Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hakuoki
2 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Hakuoki
Com que l'altre dia em deieu pel xat que us feia ganes veure-la i sembla que darrerament s'està fent molt popular, us recomano l'anime que vaig veure mentre estava malalta fa dues setmanes.
Temporada 1. Hakuoki Shinsengumi Kitan
Capítols: 12
Nota: 8,5/9. Molt recomanable.
Argument: Chizuru Yukimura, durant el darrer periode de l'època Edo, viatja fins a la capital per buscar el seu pare, que fa mesos va partir a la capital i fa temps que no sap res d'ell. De nit, Yukimura és atacada per un grup de monstres i la rescata el Shinsengumi. Aquest grup d'homes que es fa dir Shinsengumi són uns guerrers samurais sota les ordres d'un senyor feudal i es dediquen a protegir la capital dels ronin i prevenen els disturbis. Si voleu saber un poc millor qui varen ser els shinsengumi:
http://es.wikipedia.org/wiki/Shinsengumi
La qüestió és que permeten que la Chizuru es quedi amb ells mentre busquen el seu pare, i així comença l'anime. La primera temporada té 12 capítols i es veuen molt ràpid. La recomano molt pels següents motius:
-Basada en fets històrics reals de la història del Japó. Tot el que ens conten, des del Shinsengumi fins les batalles que apareixen a l'anime varen ocórrer de veritat.
-Potser no us acostumeu a fitxar molt, però els paisatges de l'anime són espectaculars. Això que, de sobte apareixen les torres de la capital a la posta de sol... doncs està MOLT currat. És un dels animes que he vist on posen tants detalls per fer els paisatges o els decorats.
-Els personatges. Tots tenen un encant únic (fins i tot poden arribar a semblar clichés, però estan molt ben aconseguits).
-Intrigues constants.
-Batalles, batalles! I també molta sang.
-Molts moments divertits.
-Indecisió amorosa
Vaja, que la recomano molt! La podeu veure al canal de XcreepieXglamX19
Us deixo l'opening :
Segona temporada: Shinsengumi Hekketsu-roku
Capítols: 10
Nota: 5/6 Normaleta
La segona temporada no em va agradar tant. S'acaba el rollo samurai i ara es vesteixen amb robes occidentals. Com ho diria... canvia massa de la primera a la segona temporada. L'encant de Hakuoki és el rollo samurai amb katanes i sablazos per doquier, no mola tant que deixin de dur quimono i que lluitin com a guerres occidentals a gran escala.
A més, spoiler per si l'heu vist...
Però bé, en tot cas, com que la primera temporada és molt recomanable, està bé mirar la segona.
La podeu veure al mateix canal de youtube!
I, per acabar, us deixo també l'opening:
Ara estan fent la tercera temporada, però només he vist fins el capítol 6. Qua l'hagi acabat us diré què m'ha semblat!
Espero que, després d'aquesta parrafada, us animeu a veure Hakuoki!! Val molt la pena la primera temporada!
Temporada 1. Hakuoki Shinsengumi Kitan
Capítols: 12
Nota: 8,5/9. Molt recomanable.
Argument: Chizuru Yukimura, durant el darrer periode de l'època Edo, viatja fins a la capital per buscar el seu pare, que fa mesos va partir a la capital i fa temps que no sap res d'ell. De nit, Yukimura és atacada per un grup de monstres i la rescata el Shinsengumi. Aquest grup d'homes que es fa dir Shinsengumi són uns guerrers samurais sota les ordres d'un senyor feudal i es dediquen a protegir la capital dels ronin i prevenen els disturbis. Si voleu saber un poc millor qui varen ser els shinsengumi:
http://es.wikipedia.org/wiki/Shinsengumi
La qüestió és que permeten que la Chizuru es quedi amb ells mentre busquen el seu pare, i així comença l'anime. La primera temporada té 12 capítols i es veuen molt ràpid. La recomano molt pels següents motius:
-Basada en fets històrics reals de la història del Japó. Tot el que ens conten, des del Shinsengumi fins les batalles que apareixen a l'anime varen ocórrer de veritat.
-Potser no us acostumeu a fitxar molt, però els paisatges de l'anime són espectaculars. Això que, de sobte apareixen les torres de la capital a la posta de sol... doncs està MOLT currat. És un dels animes que he vist on posen tants detalls per fer els paisatges o els decorats.
-Els personatges. Tots tenen un encant únic (fins i tot poden arribar a semblar clichés, però estan molt ben aconseguits).
-Intrigues constants.
-Batalles, batalles! I també molta sang.
-Molts moments divertits.
-Indecisió amorosa
- Spoiler:
- Vull dir, que només hi ha una tia que viu amb tots aquests buenorros... estàs tota l'estona amb la intriga de qui serà el primer en lligar-se-la! Oh, i aprofito l'spoiler per dir que estan tots molt bons xDDD SOUJI! (seeeee, en Souji té tuberculosi, em posen els tios que treuen sang per la boca, d'acord? xDDD) o i tampoc em puc oblidar de Hijikata-san o d'en Heisuke-kun).
Vaja, que la recomano molt! La podeu veure al canal de XcreepieXglamX19
Us deixo l'opening :
Segona temporada: Shinsengumi Hekketsu-roku
Capítols: 10
Nota: 5/6 Normaleta
La segona temporada no em va agradar tant. S'acaba el rollo samurai i ara es vesteixen amb robes occidentals. Com ho diria... canvia massa de la primera a la segona temporada. L'encant de Hakuoki és el rollo samurai amb katanes i sablazos per doquier, no mola tant que deixin de dur quimono i que lluitin com a guerres occidentals a gran escala.
A més, spoiler per si l'heu vist...
- Spoiler:
Es una manera de anar liquidant quasi un personatge per capítol i tampoc em va agradar que al final, després d'esperar-ho tant, el romanç de la Chizuru amb el Hijikata-san fossin només dos petons...
Però bé, en tot cas, com que la primera temporada és molt recomanable, està bé mirar la segona.
La podeu veure al mateix canal de youtube!
I, per acabar, us deixo també l'opening:
Ara estan fent la tercera temporada, però només he vist fins el capítol 6. Qua l'hagi acabat us diré què m'ha semblat!
Espero que, després d'aquesta parrafada, us animeu a veure Hakuoki!! Val molt la pena la primera temporada!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Hakuoki
Aaaah!!!!!! Hakuoki M'encanta aquesta serie! xD De fet tinc un gif en la meva signatura Només m'he vist la primera temporada, es més, em falta veure l'ultim episodi d'aquesta Jo també la recomano moltissim xDD
Tot i que no te que veure, els meus personatges preferits son en Okita (Awww, com l'estimo x3), en Harada-san~ El seu cabell m'encanta xD i en Hanosuke (Tinc un peluix suuuuuper monu d'ell )
Tot i que no te que veure, els meus personatges preferits son en Okita (Awww, com l'estimo x3), en Harada-san~ El seu cabell m'encanta xD i en Hanosuke (Tinc un peluix suuuuuper monu d'ell )
Seeeeeeeeeee, n'Okita ho peta moltíssim! També és un dels meus preferits, seguit d'en Hijikata o d'en Heisuke. Per cert, saps què em feia molt de mal rollo? La veu d'en Sannan-san xDDDDD
Et recomano que l'acabis, el darrer capítol de la primera temporada és bastant bo. I, així mateix, a la segona temporada només hi ha 10 capítols, es veu rapidet. Estan tots els capítols al canal de youtube que he passat abans, per si no saps on trobar-lo
PD: No sabia que havia peluixos de Hakuoki! He trobat un d'en Souji i... m'encanta! El vull
Et recomano que l'acabis, el darrer capítol de la primera temporada és bastant bo. I, així mateix, a la segona temporada només hi ha 10 capítols, es veu rapidet. Estan tots els capítols al canal de youtube que he passat abans, per si no saps on trobar-lo
PD: No sabia que havia peluixos de Hakuoki! He trobat un d'en Souji i... m'encanta! El vull
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Agh xD La veu de'n Sannan-san em feia mal rotllo Pero tampoc m'agradaba molt aquest personatge xDD
PD. Yo volia el peluix del Okita Pero no hi havien
PD. Yo volia el peluix del Okita Pero no hi havien
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639