Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 541 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 541

+6
Ifrit
Takiko
Shizen Eriksen
Kenpachi Nafi
Haok-X
Hanako
10 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Hanako Dc 12 Jun 2013 - 12:27

Seireitei no Fansub. Bleach 541 04


L'Ichigo entra el seu món interior i allà es troba la Zangetsu, o millor dit, en Juha Bach. Què li explicarà qui fins ara era el seu aliat? Quina és l'autèntica Zanpakuto del nostre protagonista?  

Us deixem amb Bleach 541, titulat The Blade and me 2, en català per Seireitei no Fansub.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Haok-X Dc 12 Jun 2013 - 13:00

Sugoi!!! Mencanta *-* Mencanta *-* amb aixo la majoria de dubtes queden resols!els poders de shinigami que va perdra van ser els que no va poder soprimir. Però hi ha una cosa que no magrada, si els poder enteriors ja estaban molt Overs els que obtindria ara tindrien que superar els anterior amb diferencia i tindria que estar a una alçada increiblement superior a la dels capitans actuals, aleshores no tindrie sentit que un enemic li pugues fer la trabeta en cap moment, pero si tan es aixi en tite fara, i es el que esta fen que es que els enemic estiguin bogament Overs i que els capitans i tinents tinguin la necessitat de una millora drastica i en molt poc temps, obligantlos a evoluciona un pas mes... bueno pot resultar interesant.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Hanako Dc 12 Jun 2013 - 13:47

M'ha agradat molt! La setmana passada no em va acabar de convèncer i crec que aquesta explicació era necessària! Estic satisfeta!

I com diu el Haok, ara l'Ichigo serà quasi invencible. Si tot el que ha fet ara només era una petita part del seu poder ara estarà molt per damunt dels Capitans i potser al mateix nivell o superior que els de la Divisió Zero. Però bé en Tite segurament farà alguna cosa perquè l'Ichigo no pugui vèncer els Quincys tan fàcilment! I encara ens queda veure com els Capitans i els tinents es tornen OP! 

Com serà la nova i real Zangetsu?? Quines ganes que sigui dimecres que ve!! Hanako il·lusionat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 12 Jun 2013 - 13:52

Jo cada dia alucino més amb aquest home.

- Per què a en Juha Bach li hauria d'importar que fa l'Ichigo si no tenen cap relació? O ara resultarà que també és de la família aquest home?
- Des de quan l'Ichigo va tindre totes aquestes inquietuts mentre entrenava amb la Zangetsu? No ho va dir mai!
- Com podia en Juha Bach emprar els poders de Hollow durant l'entrenament amb l'Ichigo?
- Per què en Juha Bach no vol que l'Ichigo mori? Potser és l'avi de l'Ichigo per part de mare Shocked ja res m'estranyaria...
- Com va entrar en Juha Bach dins de la consciència o el que sigui allò de l'Ichigo? Anava inclós en el paquet Hollow?

El que has emprat fins ara només és una part del teu poder aquest home no se'n dona compte que es fa repetitiu? És el mateix que va dir la Unohana a en Kenpachi mentre lluitaven, que tenia molt més poder del que feia servir i fins i tot del que era conscient i que a partir d'ara (lluitant contra la Unohana/desapareixent en Juha Bach) podria lluitar amb tot el seu poder.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Haok-X Dc 12 Jun 2013 - 14:05

Hanako escrigué:Com serà la nova i real Zangetsu?? Quines ganes que sigui dimecres que ve!! Hanako il·lusionat


Jo tambe estic molt impacient per saber com sera la Zangetsu real, tambe i cap la possibilitat que la zangetsu tingui forma de hollow *,..,* baaaaaa vull mes capitols, ara hanako, tambe es important que els tinents dearollin el bankai, sino tambe hi haura una gran diferencia entre els capitans i tinents, "encara mes gran de la que hi ha actualment" no se... ja ser que no et va agradar gaire que ara els tinents deserrollin bankai aixi va de face, pero es algo que es necesari. buasfdjsfjdsknfljksdbfjksabdfjsadknlknskjcnrinpreiognpdjnfsa Hanako tradueix els capitols que encara no estan fets ara mateix! xDDDDD


Nafi escrigué:- Per què a en Juha Bach li hauria d'importar que fa l'Ichigo si no tenen cap relació? O ara resultarà que també és de la família aquest home?
- Des de quan l'Ichigo va tindre totes aquestes inquietuts mentre entrenava amb la Zangetsu? No ho va dir mai!
- Com podia en Juha Bach emprar els poders de Hollow durant l'entrenament amb l'Ichigo?
- Per què en Juha Bach no vol que l'Ichigo mori? Potser és l'avi de l'Ichigo per part de mare Seireitei no Fansub. Bleach 541 Icon_eek ja res m'estranyaria...
- Com va entrar en Juha Bach dins de la consciència o el que sigui allò de l'Ichigo? Anava inclós en el paquet Hollow?

El que has emprat fins ara només és una part del teu poder aquest home no se'n dona compte que es fa repetitiu? És el mateix que va dir la Unohana a en Kenpachi mentre lluitaven, que tenia molt més poder del que feia servir i fins i tot del que era conscient i que a partir d'ara (lluitant contra la Unohana/desapareixent en Juha Bach) podria lluitar amb tot el seu poder.

Nafi primer de tot, no crec que sigui exactament en Juha Bach el que estigui dins del ichigo, Sino que com jo crec el Juha va ser el primer quincy i el poder de quincy que te l'Ichigo es desperta amb l'apariencia i ment del Juha, es com si fos un clon seu, L'Ichigo sempra a tingut moltes inquetuts , sempra a siguit bastant emo en aquesta part, hi han moltes coses que no diuen, pero que en tite va trensmetra amb les expresions facials de l'ichigo, En Juha mai va empendre poders de Hollow, el Hollow es una part dels poder que te l'Ichigo, i actua pel seu propi raonament i que en Juha no suprimeix els poders de Hollow, sino que nomes suprimeix els de Shinigami, per aixo en Hollow pot campar lliurament. Es obi si mor el Ichigo la força que te dins seu que te propia personalitat tambe moriria. Pel que fa el teu ultim comentari, era obi que l'Ichigo no emenava tot el seu poder interior, inclus la Rukia ho va comentar al final de la saga anterior, dons era obi que algun dia tinges acces a la seva autentica força.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 12 Jun 2013 - 14:56

Ja ho sé que no és en Juha real si no que és una copia o clon o com li vulguis dir, però era per posar-li un nom al tio de les ulleres de sol. Sincerament tot i les menjades d'olla de l'Ichigo mai havia comentat cap cosa d'aquestes així que a mi em sembla bastant patillada. En Tite ja s'està començant a passar perquè l'Ichigo d'aquí poc només tirant-se un pet ja podrà carregar-se tota la SS i a mi em sembla bastant exagerat, aquest noi mai fa merits simplement es menja la olla i li surten poders OP de sota les pedres, m'estic començant a cansar ja del rollo aquest que no té ni cap ni peus.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Haok-X Dc 12 Jun 2013 - 15:04

Haok-X escrigué:Però hi ha una cosa que no magrada, si els poder enteriors ja estaban molt Overs els que obtindria ara tindrien que superar els anterior amb diferencia i tindria que estar a una alçada increiblement superior a la dels capitans actuals, aleshores no tindrie sentit que un enemic li pugues fer la trabeta en cap moment, pero si tan es aixi en tite fara, i es el que esta fen que es que els enemic estiguin bogament Overs i que els capitans i tinents tinguin la necessitat de una millora drastica i en molt poc temps, obligantlos a evoluciona un pas mes... bueno pot resultar interesant.

Pero tampoc esk puguis dir que no te ni cap ni peus. els seus poders de Quincy han remarcat que s'ha entrenat, no sa vist del tot com ho feia, pero representa que ho ha fet força, el fet de veure els seus entrenaments no es una cosa que tothom desitgi crec jo. Inclus combat rera combat sa fet mes fort, no sempre un entrenament consta de fer exercicis les lluites que ha realitzat tambe son parts del seu entrenament.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Hanako Dc 12 Jun 2013 - 15:56

Nafi escrigué: En Tite ja s'està començant a passar perquè l'Ichigo d'aquí poc només tirant-se un pet ja podrà carregar-se tota la SS

M'encantaaaaaaaaaaaaa!!! RiureRiure Riure



A mi també m'ha semblat estrany però, eh! M'ha recordat al moment que el Ginjo li diu que la insígnia de shinigami substitut serveix per controlar-lo, que ell diu que ja se n'havia adonat però que no volia fer cas al que pensava. Aquesta vegada torna a ser igual: "Oh, ja me n'havia adonar que el Zangetsu era un paio raro, però no he dit res fins el capítol 541" Amb la insígnia tenia un pase, perquè com a mínim vèiem a l'Ishida desconfiar en el seu moment.


D'altra banda la Nafi també té raó. Ara resulta que l'Ichigo de cada vegada es va fent més fort i no és perquè s'entreni, és perquè és un híbrid de races xD Però bé, és veritat que fins ara ha entrenat moltíssim i s'ha anat fent fort pel seu compte. Ja veurem quins nous poders treurà ara... seran els definitius o encara haurà d'evolucionar més? El nou bankai s'assemblarà al Mugetsu? Sóc la única que se sent estafada perquè fa res ja va canviar d'aparença?


I Haok, NO! No vull que els tinents aprenguin el bankai. Sé que passarà, però no vull! :novull:Sóc molt fan dels Capitans i, en canvi, els tinents sempre m'han semblat una merda. L'Omaeda, la Isane, la Momo, l'Iba... tota aquesta penya amb bankai? De debò? Però si semblen personatges de relleno!!!! En tot cas, alguna cosa em fa pensar que la Nanao també pot arribar al Bankai després de tants anys amb el Shunsui i el fet que la vulgués conservar amb ell em fa pensar que la tinent estricta deu ser molt forta, tot i anar tot el dia sense Zanpakuto.

Que ho aconsegueixi la Rukia ho entendria perquè és la coprotagonista però... és que no m'agrada la idea. Si al principi es va dir que el bankai era molt xungo, doncs és molt xungo, el fan els capitans i ja està! Em nego a que quatre tinents que l'únic que fan és nosa tinguin bankai. I si aconsegueixen el bankai, vull que els Capitans aconsegueixin el RE-Bankai que els faci encara més forts! O ara em sortireu que l'Iba és tan fort com la Soi-Fong, per exemple? Si vinga!!! ANDA YAAA!! Indignat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 12 Jun 2013 - 16:08

Jo començo a pensar que la zampakuto de la Nanao és el llibre aquell, ja veureu! Tot i que és veritat (diria) que mai l'hem vist fora del Seireitei, i tècnicament ningú pot anar armat al Seireitei (excepte en la Saga del Rescat), igualment jo espero molt de la Nanao ja que suposo que d'aquí poc es convertirà en la Tinent de la Primera Divisió (SI! Que ja ens n'haviem olvidat que hi ha nou Comandant General i tot el pollo que hi ha al Seireitei? Jo si ç.ç).

El tema del bankai en el Tinents, bueno jo crec que ho faran justament perquè no semblin personatges de relleno com dius tu Hanako i serveixin finalment d'algo! Tot i que m'importa bastant poc en general dels Tinents ja que són tots bastant pfff, JO NOMÉS VULL VEURE LLUITAR LA YACHIRUUUUUUUUUU!

I ara que hi penso, que passarà amb la Quarta Divisió? Perquè si s'acosta la guerra contra els Quincys, necessitaran la Quarta en todo su potencial no? Qui serà el nou/nova Capità/na? Serà l'Isane? Tornarà el tio dels banys termals de la Divisió 0 provisionalment mentre hi hagi la guerra?

En Tite té moltes parts que encara no ha tancant i no sé a que espera, com no s'espavili més que la Guerra del 1000 anys això serà la saga que tardarà 1000 anys en acabar!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Haok-X Dc 12 Jun 2013 - 16:13

Pero el fet que ho aconsegeixin no vol dir que siguin mes forts que els seus capitans. Per exemple encara que molts tinents tinguin shikai ni uns mes forts que daaltres, tambe pasaria aixo amb el cas del bankai, i crec que no tots el conseguiran, no tindria sentit, nomes els mes forts, tot i que la majoria de tinents forts ja el tenen. Jo la Rukia la trobu masa verda perque obtingui el bankai... Bueno realment serveix de poc que ens menjem el cap en que pasara, tot el que diguem en Tite ens trolejara i treura la hisoria per on no ens esperem xD
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Shizen Eriksen Dc 12 Jun 2013 - 19:55

El capitol no ha estat dolent, ja que era normal que el "Juhagetsu" li hagués d'explicar el perquè de tot, encara que des de l'altre capitol ja varem predir tot el que havia fet aquest subjecte. 
Una de les teories que tenia sobre que el Juha Bach era un shingami se'n van a norris ja que la vestimenta que porta es d'un humà normal. Així que aposto que el Juha té alguna relació amb la Família Reial.
Quan en "Juhagetsu" treia aquesta espasa pensava: oh, s'esdevé batalla épica vi s'ha anat a la merda dient "això pensava", que troll xD
I per finalitzar, estic molt segur que serà una zampakuto de foc, com la Engetsu del seu pare, i així naixerà una zampakuto de foc que superarà la Ryujin Jakka quedant en els llibres de la història de la Societat d'Ànimes.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Takiko Dc 12 Jun 2013 - 21:23

A mi el capitol m'ha decepcionat una mica, la veritat. Després de la sorpresa de l'anterior (per mi va ser una GRAN sorpresa, tot i que era bastant evident perquè es pareixien molt) en aquest trobo que no ens han explicar pràcticament res. Que el tipo aquest és la part Quincy de l'Ichigo, això se podia deduir del capitol anterior. I teniu raó amb la sobrada, de que ara de sobre l'Ichigo ja ho sabia des de sempre xD

En quant a la diferència de poder, jo crec que alguns dels capitans, el més importants com a mínim, desenvoluparan nous poders del Bankai i es feran més forts. A més, hem de tenir en compte que hi ha una sèrie de personatjes que no sabem realment fins a quin punt són de poderesos, com el Kenpachi, el Kyoraku o l'Ukitake. El que vull dir és que està clar que ara l'Ichigo tendrà un poder de l'ostia, però no crec que sigui molt més fort que el Kyoraku i l'Ukitake.

En quant als tinents, sincerment no crec que TOTS aconsegueixin dominar el Bankai. Com diu la Hanako, el Bankai és molt dificil de conseguir i jo crec que hi ha tinents que no estan preparats. Això si, jo crec que altres com el Hisagui, la Rukia, en Kira o l'Iba fins i tot, si que ho aconseguiran (si en Renji ha pogut, pot qualsevol xD). I altres com la Nanao i la Yachiru, anau alerta que no el tenguin dominat ja i no ens ho hagin dit!(mai se'ls ha vist lluitar).

erikinpark96 escrigué:I per finalitzar, estic molt segur que serà una zampakuto de foc, com la Engetsu del seu pare, i així naixerà una zampakuto de foc que superarà la Ryujin Jakka quedant en els llibres de la història de la Societat d'Ànimes.

M'agrada molt aquesta idea!Very Happy

Per cert, jo crec que el Capità de la 4t divisió serà el Kira. Va pertanyer a aquest divisió, i el veig més capacitat que la Isane.
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Ifrit Dj 13 Jun 2013 - 0:14

El que no entenc es tot aquest to de comiat. Seguirem veient a Juhetsu, no? Per que no pensa renunciar als seus poders quincy, vitat? Tinc curiositat per vore l'autèntic aspecte de la Zangetsu, però a mi el vell (que realment es en Juha de jove... fuck logic) m'agrada molt... no vull que marxi T.T

Ara ja entenc algunes coses, però d'altres no. Per exemple la lluita contra Kenpachi... aquesta flama blava i la màscara... representa que en Juhetsu intentava retenir un OP encara mes heavy? Allò era blut vene?
I l'entrenament del bankai? De no ser per ell... Ichigo l'havera aconseguit en 5 segons?

Takiko escrigué:En quant a la diferència de poder, jo crec que alguns dels capitans, el més importants com a mínim, desenvoluparan nous poders del Bankai i es feran més forts. A més, hem de tenir en compte que hi ha una sèrie de personatjes que no sabem realment fins a quin punt són de poderesos, com el Kenpachi, el Kyoraku o l'Ukitake. El que vull dir és que està clar que ara l'Ichigo tendrà un poder de l'ostia, però no crec que sigui molt més fort que el Kyoraku i l'Ukitake.

BINGO!

Però el capità de la quarta es i sempre serà en Yamada Hanatarou. SEMPRE!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Kami Dj 13 Jun 2013 - 1:38

Feia bastant de temps que no llegia i em posava al dia, el flashback dels pares ha estat insofrible però això últim del vell que resulta que no és zangetsu m'ha molat força. Tot i que, realment, si ens hi fixem, la cosa no s'aguanta. 

Que putes ha de ser el poder quincy? Ha estat tot massa perfecte perque ell fos la zanpakuto. Ell li diu el nom de la zangetsu, i com ha recordat l'Ifrit, ell li ensenya el bankai, incloent quan al dangai, abans de lluitar contra l'aizen, canvia de forma amb l'excusa que és perquè es troba en el bankai (això ultim a veure com ho expliquen Very Happy)

En el tema de perquè el seu poder quincy és igual al Juha Bach (que sincerament no m'hauria adonat mai, jo) no té sentit especular, qualsevol vincle que s'inventi servirà i l'haurem d'acceptar sí o sí, vaja. Vincle apart del familiar vull dir, doncs en aquest costat la cosa està força clara. Si la mare representava ser de la "branca principal" dels quincys i ell es el capo, pues això, línea recta en arbre genealògic asegurada.

I comentant ara la previsible inflada de poders que damnificaran a lo màxim a l'Ichigo: Tite Kubo aposta per fi per un protagonista únic, que agrupa tot el que pugui agrupar. No és res nou, tots els shonen (TOTS) acaben sent així, col·locant els laurels al protagonista i que acabi sent de poderós com tota la resta de personatges junts. No m'entusiasma, més no és pas decepció alguna en vista dels capítols previs i del nivell que professa la sèrie en aquest aspecte.

Per últim estic d'acord amb el que els tinents són uns desgraciats que no valen res. Ho miris com ho miris, no té el mínim sentit presentar-nos la vida i gràcia dels subnormals dels tinents a aquestes altures. No són més que un plus per al capità i amb prou feines. No mereixen el bankai ni de conya. Dit això, salvo a la Matsumoto i a la Nemu perquè em cauen bé, però res de bankai. L'únic que se l'ha guanyat és el Hisagi, que a la batalla de la falsa Karakura es va lluïr i ningú s'enrecorda d'ell ni res, pobre home.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  IchigoBankai Dl 17 Jun 2013 - 14:05

Seireitei no Fansub. Bleach 541 1001846_604585746225935_2835168_n
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Isshin Shiba Dt 18 Jun 2013 - 16:23

Jo tinc una teoria. Si han dit que l'Ichigo té ara mateix la meitat o menys del poder que en realitat té, podria ser que el seu "bankai" en realitat fos el seu shikai. És poc probable però potser passa xd
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Hanako Dt 18 Jun 2013 - 21:36

Primer de tot, benvingut al fòrum Isshin!!! D\'acord!


El que jo penso és que serà molt més bèstia la diferència de poder entre el seu antic shikai i el nou. El manga ja entra en el recta final i suposo que ara obtindrà uns poders molt OP però que no seran encara suficients per vèncer en Juha i que, per haver-lo de vèncer, haurà de patir un entrenament molt dur. Suposo que serà així perquè és molt "shonen" i en Tite voldrà que l'Ichigo s'hagi de guanyar el dret a vèncer el Juha, no?

No molaria que fos "sóc un híbrid shinigamiquincyhollowfullbringetc... amb molt de poder i guanyo perquè sí" No, crec que tot i que tingui molt de poder, s'ho haurà de currar. 

Per cert, al capítol de demà voto perquè en Tite ens fa de troll i no sortirà l'Ichigo xDDDD (tant de bo m'equivoqui)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Minato Dt 18 Jun 2013 - 21:47

Hanako escrigué:Per cert, al capítol de demà voto perquè en Tite ens fa de troll i no sortirà l'Ichigo xDDDD (tant de bo m'equivoqui)

Eh! Això t'ho he dit jo! XD

Més concretament: Komamura strikes back Laughing

PS: benvingut Isshin Wink
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Takiko Dt 18 Jun 2013 - 22:17

Hanako escrigué:Per cert, al capítol de demà voto perquè en Tite ens fa de troll i no sortirà l'Ichigo xDDDD (tant de bo m'equivoqui)
 

No m'extranyaria gens x'D Li encanta fer això ù.ú

Benvingut Isshin! Hola!
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Hanako Dc 19 Jun 2013 - 9:55

Ja hi ha l'spoiler del 542, per si esteu molt impacients i no podeu esperar més!

Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 541 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 541

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum