem (Renji,Hitsugaya,Rukia etc) ?
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo crec que si participa poca gent podem incloure personatges de Bleach, però si som bastants no cal. A més, no se soposa que estan morts?
A mi m'inspira l'idea! XD
A mi m'inspira l'idea! XD
Bé, jo participaria, evidentment!
Amb personatges de Bleach potser seria més divertit, no?? I si al principi haguéssim de fer veure que som les persones que aparentem seria encara més còmic, no creieu? XDD
A mi m'agrada, si s'apunta més gent podem començar en voler!
Amb personatges de Bleach potser seria més divertit, no?? I si al principi haguéssim de fer veure que som les persones que aparentem seria encara més còmic, no creieu? XDD
A mi m'agrada, si s'apunta més gent podem començar en voler!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
heyy, jo m'hi apunto !!
estic d'acord amb vosaltres, amb personatjes de bleach sera mes divertit, pero ser mes raro si ho efm tot a l'atzar, si a la hanako li toca l'ukitake o en kyoraku sospitare... xD
estic d'acord amb vosaltres, amb personatjes de bleach sera mes divertit, pero ser mes raro si ho efm tot a l'atzar, si a la hanako li toca l'ukitake o en kyoraku sospitare... xD
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Jo m'hi apunto també xDD Es veu molt divertit jajaja xD Compteu amb mi :content:
Jo també m'apunte.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Bé, ja som molts, així que crec que el podríem començar ja, sobretot perquè el rol èpic ja s'ha acabat!
Hem de decidir amb qui intercanviam el cos, si amb nosaltres (que som bastants) o amb personatges de Bleach (i si fos amb personatges, triar quins personatges entren i quins no). Com ho fem? Ho decidim entre nosaltres o triem una mà innocent que faci el sorteig? Com ho havies pensat, nee-chan?
Momo, jo t'invoco!!
Hem de decidir amb qui intercanviam el cos, si amb nosaltres (que som bastants) o amb personatges de Bleach (i si fos amb personatges, triar quins personatges entren i quins no). Com ho fem? Ho decidim entre nosaltres o triem una mà innocent que faci el sorteig? Com ho havies pensat, nee-chan?
Momo, jo t'invoco!!
Hanako- Administrador
jo al principi nomes tenia la idea de intercanviar-nos entre nosaltres, o sigui que triariem una ma innocent xD pero si es fa tambe amb personatges de Bleach podem fer dos coses:
1- ma innocent igualment
2- escollir-ho nosaltres, pero no escollir amb qui s'intercanvia un mateix xD (exemple, decideixo que la Hanako s'intercanvi amb l'ukitake, pero no puc decidir amb qui m'intercanvio jo, ho ha de fer algu altre XD)
1- ma innocent igualment
2- escollir-ho nosaltres, pero no escollir amb qui s'intercanvia un mateix xD (exemple, decideixo que la Hanako s'intercanvi amb l'ukitake, pero no puc decidir amb qui m'intercanvio jo, ho ha de fer algu altre XD)
Momo- Líder dels Tinents
A mi m'és igual, com vosaltres vulgueu!
Com creieu què ho hem de fer, només entre nosaltres o també personatges? Som bastants els que hem dit que participarem, així que ho podem fer només entre nosaltres i ja quedaria xulo, però clar, d'altra banda, seria molt més fàcil amb personatges perquè coneixem millor el seu caràcter i seria més fàcil fer bromes.
A mi m'és completament igual! Doneu la vostra opinió i provem de começar-lo demà!!
Momo, ens faràs de mà innocent?
Com creieu què ho hem de fer, només entre nosaltres o també personatges? Som bastants els que hem dit que participarem, així que ho podem fer només entre nosaltres i ja quedaria xulo, però clar, d'altra banda, seria molt més fàcil amb personatges perquè coneixem millor el seu caràcter i seria més fàcil fer bromes.
A mi m'és completament igual! Doneu la vostra opinió i provem de começar-lo demà!!
Momo, ens faràs de mà innocent?
Hanako- Administrador
Doncs a mi també m'es igual xD Pero com ha dit la Hanako coneixem mes be els personatges de Bleach y els seus poders xD Pero en qualsevol cas no em faria res fer-ho entre nosaltres xD
Saluts!
Saluts!
ja que som bastants , que us sembla la idea de cambiarnos entre nosaltres O els personatjes de bleach??
jo el que faria es que cadascu escollis un personatje de bleach, i despres entre tots els personatjes que han sortit i els nostres, una ma innnocent fes els emparellaments, d'aquesta manera, alomillor hi han 4 personatjes usuaris, i la resta personatjes de bleach, ja que trobo que aixi podem donar més joc
com ho veieu??
jo el que faria es que cadascu escollis un personatje de bleach, i despres entre tots els personatjes que han sortit i els nostres, una ma innnocent fes els emparellaments, d'aquesta manera, alomillor hi han 4 personatjes usuaris, i la resta personatjes de bleach, ja que trobo que aixi podem donar més joc
com ho veieu??
Esta molt be la teva idea Ifrit, pero no sería millor la meitat? O sigui, nosaltres som 6, crec xD Doncs 3 personatges de Bleach i 3 amb els usuaris. A mi em semblaría mes just
Saluts!
Saluts!
Ryota, el que deia l'Slyth seria fet completament a l'alzar, o sigui que podria ser que al final tots ens intercanviesim amb personatges de bleach xD
A mi em sembla la millor opcio xD i jo escolleixo al shiro
A mi em sembla la millor opcio xD i jo escolleixo al shiro
Momo- Líder dels Tinents
A veure, a veure!!!
Feu cas a la Momo-master! Triem tots nosaltres un sol personatge i, com els emparelli, ja és marrón seu
Jo trio l'Ukitake! Cuideu-me'l bé quan sigueu al seu cos eròtic!
Feu cas a la Momo-master! Triem tots nosaltres un sol personatge i, com els emparelli, ja és marrón seu
Jo trio l'Ukitake! Cuideu-me'l bé quan sigueu al seu cos eròtic!
Hanako- Administrador
Yoruichi te elijo a ti!!
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Momooo, crec que el podem anar començant, no?
Encara que sigui la introducció que com en Szayel fa l'experiment i com va afectant a la Societat d'Ànimes, què fan els shinigamis abans del canvi... entre que fem tot això les persones que falten per posar el seu personatge ja ho hauran posat, oi?
Fins ara tenim:
Momo-Toshiro
Hanako-Ukitake
Ryota-Hisagi
Ifrit-Yoruichi
(De moment, mentre els altres posen quin personatge volen, podem anar introduint què fan totes aquestes persones a la SS)
Encara que sigui la introducció que com en Szayel fa l'experiment i com va afectant a la Societat d'Ànimes, què fan els shinigamis abans del canvi... entre que fem tot això les persones que falten per posar el seu personatge ja ho hauran posat, oi?
Fins ara tenim:
Momo-Toshiro
Hanako-Ukitake
Ryota-Hisagi
Ifrit-Yoruichi
(De moment, mentre els altres posen quin personatge volen, podem anar introduint què fan totes aquestes persones a la SS)
Hanako- Administrador
Doooooooooooooons jo escolleixo a la Rukia
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo també m'apunto! Anava una mica perduda amb el tema del rol ^^
Jo vull l'Ichigo!
Jo vull l'Ichigo!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
no m'enrecordaba d'escollir D:, perdó
docns en honor als darrers capis del manga, escullo al Kenpachi Zaraki
PD: si ja hem escollit tots, podem fer el sorteig, no??
docns en honor als darrers capis del manga, escullo al Kenpachi Zaraki
PD: si ja hem escollit tots, podem fer el sorteig, no??
Momo-Toshiro
Hanako-Ukitake
Ryota-Hisagi
Ifrit-Yoruichi
Víctor-Rukia
Gooraa-Ichigo
Nafi-Yachiru
Slyth-Kenpachi
Momo, podem començar en voler!
Hanako-Ukitake
Ryota-Hisagi
Ifrit-Yoruichi
Víctor-Rukia
Gooraa-Ichigo
Nafi-Yachiru
Slyth-Kenpachi
Momo, podem començar en voler!
Hanako- Administrador
Ja he fet el sorteig, el resultat es:
Jo aniré al cos de la Yoruichi
La Yoruichi anirà al cos del Shiro (quina sort que te! )
El Shiro anirà al cos del Victor
El Victor anirà al cos del Kenpachi
El Kenpachi anirà al cos de la Nafi
La Nafi anirà al cos de la Gooraa
La Gooraa anirà al cosde l’Ifrit
L’Ifrit anirà al cos del Hisagi
El Hisagi anirà al cos de la Ryota
La Ryota anirà al cos de l’Slyth
L’Slyth anirà al cos de l’ichigo
L’Ichigo anirà al cos de la Yachiru
La Yachiru anirà al cos de la Hanako
La Hanako anirà al cos de l’Ukitake
L’Ukitake anirà al cos de la Rukia
I la Rukia anirà al meu cos xD
Espero que no hi hagi massa lio per saver qui va a cada cos xD i per demostrar la meva inocencia ho vaig grabar amb el mobil mentre feia el sorteig, o sigui que espero que ningu es queixi xD
El començament del rol ja el tinc tot escrit, aquesta setmana tinc molts examens i no se si avui el podre començar, pero almenys començo a passar l'escrit a ordinador xD
Jo aniré al cos de la Yoruichi
La Yoruichi anirà al cos del Shiro (quina sort que te! )
El Shiro anirà al cos del Victor
El Victor anirà al cos del Kenpachi
El Kenpachi anirà al cos de la Nafi
La Nafi anirà al cos de la Gooraa
La Gooraa anirà al cosde l’Ifrit
L’Ifrit anirà al cos del Hisagi
El Hisagi anirà al cos de la Ryota
La Ryota anirà al cos de l’Slyth
L’Slyth anirà al cos de l’ichigo
L’Ichigo anirà al cos de la Yachiru
La Yachiru anirà al cos de la Hanako
La Hanako anirà al cos de l’Ukitake
L’Ukitake anirà al cos de la Rukia
I la Rukia anirà al meu cos xD
Espero que no hi hagi massa lio per saver qui va a cada cos xD i per demostrar la meva inocencia ho vaig grabar amb el mobil mentre feia el sorteig, o sigui que espero que ningu es queixi xD
El començament del rol ja el tinc tot escrit, aquesta setmana tinc molts examens i no se si avui el podre començar, pero almenys començo a passar l'escrit a ordinador xD
Momo- Líder dels Tinents
En Kenpachi al meu cos, quin honor
La Hanako anirà al cos de l’Ukitake = esto está amañao!
Gràcies per la currada Momo!
La Hanako anirà al cos de l’Ukitake = esto está amañao!
Gràcies per la currada Momo!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2