Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Personatges prescindibles
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Personatges prescindibles
I a tu quin personatge no et sabria greu perdre de vista?? Quin personatge penses que no aporta res a la trama i que només molesta??
Jo, personalment, qui no m'agrada gens és n'Omaeda xD I tampoc en Chad, i això que és dels principals però, al contrari dels altres, no li tinc gaire afecte... Ah! I tampoc m'agraden gens la Rin-rin, l'ànima modificada aquella que surt a la saga dels Bounds!!
Jo, personalment, qui no m'agrada gens és n'Omaeda xD I tampoc en Chad, i això que és dels principals però, al contrari dels altres, no li tinc gaire afecte... Ah! I tampoc m'agraden gens la Rin-rin, l'ànima modificada aquella que surt a la saga dels Bounds!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Personatges prescindibles
Jo crec que qui sobra és l' Orihime. A part que no m' agradi, embolica la trama. Crec que si ella no estiguès, bleach sería millor ^^ Tampoc em sabria gens de greu perdre a la tinent de la 12a divisió, no em dóna bones vibracions. Qué sería de Bleach sense l' Ichi i la Rukia? RES!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Hanako el chad sobra per que es negre no, quin racisme tu (es broma ho saps)
i si nos taguera l'Origime el Ichigo ja estaguera mort (penso )
em pareix que sobra l'espada Yami es el mes fort pero el mes inutil no fa res.es una perdua de teps.aquest personatje no se carrega a ningu i es el espada mes fort :suspicious:
i si nos taguera l'Origime el Ichigo ja estaguera mort (penso )
em pareix que sobra l'espada Yami es el mes fort pero el mes inutil no fa res.es una perdua de teps.aquest personatje no se carrega a ningu i es el espada mes fort :suspicious:
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa
Uroooooooooooo! xD
No sé... mai m'ha caigut bé en Chad, és tan SOSO! (així en majúscules!) per no fer, penso que ni respiraaa!! Però fes qualque cosa, Chad, homeeeeee!! :mor:
A mi l'Orihime també m'agrada però crec que ha de madurar... i això que ara sembla que al manga ha madurat una mica! A vegades és madura... com quan decideix anar-se'n amb l'Ulquiorra per protegir els amics, no em pensava que l'Orihime tengués tanta enteresa...
Ja veurem com acaba el tema de l'Ichigo i les noies jajajajajajaja però crec que haurem d'esperar molt!
Altre personatge que no fa més que plorar i no fer res (ara m'ha vingut al cap) és el Kira...
I, en general, prescindibles tots els personatges de les sagues de relleno! (sobretot la princesa aquella ¬¬)
No sé... mai m'ha caigut bé en Chad, és tan SOSO! (així en majúscules!) per no fer, penso que ni respiraaa!! Però fes qualque cosa, Chad, homeeeeee!! :mor:
A mi l'Orihime també m'agrada però crec que ha de madurar... i això que ara sembla que al manga ha madurat una mica! A vegades és madura... com quan decideix anar-se'n amb l'Ulquiorra per protegir els amics, no em pensava que l'Orihime tengués tanta enteresa...
Ja veurem com acaba el tema de l'Ichigo i les noies jajajajajajaja però crec que haurem d'esperar molt!
Altre personatge que no fa més que plorar i no fer res (ara m'ha vingut al cap) és el Kira...
I, en general, prescindibles tots els personatges de les sagues de relleno! (sobretot la princesa aquella ¬¬)
Hanako- Administrador
Dona el xic es callat aixo segons alguns professors es ser educat
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa
Algú que no faci res? Possem l' exemple d' en Hisagi... si que no fa res.. però l' estimo molt, es taaaan monuu >.<
Gooraa- Ex-capità guineu
Doncs a mi qui no m'agrada gens és precisament la Rukia. No l'eliminaria perquè és un personatge massa important. De fet, es podria dir que sense ella no hi hauria sèrie, perquè l'Ichigo no s'hagués convertit en Shinigami xD però això no treu que em faci rabieta ¬¬Gooraa escrigué:Jo crec que qui sobra és l' Orihime. A part que no m' agradi, embolica la trama. Crec que si ella no estiguès, bleach sería millor ^^ Tampoc em sabria gens de greu perdre a la tinent de la 12a divisió, no em dóna bones vibracions. Qué sería de Bleach sense l' Ichi i la Rukia? RES!
no m'agraden tosen, l'espada 7 i komamura
el capita gos/llop/zorro es el + inutil, i ademes el seu bankai tampoc m'agrada
it ampoc byakuya
el capita gos/llop/zorro es el + inutil, i ademes el seu bankai tampoc m'agrada
it ampoc byakuya
Hiroyuki- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 35
Reiatsu : 59
Edat : 37
A mi tampoc m' agrada el Bankai d' en Komamura. Es massa lent i algú amb un bon Shumpo no el toca ni d' aquí a mil anys
Gooraa- Ex-capità guineu
Teniu raó, l'única cosa que m'agrada del seu Bankai és com diu "Myoooo-ooohh!!"
Hanako- Administrador