Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 529 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 529

+5
Gooraa
Minato
IchigoBankai
Shizen Eriksen
Hanako
9 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Hanako Dc 6 Mar 2013 - 12:05

Seireitei no Fansub. Bleach 529 05

L'Ichigo ha tornat al món dels vius i allà s'ha retrobat el seu pare, l'Isshin Kurosaki. La veritat sobre la mare de l'Ichigo i el passat de l'Isshin comencen a ser revelats!

Tot això a Bleach 529, titulat Everything but the Rain OP2, en català per Seireitei no Fansub.



http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/03/bleach-529.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Shizen Eriksen Dc 6 Mar 2013 - 13:01

Sabent d'abans que era capità de la 10a no pensar que tingués a la Rangiku de tinent... xD
Com ja vam coincidir quasi tots, l'Isshin era el cap de la familia Shiba i capità de la 10a divisió.
I lo de l'Aizen no ho vaig mencionar però si que em va passar la idea de que fos ell el culpable ja queenomés havien passat 20 anys.
El meu dubte és sobre el comenta l'Ouetsu sobre les asauchi i l'Ichigo. Si es necessita obligatoriament una asauchi per ser shinigami, llavors la zampakuto d'un shinigami substitut com l'Ichigo, d'on surt? Quina relació tindrà amb les seves arrels quincys?

El capitol en general ha estat normal, bé.

PD: ese Isshin sortit i vago! xD
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  IchigoBankai Dc 6 Mar 2013 - 13:07

capítol ple de revelacions! yeahh

Spoiler:

Però no em quadra que l'aizen fòs capità. Huria de ser 5è al mando o alguna cosa així... A la saga del passat hi ha 12 capitants si mal no recordo, per tant el de la desena no entenc que sigui l'Ishin.. :/:/ Algú que m'ho expliquiii Depre

tampoc puc entendre d'on surt la zangetsu. Que l'ichigo tenia poders de shinigami per part de son pare, aleshores s'enten, llavors que diu ara aquest flipat del chaleco? xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Shizen Eriksen Dc 6 Mar 2013 - 13:34

IchigoBankai escrigué:Però no em quadra que l'aizen fòs capità. Huria de ser 5è al mando o alguna cosa així... A la saga del passat hi ha 12 capitants si mal no recordo, per tant el de la desena no entenc que sigui l'Ishin.. :/:/ Algú que m'ho expliquiii Depre
Aquest flashback va enrrere 20 anys en relació a la saga actual. L'Aizen, pel que es suposa, quan fa 100 anys va passar l'altercat dels capitans hollowitzats, aquests van ser desterrats i per tant, algunes divisions van quedar sense capità. Una d'elles, la 5ª on l'Aizen era tinent, va ascendir i es va convertir en capità de la 5ª divisió.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  IchigoBankai Dc 6 Mar 2013 - 14:00

erikinpark96 escrigué:
IchigoBankai escrigué:Però no em quadra que l'aizen fòs capità. Huria de ser 5è al mando o alguna cosa així... A la saga del passat hi ha 12 capitants si mal no recordo, per tant el de la desena no entenc que sigui l'Ishin.. :/:/ Algú que m'ho expliquiii Depre
Aquest flashback va enrrere 20 anys en relació a la saga actual. L'Aizen, pel que es suposa, quan fa 100 anys va passar l'altercat dels capitans hollowitzats, aquests van ser desterrats i per tant, algunes divisions van quedar sense capità. Una d'elles, la 5ª on l'Aizen era tinent, va ascendir i es va convertir en capità de la 5ª divisió.
ara ho entenc ^^ merci

De fet portava una estona debatint el tema amb una amiga xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  IchigoBankai Dc 6 Mar 2013 - 14:12

Al final he vist que kaien, kukaku i Ganju són cosins del Ichigo, ja que són nebots de l'Ishin...

Sembla que tot això fa anys que s'epeculava , però jo no m'ho havia plantejat mai.. Millor així m'he endut avui una sorpresa.


I dedueixo que la zangetsu es l'espasa de l'ishin de tot la vida, però que li va "prestar" al seu fill , que en penseu? TOT I QUE ES DIU ENGETSU. estic fet un embolic -.-
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Minato Dc 6 Mar 2013 - 17:19

Doncs sí, tots pensant feliçment que n'Isshin Shiba seria el capità de la desena, però no pensar gens ni mica amb en Toshiro o na Rangiku. De fet, com és que no diuen res a n'Ichigo? Sobretot na Rangiku: ostreeeees t'assembles molt aaaaa... ah no t'ho diréeeeeeeeee. Un comportament així seria de lo més normal, no trobau?

I lo de la no-Asauchi de n'Ichigo... Doncs ni idea, ja veurem com s'arregla, però m'agrada el fet que l'autor posi les coses al seu lloc: si no és un Shinigami, hi ha d'haver coses diferents, no pot ser que perquè és el protagonista tot li surti bé.

Per cert, l'estratègia de matar el capità de la desena durant la saga del passat de n'Urahara ens va fer pensar que aquest capità "mort" era n'Isshin (com a mínim a mi m'ho va fer pensar), que sigui molt més recent desbarata els plans...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Gooraa Dc 6 Mar 2013 - 20:07

Vinga, va!! Ho sabíem tots això que era de la 10à! però com ja heu dit, no amb en Shiro ni la Rangiku de tinent, i com diu en Minato, és extrany que ni la Rangiku ni en Toshiro li diguin res. Suposso que serà "esperarem a que el seu pare li conti tota la veritat per ell mateix". També ens indica que va ser una mica després de la saga del passat per lo d'en Shinji, on era l'Isshin ficat aleshores?

Per cert, jo no tinc tan clar això de nebots... gens clar. I si l'Isshin estava amb la mare dels Shiba, aleshores va venir la Masaki i puf es va girar tot per X raó que encara desconeixem? L'Ichigo seria germanastre amb en Kaien & Co...

Capitolass!! En Shiro... que mono!!
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Shizen Eriksen Dc 6 Mar 2013 - 20:43

Literalment en Hitsugaya i la Rangiku no s' han vist de front a front amb el seu ex-capità. L'únic moment que van coincidir era a la batalla de FKT, pero en aquell moment el Hitsugaya estava partit per la meitat i la Rangiku amb un forat a l'estómac i més pendent del Gin que d'una altre cosa.
Gooraa escrigué:Per cert, jo no tinc tan clar això de nebots... gens clar. I si l'Isshin estava amb la mare dels Shiba, aleshores va venir la Masaki i puf es va girar tot per X raó que encara desconeixem? L'Ichigo seria germanastre amb en Kaien & Co...
N'és el tiet perquè la Kukkaku ho va dir textualment al capitol 518:
Spoiler:

I a més tiet vol dir que el teu pare és el germà del l'oncle. L'Isshin n'era soltero però el seu germà (que segur que ho revelen (aposto per la Ikumi, s' assembla a la Kukkaku). I aquest germà/na es va casar i va tindre en Kaien, en Ganju i la Kukkaku.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Minato Dc 6 Mar 2013 - 20:47

Xerrant de germans. Em jug alguna cosa que el Ryuken és parent de na Masaki. (Supòs que ja ho pensàveu, però algú ho havia de [tornar a] dir!)
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Shizen Eriksen Dc 6 Mar 2013 - 20:58

Si, és una de les milions de teories que ronden per la xarxa. Al final tots seran una gran família sense assabentar-se ningú xD. Després de quan es reveli tots aquests llaços familiars estaria bé mirar-se el primers capitols i dir: "Mira, sense donar-se'n compte l'Uryu i l'Ichigo són parents. Osti quina casualitat, el Ganju i l'Ichigo s'odien a mort sense saber que són cosins. Oh que inofensiva era la Unohana sent la primera Kenpachi" xD
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Eloi Kurosaki Dc 6 Mar 2013 - 21:46

L'Aizen està darrera de tot al final? Si al final serà l'origen de tot!

I pensant això que l'Ichigo te sang Quincy, crec que Trol Kubo es carrega la serie fent que el protagonista tingui tots els poders de les races, shinigami, quincy, hollow, fullbring, que serà el següent? Bount? Crec que Troll Kubo se li ha anat totalment el cap amb l'Ichigo, vale que es el protagonista, però li dona massa poder. Ho sento, però algú ho havia de dir!

I parlant de capitol nou, vull ser la semana que ve per veure com es coneixen els pares de l'Ichigo! I com es que es van casar, tenint en cara l'odi entre les seves races, etc....

I una pregunta que em ve a la ment, si l'Ichigo hereta el poders de Quincy, les seves germanes també?
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Minato Dc 6 Mar 2013 - 23:06

Eloi Kurosaki escrigué:I una pregunta que em ve a la ment, si l'Ichigo hereta el poders de Quincy, les seves germanes també?
Doncs... Qui sap. En Juha va dir que n'Ichigo va despertar els poders de Quincy després d'estar molt en contacte amb un Quincy pur (el nostre amic l'Opie). D'aquí podem deduir que els poders de Shinigami també els ha despert després d'estar molt en contacte amb Shinigamis.

Com que aquelles dues no estan en contacte amb res, segurament no despertin res, diria jo.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Ifrit Dc 6 Mar 2013 - 23:19

Mes relleno a saco però no m'ha desagradat. Remarcar una cosa tan sols. Els personatges follaorets molen mill XD
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Reka Dc 6 Mar 2013 - 23:36

CA-PI-TO-LAS!
I no pel contingut, si no per les ganes que tenia que ho tatxessin de la llista de "plotholes per completar".
Respecte a la trama... meh, ja m'ho imaginava, tothom estava seriament especulant, i no han fallat.
Sobre la zanpakuto del Ichigo, bueno... un rollo increible, es especial com sempre xD
I SABEU LA MEVA BIG NOTICIA?!
EL MEU POST DE AQUEST CAPITOL AL TUMBLR HA ARRIBAT A LES 170 REBLOGUEJADES! EN 2 HORES!!!!!!!!!!!!!
Joan :emoció: Guy Sensei Corre :jojojo: Jujuju :ulls2: :bufó: Victòria! :novull: Urahara 2 Sang
Deixo imatges:
Seireitei no Fansub. Bleach 529 Tumblr_mj96yrSK341rktwa4o1_500
Seireitei no Fansub. Bleach 529 Tumblr_mj96yrSK341rktwa4o4_500
Seireitei no Fansub. Bleach 529 Tumblr_mj96yrSK341rktwa4o2_500
Seireitei no Fansub. Bleach 529 Tumblr_mj96yrSK341rktwa4o3_500
THE TENTH DIVISION OF THAT TIME
Reka
Reka
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 12
Edat : 28
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Kami Dj 7 Mar 2013 - 0:46

Bé, un d'aquests capítols que fan gràcia. Clar que d'alguna manera s'han de lligar les coses, però trobo molt fals que la Rangiku no es dignés a fer cap comentari a l'Ichigo sobre el seu pare. I encara més la Kukaku! Que aquesta segur que està ben enterada de tot.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Hanako Dj 7 Mar 2013 - 13:37

A mi tampoc m'ha agradat massa... un altre capítol com l'anterior, de transició. Sé que veure els pits de la Rangiku sempre pot ser beneficiós (Rolling Eyes) però no calia taaaaaaant de relleno. A més, ja sabíem que l'Isshin es deia Shiba i també sabíem que era el Capità de la Desena... Sí, això de la Matsumoto i en Toshiro ha estat nou però perquè no hi havíem caigut Bah!

I el que NO m'ha agradat gens és que una altra punyetera vegada hi hagi l'Aizen a darrere de tot. Ja em comença a rallar massa... SEMPRE és l'Aizen. Aaanda yaaaaaaaaaaaaa!!

PD: Tenc ganes (encara que no crec que passi) de veure en Kyoraku i l'Isshin del passat vaguejant junts xDDDD Seria com quan en Homer Simpson intenta competir contra uns camioners per veure si és més vago.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  IchigoBankai Dj 7 Mar 2013 - 21:16

per cert us deixo aquest enllaç que molt possiblement ja hàgiu visitat, el mateix dia que va sortir el capítol, ja ho havien actualitzat, i tal com havia dit:


http://bleach.wikia.com/wiki/Isshin_Kurosaki


Personal Status
Relatives
Masaki Kurosaki (Wife, deceased)
Ichigo Kurosaki (Son)
Yuzu Kurosaki (Daughter)
Karin Kurosaki (Daughter)
Kaien Shiba (Nephew, deceased)
Kūkaku Shiba (Niece)
Ganju Shiba (Nephew)
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 529 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 529

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum