Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El teu mestra pereferit. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El teu mestra pereferit. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El teu mestra pereferit. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El teu mestra pereferit. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El teu mestra pereferit. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El teu mestra pereferit. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El teu mestra pereferit. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El teu mestra pereferit. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El teu mestra pereferit. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El teu mestra pereferit.

5 participantes

El teu mestra pereferit. Empty El teu mestra pereferit.

Missatge  Haok-X Dv 12 Jul 2013 - 15:46

El teu mestra pereferit. 1011867_536579689725150_81692744_n
En Aquesta vida estudiantil de merda que tenim, on classifiquem si un nen es llest nomes per les seves notes, sense ni plantejar-nos que un cop després de treure tant bona o mala nota ens oblidem quasi de tot, bueno... XD Doncs això encara que hi hagin millors de professors idiotes i subnormals, per norma general, quasi tots, em tingut un mestra que ens hagi realment ensenyat quelcom, o que simplement el recordis com a bon mestra, amb força estima. Jo tenia un mestra a Tecnologia, que va ser un mestra molt gran, i que em va ajudar moltíssim durant el temps en el que vaig estar a les seves classes a la Eso, era un professor atent, que si veia que algú no se'n sortia l'ajudava, li explicava, aquell professor en particular, i el motiu per el qual el recordo, es perquè era un professor que realment li agradava el tema de la Tecnologia, li agradava ensenyar Tecnologia, i feia que les seves classes foren entretingudes, jo inconscientment vaig coneixia a la seva neboda, i ens varem fer força amics, a base de aquesta amistat, la meva relació amb el professor va canviar radicalment, va canviar tant que a dies de avui, estic encara amb contacte amb aquell professor, mes que un professor ara el vec en una persona en la que puc confiar, que m'ajuda en molts projectes que he fet, que em dona idees i em tingut grans debats, ma ajudat a dur a terma moltes proves i intents de creació circuits elèctrics, inclòs ma regalat moltes cosses, la SNES actual que tinc, va ser un regal que em va fer ell, el soldador que tinc tmb, ma ajudat en molts sentits en aconseguir moltes metes, es una mica estrany certament, i suposu que ningú de vosaltres tindria una relació aixi amb un professor que hagi tingut. Però m'agradaria saber, si en teniu algun del qual hi guardeu un record agradable. En el cas de que en tingueu un.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

El teu mestra pereferit. Empty Re: El teu mestra pereferit.

Missatge  Hanako Dv 12 Jul 2013 - 16:18

Doncs a l'institut vaig tenir professors deplorables. Particularment recordo la meva professora d'història que era feixista i quan ens explicava en Franco quasi plorava d'alegria rememorant "tiempos gloriosos"

En canvi, a la carrera vaig tenir un professor de literatura que era un encant i que es mereix un monument. Molt bon home, un encant de persona i que ens duia a fer visites i tot. Explicava molt bé, es preocupava per l'assignatura, s'ho currava, li posava molt d'esforç, ens repetia les coses sempre que calia, estava disposats sempre a fer-nos un favor, es preocupava molt per nosaltres i hi podies parlar amb tota confiança. És el millor professor que crec que he tingut mai. Em sap molt de greu que la seva assignatura només fos d'un quatrimestre, perquè era genial. Ara, perquè em posés un excel·lent quasi em vaig barallar amb ell xDDD

Després l'any passat vaig tenir un també de literatura que m'apassionava. A la gent no li queia massa bé i deia que no se l'entenia, però jo ho entenia tot perfectament xDDD Suposo que perquè tenc molta facilitat per la literatura i ho pillava tot de seguida i l'assignatura era bastant complicada si no ho entenies.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Isshin Shiba Dv 12 Jul 2013 - 18:00

Bé, ara que he acabat l'etapa ESO podria dir que totes les professores de llengües són unes fastidioses, que només pensen amb la seva assignatura i que posen cada dia deures i que si copies l'enunciat amb alguna falta et posen una nota a la agenda, que si et deixes els deures et posen una nota a la agenda, que si la lies lu minim ja et posen una nota a la agenda, etc, etc, etc. Però els de ciències a mi sempre m'han caigut molt millor. Amb tu Haok coincideixo, el meu professor preferit és el Carlos de Tecno xd. Ell és el puto, no explicava gaire bé però ho repetia sino ho entenies, explicava historietes. També fora de classe era tope de simpàtic i amigable i fèiem bromes amb ell. Al tercer trimestre fins i tot, després d'haver fet tot el temari de l'electrònica digital i les portes lògiques, vam fer un cotxe amb un xip i va molar u colló. Mireu, aquí va el cotxe que vaig fer jo xd: (el cotxe és un seguidor de línies, els sensors distingeixen entre negre o res)

El teu mestra pereferit. S0z6

A la placa li vam haver de soldar tot de diodes, resistències,  l'interruptor, el xip, els sensors... I tot amb les meves mans! xd. I anava perfectament!!!
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Ds 13 Jul 2013 - 14:47

Clarament, la profe de visual que he tingut a 3r i 4rt d'ESO xD
La profe que tenia era molt bona tia, no nomes com a profe sino com a persona, sempre estava de bon rotllo i prestava molta atencio als alumnes per ajudar-los en el que fes falta, ademes de que savia els estils de dibuix que ens agradaven a cadascu i feia exercicis variats perque la clase fos menys pesada, tambe era molt permisiva en el sentit de que ens deixava parlar entre nosaltres tant com vulguessim mentre fessim la feina, fins i tot, aquest curs als meus amics i a mi ens deixava que cantesim cançons anime mentre dibuixavem xD

Tambe hi han dos profes mes que tinc un bon record, la profe de tecnologia i el d'angles, basicament per el mateix, eren profes que intentaven fer clases entretingudes que tothom pogues aprofitar i explicaven les coses tantes vegades com fos necesari perque ho entenguesim tot i poguesim aprovar, feien bromes pero la vegada estaven per el treball xD el d'angles fins i tot feia bromes dirigides concretament als que no prestaven antencio perque estiguesin atents xD
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Ds 13 Jul 2013 - 18:16

Isshin Shiba escrigué:A la placa li vam haver de soldar tot de diodes, resistències,  l'interruptor, el xip, els sensors... I tot amb les meves mans! xd. I anava perfectament!!!

Creuam que soldar els micro xips d'una placa sense destrossa les pistes es mes dificil uwu
Haok-X
Haok-X

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Isshin Shiba Ds 13 Jul 2013 - 20:24

Haok-X escrigué:
Isshin Shiba escrigué:A la placa li vam haver de soldar tot de diodes, resistències,  l'interruptor, el xip, els sensors... I tot amb les meves mans! xd. I anava perfectament!!!

Creuam que soldar els micro xips d'una placa sense destrossa les pistes es mes dificil uwu

Ho vam fer amb un soldador elèctric, que és més precís i no vam destrossar res. Mira:

El teu mestra pereferit. Hshq

Aquí no es veu però a la part de darrera la placa està soldat perfectament i a més aquí pots veure tot el que hem soldat a la placa.
Isshin Shiba
Isshin Shiba

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Takiko Dc 17 Jul 2013 - 22:43

Jo la veritat és que he tengut bastants profes bons!^^
Recordo especialment a la meva profe de francés, que des del dia u ens xerrava sempre en francés, al principi gesticulant per a quel'entenguessim i desprésja no. Sempre ens explicava un munt de coses, ens xerrava de tot, era genial.
També vaig tenir dos profes de mates molt bons, un jovenet que s'ho currava un munt (ens corregia l'examen el mateix dia mentre dinava xD) i un altre que ens feia fer un munt de coses extracurriculars guays!
De química també en vaig tenir dos molt bons, a una tothom la odiava menos jo, que m'encantava. xD era un poc mala guarra en vera però m'agradava molt com explicava.

I a la carrera també n'he tengu varis de molt bons, d'aquests que se curren les classes, cerquen la millor manera de ensenyar-te les coses, etc. N'he tengut un, que de una optativa ens va dur gent de fora, que treballava per a que ens expliques partsde l'assignatura, la part pràctica real, una passada.

Tammbé he tengut desastres de profes com tots xD
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum