Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Borreu EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Borreu EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Borreu EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Borreu EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Borreu EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Borreu EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Borreu EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Borreu EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Borreu EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Borreu

+4
Javi Ciffer
Ifrit
Hanako
C.A
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Borreu Empty Borreu

Missatge  C.A Dv 1 Mar 2013 - 14:23

Ho sento m'han demanat que ho tregui tot
El llibre es només una merda racista que no val gens la pena.

Editat per darrera vegada per C.A el Ds 9 Mar 2013 - 1:26, editat 2 cops en total
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Borreu Empty Re: Borreu

Missatge  Hanako Dv 1 Mar 2013 - 19:28

Bones C.A.!

Benvingut/-uda al fòrum!! Espero que et passis molt per aquí!

Respecte al llibre que demanes, pel poc que sé va ser prohibit, així que no el trobaràs a cap llibreria perquè ni tan sols es deu haver arribat a editar. El més segur és que per internet hi sigui, però no crec que sigui fàcil d'aconseguir... Ànims i sort per trobar-lo!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dv 1 Mar 2013 - 23:03

Si una cosa està prohibida no creus que serà per un bon motiu?
No remenis les coses que no deuen ser remenades. Qui juga amb foc acaba cremat.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Ds 2 Mar 2013 - 0:31

Editat per darrera vegada per C.A el Ds 9 Mar 2013 - 1:24, editat 1 cop en total
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Javi Ciffer Ds 2 Mar 2013 - 0:54

Aquest llibre no es com jugar a la ouija, pensa que l'original esta escrit amb sang i tot aixo. Segur que va ser un postergays lo que et va passar, algun esperit que et volia comunicar quelcom. Per cert no recordes que vas senti en aquell moment?
No consumiras drogues? Pot ser un efecte causat per setes alucinogenes o per tripis. fins hi tot per la marihuana pots tindre alucinacions.
Si hi ha alguna cosa que no vulgues dir per aqui envia'm un mp, que potser et puc ajudar.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 2 Mar 2013 - 0:57

Qui sap, potser si segueixes buscant trobaràs més pàgines! Ànims! Intenta-ho en anglès, que tindràs més possibilitats de trobar coses.

A mi em va passar una vegada una cosa molt semblant a la que tu has contat, però no va ser per cap encanteri. Quan tenia 5 o 6 anys, vaig tenir un accident de cotxe tornant de l'escola amb els pares. No va passar res, simplement va ser que havia plogut i el cotxe va patinar i ens vàrem estampar contra un mur de pedra. Només em vaig pegar un petit cop al cap, no va ser res. El cotxe va quedar malament però jo i els meus pares estàvem bé.

Però, durant el moment de l'accident (que a mi se'm va fer etern) em va passar una cosa estranya. Quan em vaig pegar el petit cop al cap (va ser petit, com quan et pegues sense voler amb una prestatgeria, que et fa mal molt fort al principi però als 2 minuts no te'n recordes) doncs, quan em vaig fer el cop al cap, vaig notar que a dintre se'm rompia alguna cosa, com un teixit blanc molt prim. I des d'aquell dia, sé les coses que em passaran.

Com t'ho puc explicar... és com si pogués saber el futur però no són com a al·lucinacions, és que ho sé. Sé que passarà això i passa sempre, no m'ha fallat mai des d'aquell dia, ni una sola vegada. És difícil d'explicar. És a dir, tu saps que 2 i 2 són 4 i que sempre serà així, no? Doncs jo sé que demà a la tarda em telefonarà la meva cosina. Ho sé i demà passarà això. Simplement ho sé, sé què passarà i que no hi puc fer res. Ho sé i ja està. Em sap greu, no sé explicar-ho millor...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Joan Ds 2 Mar 2013 - 1:04

Crec que et comprenc, però no fa falta haver llegit el llibre per sentir coses.
Crec que nomes una petita casta de catalans tenen aquet poder dins, i la mea familia prove dels pirineus on sempre hi ha hagut molta tradició de magia , més que a cap altre zona per tant crec que tinc el poder.
Quan era petit sobretot sempre podia notar on eran els demes , com una especie d'energia que em deia on eren , però molt fluixa però que sem activava de manera mes forta quan algu em venia per redera
un cop em vaig tirar d'una caseta on estava perque una noia em venia a fer un suto per redera i ho veig sentir a temps i em vaig tirar.
Tambe he notat que el meu cervell es diferent , despre sempre ha pensat diferent o almenys d'una manera que no era posible per la edat que tenia , a primaria quan m'avorria a clase devatia amb mi mateix sobre temes filosofics com d'on prove tot , quin origen te , perque en totes les cultures es parla igual de la magia.. etc però un dia sem va ocorre pensar , que pasava si jo veia les coses d'una manera i els demes d'una altre , cadascu ho veies a la seva manera , que la seva porpia ment , la sea conciencia individual dicatava el que veia , pero despres posat colectivament per alguna rao tots coincidiem , pero alomillor per mi els humans som com els primats , i per tu tambe , pero alomillor per tu lo que es un primat es un reptil per mi , per tant tu realment veuries als humans i a tu mateix com reptils , pero a la teoria diries que som com primats igual que jo , perque per tu els primats serien reptils , i el reptils primats.
Però vaig arribar a la conclusió de que aixo no seria posible , perque si tu veiesis un reptil , al dibuixar un huma tindries que dibuixar-li cua , cosa que jo al veure un primat no podria veure i no podries dibuixar i per tant hi hauria un forat al espai temps o a la materia.
Però avui a clase ens han explicat que aixo que jo pensava de petit no es més que una part de la filosofia tradicional , que es una cosa que les cientifics han pensat durant anys i anys , i jo vaig arribar a aquesta conclusio quan era petit tot solet.
Però ara diuen que les ments no son individuals , les conciencies no son individuals , sino que hi ha una gran conciendia que conecta totes les demes , per tant si seria posible que veisis eol mateix que veu la meva ment , perque la conciencia es la mateixa , per tant si la meva ment crea un objecta dient que ha d'estar , totes les altres ment del mon tambe el crearan , i el veuran igual que jo , el que pasa es que ha dit que aixo nomes es posible si hi ha algun esser o essers que controlin aquesta conciencia , que nomes es podria esplicar si la conciencia colectiva estigues moderada per .. un deu o un conjunts de deus
no ho se pero potser te referencia amb tot aixo de la maxia i el fet de ser catala però... penso
...
penso que potser...
.
.
potser soc un deu
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Ds 2 Mar 2013 - 4:07

Editat per darrera vegada per C.A el Ds 9 Mar 2013 - 1:25, editat 1 cop en total
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Javi Ciffer Ds 2 Mar 2013 - 9:52

Tio aixo dels flashbacks em sona a Men in black 3 on hi ha un alienigena que pot vore totes les possibilitats del futur (si heu vist MIB3 ho entendreu), no ens estaras prenent el pel, oi?
Javi Ciffer
Javi Ciffer

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Ds 2 Mar 2013 - 13:33

Editat per darrera vegada per C.A el Ds 9 Mar 2013 - 1:25, editat 1 cop en total
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Ds 2 Mar 2013 - 14:44

O siga, que parles de la teoría del multivers i d'un possible control sobre aquestos, traslladant els fets que ocorren a un univers a un altre?
Però no suposaria això realtizar un viatge en el temps i el espai? No alteraría això la estructura mateixa de l'univers?
El que no entenc es que merdes pinta la màgia en tot el que dius. No es mes que una forma avançada de ciència, mes o menys com deia Clarke.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Ds 2 Mar 2013 - 15:25

C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Ds 2 Mar 2013 - 19:02

Quina rallada tio. Sembla com si havera llegit un conjunt estrany de harry potter, fullmetal alchemist, llibres de masoneria i iluminatis.
Però bé. Donem per suposat que el que dius te certa base, que no es un dels enormes bulos que rulen per internet (que, no et desenganyis, pot se mes que possible), així doncs aquest llibre que busques t'explicaria com fer-ho? I tu, que no ets d'aquest llinatge podries fer-ho? Catalans de pura sang ho van descobrir?

Has pensat que no pot ser altra cosa que una lliure interpretació de la física quàntica, tal com es va fer amb l'alquimia fa molts anys?
No creus que en moment en el que es explicable es una mica tonteria que li diguen màgia?
Viquipèdia? Un contingut que podria haver canviat el mon estava a Viquipèdia?
Pensaves trobar-ho a un fòrum de bleach en català? Aquí només trobaràs eroticitat!!
Has cercat a la segona pàgina de google? Ningú mira mai allí...

No es pas la meva intenció trollejar-te ni ferte emprenyar. M'interessa força la física quàntica i els derivats. Teoríes de teletransportació, control de la probabilitat i altres vessants que a dia d'avui semblen impossibles. Però crec que aquet llibre que busques no et donarà la clau.

Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Ds 2 Mar 2013 - 20:13

Editat per darrera vegada per C.A el Ds 9 Mar 2013 - 1:26, editat 1 cop en total
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dt 5 Mar 2013 - 22:05

Oh, merda. Jo que m'havia fet ilusions en que seria algo mitjanament científic i no es una altra cosa que un harry potter esotèric a la catalana. Quin pufo.

Sort nano, pero de totes formes hi ha llibres molt millors i mes interessants eh? I no cal entrar a la "Deep web" per trobar-los.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kami Dt 5 Mar 2013 - 23:21

Ifrit escrigué:Oh, merda. Jo que m'havia fet ilusions en que seria algo mitjanament científic i no es una altra cosa que un harry potter esotèric a la catalana. Quin pufo.

He tingut la mateixa sensació. Sóc molt escéptic en aquestes coses, però a mida que anava llegint pensava que seria un llibre amb un mínim intent de sadisme... encara si hagués sigut solament de tortura psicològica... però res, un harry potter Sad
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Dc 6 Mar 2013 - 15:15

C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 9 Mar 2013 - 15:55

Quin NAZI t'ha demanat que esborris què?

Jo no t'he demanat que esborris res, a aquest fòrum es pot posar el que es vulgui, com si et vols cagar en el papa!! Borreu Ba%C3%B1o_emoticon_inodoro0002_www.trucoslive.x10hosting.com

Ara no ens voldràs fer creure que algú a algun lloc li molesta que parlem d'aquesta xorrada?? Riure Riure

Ara no voldràs que em cregui que ho has hagut d'esborrar per què t'ho han demanat uns anònims de manera "educada"? Riure Riure Riure

Es que me desorino.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Ds 9 Mar 2013 - 17:48

jajajajajajajajajaja!!! Ay que me lol!!
Qui ha sigut? Els canteros? Segur que han sigut els canteros en la seua logia catalana.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Dg 10 Mar 2013 - 2:24

No ha estat obligat ni res es que ho vull borrar perque me llegit el llibre i no val la pena, es merda racista no te gran cosa a veure amb el que deia la viquipedia o les webs de crios obsesionats hackejantse, es només un bodrio racista llarguissim molt aborrit i que fa fastic de llegir.
No t'ensenya res, tot es falç i dona vergonya que un catala hagui escrit algo tan asqueros.
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minato Dg 10 Mar 2013 - 13:34

És pitjor que Crepús-culo?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ifrit Dg 10 Mar 2013 - 17:13

Es fals? Com? No esperava quelcom així!!! oh no!! La meva vida es una mentira!!!
Ara parlant seriosament, els 5'' que vaig dedicar a buscar-ho al google la primera pàgina que em va sortir fou la de uns fatxes catalans que deien que si era bò per que parlava de lo pura que era la raça i blablabla. Acàs tu, oh gran surfejador de la deepweb, no ho havies vist?

Res. Com a càstic ara has de llegir crepus-culo per treurens de dubtes sobre si es millor o pitjor.

I la pròxima que vulguis llegir quelcom interessant et recomane que visites un indret anomenat biblioteca, o en el seu defecte una llibreria. I si vols que et recomanem algun llibre que estigui bé també hi som nosaltres. Som gent culta.
O ara que ja ho has descobert desapareixeras? O... et segrestaran els iluminati?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Javi Ciffer Dl 11 Mar 2013 - 1:39

Per aixo el van prohibir, tu creus que si el libre t'ensenyes magia tindrien alguna rao per a prohibir-lo?
Javi Ciffer
Javi Ciffer

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  C.A Dl 11 Mar 2013 - 13:54

No val la pena ni parlar-ne, a una cosa així no se l'hi ha de fer cap publicitat, insultarla o cagarti a sobre es fer-li compliments, fins hi tot remullarlo en la vomitada de Justin Bieber mentre el puto playback continuaba sonant i les believers sonades s'el volíen menjar sería com cobrirla d'or.
Els catalans ens queixem sempre de la intolerancia el odi i el racisme dels castellans, pot fer gracia al principi llegir just el contrari, pero aixo es portar-ho tan lluny que fa fastic, me intentat llegirlo a pesar de tot perque estaría be si no fos per moltes coses, pero es que es imposible, le borrat avans d'acabarlo aixi que no m'el demaneu perque ja no el tinc.

Es com un mein kampf d'adoctrinament fascista repulsiu sectari, está escrit com en versos estranys i les frases es construeixen per afectarte el subconscient, al principi costa molt de llegir pero després es molt facil, es com un esforç que as de acostumar-ti i aixo cambia la teva disposició quant el llegeixes, es manipulació mental molt descarada. Poders no se si en dona, sent sincer he vist coses molt estranyes i va sortir de mi com una ona que va moure coses, pero casi em moro i no val la pena perque tots els mags del llibre no poden fer res en public perque sino els maten, i les seves vides no son millors, tots moren o perden qualitats humanes, escurçen la vida o acaben bojos, la magia si es aixo no val la pena i a mes segur que només son alucinacions i coses de la ment per reforçar la menjada de coco que et vol fer el llibre.
Ombra d'espill es merda de secta, hauríam de borrar tot aixo i no parlar-ne mes.
C.A
C.A
Jigokucho
Jigokucho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Flare Dt 12 Mar 2013 - 10:11

Lulz

Editat per darrera vegada per Flare el Dj 20 Jun 2013 - 10:17, editat 2 cops en total
Flare
Flare
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent