Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 536 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 536

+2
IchigoBankai
Hanako
6 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Hanako Dc 8 Maig 2013 - 11:33

Seireitei no Fansub. Bleach 536 06


La Masaki ha estat salvada per el Capità de la Desena Divisió, Isshin Shiba. Com serà la vida de la Masaki a partir d'ara? I la del Ryuken? I què passarà amb l'Isshin?

Tot això i més a Bleach 536, titulat Everything but the Rain OP9, en català per Seireitei no Fansub!

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/05/bleach-536.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  IchigoBankai Dc 8 Maig 2013 - 13:18

jajajaja putu Tite ! Cada cop li va més l'Hentai xD

Interessant al final del capítol quan explica perque recupera els poders de shinigami.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 8 Maig 2013 - 13:47

No sé si és perquè l'altre saga del passat va molar molt, però això comença a ser infumable ja. Tant malalt està en Troll Kubo que ja no consegueix escriure/dibuixar coses decents?
M'he sentit estafada, esperant DOS setmanes per això.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Momo Dc 8 Maig 2013 - 14:21

A mi la part del principi m'ha semblat una mica fluixa... i la del mig... pero el final m'ha deixat amb intriga xD en altres paraules, el final ha estat l'unic interesant
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  IchigoBankai Dc 8 Maig 2013 - 15:15

si, el tros del ryuken i la criada ha estat avorrit, ha desaprofitat moltes pàgines.

A mi m'ha quedat pendent saber, perque la societat d'ànimes no el busca? no ho entenc xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Hanako Dc 8 Maig 2013 - 15:37

Diverses (moltes) coses a dir d'aquest capítol i de la saga en general:

-Completament d'acord amb la Nafi, la saga no m'està agradant gens. Me l'esperava molt més bona, amb molta intriga i molt emocionant. Creia que seria una història d'amor d'aquestes impossibles entre Quincy i Shinigami i molta sang. Al final, ha semblat que tot passava quasi per coincidència i, com no podia ser d'altra manera, amb el pesat ansiós de ser el centre d'atenció de l'Aizen.

-La Masaki m'ha recordat molt a l'Orihime a aquest capítol. Em sap greu pels Himehatters, però ho havia de dir xD

-A mi el tros de la Katagiri m'ha agradat. En Tite no ho havia dit fins ara però, evidentment si li ha donat tanta importància a aquesta saga és per donar-nos a entendre que la Katagiri és la mare de l'Uryu. No sé vosaltres, però després d'aquesta confessió de "quan us veig plorar se'm trenca el cor" jo ho tenc ben clar. Ens falta saber més coses d'aquesta doneta, però bé...

-Completament d'acord amb l'IchigoBankai. Què putes passa aquí? La Societat d'Ànimes perd un Capità i ni tan sols es molesten a cercar-lo?? Per què no ha contat això! Justament era el que tenia ganes de veure en aquesta saga: com la Societat d'Ànimes desplegava els seus soldats més forts per cercar l'Isshin i el trobaven amb una Quincy. De debò que no va passar res? Es va quedar al món dels humans sense cap visita sorpresa i bankai inesperat? L'Urahara és una espècie de fada màgica que es dedica a anar salvant el cul a la gent? Em sembla surrealista, no m'ho crec...

-Hauria de tornar a veure la saga de l'Aizen però jo recordo alguna cosa relacionada amb un Saigo no Getsuga Tensho per part de l'Isshin. Sinó com sabia que existia aquesta tècnica i sabia com dur-la a terme? M'ho estic inventant o què? Aleshores, perd els poders només per ajudar a la Masaki... No sé què dir-vos, no em convenç. Hauria estat més emocionant que la SS es volgués carregar la Masaki per ser una quincy/hollow i l'Isshin hagués desplegat el seu millor atac per salvar-la.

Bah, Tite, no m'has convençut. Torna ja al palau del rei i deixa't de mariconades.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Shizen Eriksen Dc 8 Maig 2013 - 16:16

Quan m'he llegit la primera part del capitol nomès m'han vingut dues paraules al cap: estafa i trolleig.
Després de l'anterior capitol dexiant caure que hi hauria una nova batalla Isshin vs Hollow on esperaria que fós com a mínim decent, vinga! Getsuga Tensho i cap a casa. Quina broma es aquesta? Inmediatament he tirat endarrere 3 cops per assegurar-me que no m'havia saltat cap pagina. La meva reacció? un riure irònic.
El que m'ha sorpres d'aquest principi és que s'ensenyès ecchi explicit (remarco que m'ha agradat bastant). Sembla que en aquesta saga final ha mostrat més punts ecchi i "gore" que a les anteriors.
Molt innecesària la xerrameca entre el Ryukken i la Katagiri, sempre parlen del mateix i no és treu res important.
Com ens té acostumats el Tite, ens deixa finals que els podem nomenar interessants.

La meva teoria sobre la mort de la Masaki: El va matar el hollow de l'Ichigo. Al apropar-se a GrandFisher el seu hollow va reaccionar i va atacar la Masaki. Suporto aquesta teoria per diferents motius.
-Mai s'ha mostrat l'acció on GrandFisher mata la Masaki. Directament surt tota plena de sang a sobre de l'Ichigo.
-Ens van mostrar la visió de l'Ichigo i quan s'apropa a la trampa de cop ho veu tot negre i quan desperta està al terre amb la seva mare morta assobre. És extrany perdre la consciencia així per així. I quan parlem de l'Ichigo perdent la consciencia ho relacionem sempre amb l'aparició del seu hollow.
-GrandFisher mai va dir especificament que va ser ell qui la va matar, ho deixava sempre entre dubtes.

La contra és que si això fós cert el que vull saber és com convindria l'Ichigo sabent que ell va assassinar la seva propia mare, no ho podria soportar, esdevindria una depressió inimaginable, res en comparació amb les anteriors depressions de l'Ichigo. No seria capaç de continuar sent shinigami, quincy, vizard o el que collons sigui.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Ifrit Dc 8 Maig 2013 - 22:00

Exacte Eric, seria una merda mes depressiva. Molt emo tot. Ni la Rukia el trauria d'allí. Seria massa depriment.

Val. No us negaré que està sent una decepció rere l'altra. I aquest capítol es de farciment a saco. Una decepció com perden tots dos els poders. Una merda. Caca. Femta. Mira que m'agradava la màscara aquesta gegant i esperava un combat ciclat, però no.

Lo mes interessant, com haveu dit, el final. A vere que va passar.

El que jo em pregunte es... Ishin serà el nou capità de la vuitena?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Hanako Dj 9 Maig 2013 - 22:05

Però per què els de la Societat d'Ànimes no van a buscar el capità que els falta??? M'ho expliqueu?? Indignat

Res, el que venia a aportar-vos són dos fragments del manga que ens faran reflexionar:

1. La mort de la Masaki:
Seireitei no Fansub. Bleach 536 16i8tb10

2. Quan veiem a l'Isshin per primera vegada vestit de Shinigami:
Seireitei no Fansub. Bleach 536 Sde10

Interessant, oi? Com ja heu dit, l'Ichigo no se n'assebenta de res, es desperta i troba la seva mare morta. El que sembla, però és que l'Isshin d'alguna manera la podria haver salvat, no? Doncs si és així, si va estar present a la batalla... per què no lleva el cos mort de la seva dona de sobre del seu fill?? XDDDDDD

La meva teoria és: la culpa és de l'Aizen.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  IchigoBankai Dv 10 Maig 2013 - 0:58

Hanako, te'l dedico!


Seireitei no Fansub. Bleach 536 21dgyf4
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Hanako Ds 11 Maig 2013 - 15:39

Gràcies Ichigo, m'ha arribat al Momo!

XDD Puto Aizen, sempre està darrere de tot, té unes ànsies de protagonisme increïbles.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Ifrit Dg 12 Maig 2013 - 16:02

Per que no busquen al seu capità desaparegut? Doncs el de sempre. Aizen. Hipnosi total, fiambre al canto. Capità mort.
Doncs jo crec que Ishin no es va presentar allí aquell dia. Ja que d'haver-ho fet havera intentat quelcom i havera eixit ferit segur.
Tal volta algú el va aturar. I tornem als de sempre. Urahara o Aizen.
Collons...
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Hanako Dg 12 Maig 2013 - 20:37

No ho havia pensat, Ifrit!!

Tens tota la raó, segurament el fet que la SS no cerqui l'Isshin sigui cosa de l'Aizen, no? Però, aleshores, la desgràcia del clan Shiba té cap relació amb que l'Isshin perdés els seus poders i es quedés al món humà amb una Quincy?? scratch

No! No! No! Quin embull!!!!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Ifrit Dl 13 Maig 2013 - 17:01

Ara m'has fet dubtar.
Realment pot ser, com sempre, cosa de l'Aizen. Ja que en principi l'Ishin no torna mai a la ss i no te la opció de defensar la seva decisió, no?
Una altra cosa que he pensat es: Realment el que faci el cap sencer repercuteix a tota la familia? Amb la nostra estimada ( que per cert fa milenis que no apareix) Yoruichi va passar el mateix?

Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 536 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 536

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum