Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Moshi Mosh a tots!
+7
Gooraa
Victor Kudo
Haok-X
Minato
Takiko
Hanako
Isshin Shiba
11 participantes
Pàgina 1 de 1
Moshi Mosh a tots!
Hola a tots, sóc nou per aquí! Sóc estudiant de Batxillerat i m'encanta el manga. Com a mangas preferits tinc One Piece, Beelzebub, Fairy Tail i Bleach, (a Bleach fa poc vaig arribar al seu límit) i m'apuntaré a parlar dels últims capítols que han tret de Bleach, que trobo que cada vegada està més interessant xd
Bé, també dir que formo part de l'Otaku Center Català ( otakucentercatala.blogspot.com ), que som el Tohoshinki no Fansub. Som un fansub on pengem traduccions en català dels mangas més coneguts.
Salut i força manga!
Bé, també dir que formo part de l'Otaku Center Català ( otakucentercatala.blogspot.com ), que som el Tohoshinki no Fansub. Som un fansub on pengem traduccions en català dels mangas més coneguts.
Salut i força manga!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Re: Moshi Mosh a tots!
Benvingut Isshin!!!
Estic molt contenta que t'hagis animat a parlar cada setmana de Bleach! Ja veuràs com gaudiràs setmana a setmana de les trollejades del nostre estimat amic Troll Kubo! A aquest fòrum som una gran família i sempre estem contents quan arriben nous membres!
Suposo que l'Isshin deu ser dels teus personatges preferits, no? Quins altres personatges t'agraden? Quins altres mangas o animes segueixes a part dels que traduïu?
Espero llegir-te molt per aquí i que puguem comentar el capítol o altres temes relacionats amb el manga i l'anime cada setmana!
Molts d'ànims amb el projecte de Tohoshinki no Fansub! Ens fan falta més mangues en català i de qualitat!! Molts d'ànims i endavaaaaaaaaaant!
Estic molt contenta que t'hagis animat a parlar cada setmana de Bleach! Ja veuràs com gaudiràs setmana a setmana de les trollejades del nostre estimat amic Troll Kubo! A aquest fòrum som una gran família i sempre estem contents quan arriben nous membres!
Suposo que l'Isshin deu ser dels teus personatges preferits, no? Quins altres personatges t'agraden? Quins altres mangas o animes segueixes a part dels que traduïu?
Espero llegir-te molt per aquí i que puguem comentar el capítol o altres temes relacionats amb el manga i l'anime cada setmana!
Molts d'ànims amb el projecte de Tohoshinki no Fansub! Ens fan falta més mangues en català i de qualitat!! Molts d'ànims i endavaaaaaaaaaant!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingut Isshin!
El primer de tot gran elecció de nom , l'Isshin mola molt
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i ànims amb aquest projecte tan interesant! Ara mateix vaig a fer-li un cop d'ull!
El primer de tot gran elecció de nom , l'Isshin mola molt
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i ànims amb aquest projecte tan interesant! Ara mateix vaig a fer-li un cop d'ull!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
A veure de personatges... Sí efectivament l'Isshin és un dels personatges preferits, però el Kiba, és a dir, quan era jove jaja. També m'agraden com a personatges al Grimmjow, al Starrk i també al Gin. De personatges que detesto són el Kyuraku (per la seva manera de lluitar), al Yammy, al Aporro i al Barragan.
Bàsicament dels mangas que segueixo cada setmana són Bleach, One Piece, Beelzebub, Kuroko no Basket i Fairy Tail i ja està. Després tinc un fotimer de mangas acabats. En anime l'únic que segueixo és Shingeki no Kyogin o com s'escrigui xd
Bé, espero trobar-vos per aquí i anar-nos coneixent de mica en mica (:
Bàsicament dels mangas que segueixo cada setmana són Bleach, One Piece, Beelzebub, Kuroko no Basket i Fairy Tail i ja està. Després tinc un fotimer de mangas acabats. En anime l'únic que segueixo és Shingeki no Kyogin o com s'escrigui xd
Bé, espero trobar-vos per aquí i anar-nos coneixent de mica en mica (:
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Benvingut en aquesta pagina, espero que et connectis constantment, i tinguem una forta relació arr xDDD es broma, espero veuret pel xatbox algun dia i poder conversar
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Benvingut al forum!
Ja ens veurem pel chatbox xD
Ja ens veurem pel chatbox xD
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Benvingut Isshin!! Espero que ens anem parlant per aquí i pel chatbox ^^ I que coneguis a molta gent, que aquí tothom és molt agradable!!
Benvingut!!! ^^
Benvingut!!! ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Benvingut pare!
Vas trigar una eternitat a explicar-me la veritat sobre la mare, però et perdono .
Vas trigar una eternitat a explicar-me la veritat sobre la mare, però et perdono .
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Benvingut!!!
espero que tu pasis molt bé i ja ens veurem pel chatbox
espero que tu pasis molt bé i ja ens veurem pel chatbox
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Benvinguuuuuuuuut! n.n
*O* Jo també segueixo Shingeki no Kyojin, benvingut a la secta!
*O* Jo també segueixo Shingeki no Kyojin, benvingut a la secta!
Benvinguuuuuuuut ^^ Espero que ho passis molt be al foro, ja veuras que es el millor foro de Bleach que ha existit mai i si vols passa't pel xatbox, alla sempre hi trobaras algu amb qui xerrar xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato