Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El personatge de manga que més t'assembles? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El personatge de manga que més t'assembles?

+7
Meina
Finnick
Haok-X
Hanako
Moules
IchigoBankai
Isshin Shiba
11 participantes

El personatge de manga que més t'assembles? Empty El personatge de manga que més t'assembles?

Missatge  Isshin Shiba Dl 15 Jul 2013 - 10:03

Hola gent sexi, us pregunto això perquè em fa il·lusió saber amb quin personatge t'assembles més tot el món del manga.
Jo com que sóc un mandrós em podria assemblar una mica al Shikamaru encara que no tinc el seu supermegaintelecte de superdotat. Amb el Starrk també però no sóc un marginat social xd
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

El personatge de manga que més t'assembles? Empty Re: El personatge de manga que més t'assembles?

Missatge  IchigoBankai Dl 15 Jul 2013 - 11:56

De Bleach jo diria que m'assemblo al ichigo, perque es troba en un munt de situaciuons inesperades i perque normalment era un tio decidit i fort, però també té alguns altibaixos sentimentals xD

I de tots els mangues, ja és més complicat... quan se'm acudeixi ja ho posaré xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

El personatge de manga que més t'assembles? Empty Re: El personatge de manga que més t'assembles?

Missatge  Moules Dl 15 Jul 2013 - 15:04

La pregunta és difícil eh... Dins de Bleach, m'identifico en el Byakuya perquè és molt seriós i fred. Però de tots els mangas... És molt complicat de dir.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dl 15 Jul 2013 - 15:32

És bastant complicadeta la pregunta...

De Bleach no us sabria dir gens a qui m'assemblo, però en general, tothom diu que tenc un caràcter molt semblant al de la Kushina Uzumaki (la mare del Naruto).

Uhmmm... he de dir que la Kushina és molt més temperamental i bèstia que jo que en la meva vida m'he barallat fort amb ningú, però que més o menys si que es podria dir que m'assemblo, mutatis mutandis XDDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Haok-X Dl 15 Jul 2013 - 15:38

Jo trobu que hi han molts personatges que poden tindre una part similar al teu caràcter, Jo tinc molta similitud al Shikamaru pel tema de que soc un mandrós professional, però també ma semblo al Oreki pel mateix, no se hi han altres facetes teves que poden estar marcades en un personatge.
Haok-X
Haok-X

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Finnick Dt 24 Set 2013 - 21:20

De Bleach amb el Histugaya taicho per que soc molt impulsiu i  fred.  Entre mangas es difícil xD

El personatge de manga que més t'assembles? Toushirou_Hitsugaya_2
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Meina Dt 24 Set 2013 - 21:35

Jo sempre m'he sentit molt identifiada de personalitat amb la Hinata Hyuga de Naruto, aqui no es nota tant però en persona soc molt timida, potser fins hi tot més que la Hinata i també per que s'esforça amb el que fa i segueix els seus somnis!!

I avegades també em sento identificada amb la Levy de Fairy Tail, aquesta si que no se per que...

I de Bleach de Bleach nose... de moment no he trobat (o no m'hi he fixat) amb un personatge amb una personalitat com la meva.
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Takiko Dt 24 Set 2013 - 21:47

Isshin Shiba escrigué:Hola gent sexi, us pregunto això perquè em fa il·lusió saber amb quin personatge t'assembles més tot el món del manga.
Jo com que sóc un mandrós em podria assemblar una mica al Shikamaru encara que no tinc el seu supermegaintelecte de superdotat. Amb el Starrk també però no sóc un marginat social xd
Avui estava parlant amb el meu germà de Naruto i li he dit que jo soc com el Shikamaru en tia! x'DDDDD
Me sento molt identificada amb ell, ja que jo també soc mooooolt mandrosa, però després a l'hora de la veritat m'hi poso en serio. Soc responsable i vaga a la vegada igual que ell! xD Lo únic que jo no soc tan intel·ligent com ell u.u A més és molt bon amic dels seus amics, com jo me considero i procuro ser!

De Bleach, m'ho he de pensar una mica ^^
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 24 Set 2013 - 22:04

Bueeeeno, quina pregunta més profunda Isshin, jo pensava que em sortiries amb algun test panchito cutre!
Doncs del manga/anime en general m'asseblo bastant a la Mikasa, i ja m'ho han dit. Seca i seria, dona de poques paraules (tot i que aquí no calli). Però no, no sóc yandere, tranquils. I encara menos amb l'Eren...
De Bleach ni idea.

I no, cap de vosaltres s'assembla a en Shikamaru així que deixeu de dir-ho! ¬¬ Si no sou genis com ell no us hi podeu assemblar!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Samael Dt 24 Set 2013 - 23:13

Com bé diuen tots, es una pregunta força dificil pel simple fet que hi ha una infinitat de personatges,i per això mateix no puc contestar concretament aquesta pregunta, però si que la puc encarar una mica: jo crec que soc força semblant a aquell tipic personatge que hi ha a tot manga que sempre va esverat amnut i avall, que acostuma a cridar força, que està sempre fent broma i que porta les situacions a l'absurd, però que també pot ser una persona una mica seria i centrada si es presenta la situació. A Bleach aquesta descripció concorda amb l'Urahara,l'Isshin i també l'Asano, però a cada manga trobareu algun o altre personatge semblant.
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 30
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  IchigoBankai Dc 25 Set 2013 - 21:43

També m'assemblo a en Yusuke Urameshi i a en Hanamichi Sakuragi una mica xD
IchigoBankai
IchigoBankai

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kami Dj 26 Set 2013 - 1:54

És una qüestió que la trobo molt personal. Realment tu pots pensar que t'assembles a un personatge, però trobo que això t'ho han de dir de fora, dir-t'ho tu mateix no ho veig ni factible, ni aclaridor ni res de res. I més que trobar que t'assembles a un personatge jo ho miro més d'una manera que veus comparteixes algo amb algún personatge, o simplement que et fixes per intentar fer-ho.

Igual trobo que a vegades sí que sóc una mica Kyoraku (més aviat Starrk) o Rikuo Nura, en alguns aspectes. També crec que tinc el "venazo" Sesshomaru / Musashi (Vagabond) / Zoro / Kenpachi, o això és el que m'agrada pensar.

Com a dada curiosa varios cops m'han dit que m'assemblo a algún personatge d'algun manga, tots més o menys discutibles, però un cop en concret em van dir que m'assemblava a la Nico Robin Shocked  (m'encanta ella però vamos que no m'assemblo Evil or Very Mad  ).
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Moules Dj 26 Set 2013 - 15:08

Avui me n'he recordat que fa un temps em van dir que m'assemblo al Natsume de Beelzebub. És un personatge misteriós, mai se sap que pensa en realitat, és discret i acostuma a intervenir només en moments importants, i a més sempre manté la calma, o sigui que crec que si que tenim certa semblança. Tot i que és veritat que és gairebé impossible trobar un personatge amb una personalitat semblant a la teva en tots els sentits, en la majoria de casos simplement són trets en comú.
Moules
Moules

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt