Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Un blogspot per tots!
+2
Hanako
Haok-X
6 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Un blogspot per tots!
Doncs hem pensat que podria estar bé la creació de un Blogspot on podem explicar les nostres cosses privades, links de per descarregar quelcom que pugem i vulguem compartir amb la gent del fòrum, la qüestió seria pujar certes cosses que Foroactivo no ens permet o que vulguem mantenir en privat a gent aliena al fòrum. D’altre banda podem usar-lo per pujar ost d’anime o links de descarregues de animes subtitulats per nosaltres en català que vulguem compartir o una cosa semblant, podem donar-li moltes possibilitats i crec que es una bona idea per compartir coses entre nosaltres, i amb una privacitat que nomes la gent del blog que tingui permís pugi veure els continguts.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Un blogspot per tots!
Jo m'apunto!!
Em sembla una gran idea! La idea principal era penjar links de descàrrega, que foroactivo no ens deixa, però tampoc em sembla malament que nosaltres mateixos anem penjant entrades o xorrades que vulguem compartir en privat.
Per exemple, jo demà aniré a un festival friki amb uns amics a fer difusió del grupal, i podria fer una entrada per a vosaltres amb les anècdotes i per explicar-vos com a anat. No és gens mala idea! En tot cas, no és obligatori, si algú no vol, no passa res! ^^
Em sembla una gran idea! La idea principal era penjar links de descàrrega, que foroactivo no ens deixa, però tampoc em sembla malament que nosaltres mateixos anem penjant entrades o xorrades que vulguem compartir en privat.
Per exemple, jo demà aniré a un festival friki amb uns amics a fer difusió del grupal, i podria fer una entrada per a vosaltres amb les anècdotes i per explicar-vos com a anat. No és gens mala idea! En tot cas, no és obligatori, si algú no vol, no passa res! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
No li veig la diferència amb el grup del wassap, on us passeu el dia spammejant que feu i en feu fotos per si no queda clar.
Sento la mala llet però tinc la sensació que acabarà com la secció de Fanfics, buit, i sense que ningú se'n cuidi.
Sento la mala llet però tinc la sensació que acabarà com la secció de Fanfics, buit, i sense que ningú se'n cuidi.
Nafi escrigué:No li veig la diferència amb el grup del wassap, on us passeu el dia spammejant que feu i en feu fotos per si no queda clar.
Es cert que hi ha aquesta possiblitat, però no estaria malament tindre un lloc per reposar links de descargar de ost que pujem i o comentar cosses mes privades, no esta malament el fet de tindra la oprotunitat i l'acces a tal lloc.
Em sembla bé la idea
Nafi no es com el whatshapp ja que al whatshapp no ho llegim tot (sobretot quan t'aixeques a les 12 i pico i tens 200 missatges xD) i a més que això que ha dit la Hanako de les anectotes ho veig bé i que foroactivo es un nazi que no li agrada la llibertat d'expressió es un fastic aixi que amb el blog podem ser lliures
Veig força interes amb el tema aixi que no crec que acabi com la zona de fanfics
Nafi no es com el whatshapp ja que al whatshapp no ho llegim tot (sobretot quan t'aixeques a les 12 i pico i tens 200 missatges xD) i a més que això que ha dit la Hanako de les anectotes ho veig bé i que foroactivo es un nazi que no li agrada la llibertat d'expressió es un fastic aixi que amb el blog podem ser lliures
Veig força interes amb el tema aixi que no crec que acabi com la zona de fanfics
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Alerta! En el cas que hi volgueu participar-hi, em tindreu que dir com es la vostra conta de Gmail, mitjançant un MP :)Perquè pugeu llegir les cosses dintre del Blog
La direcció web sera enviada per privat
La direcció web sera enviada per privat
Editat per darrera vegada per Haok-X el Dv 19 Jul 2013 - 23:47, editat 1 cop en total
Doncs a mi em sembla molt bona idea. El Whatsapp són missatges ràpids malament escrits amb spam a tope, però podem fer això del blogspot per compartir anècdotes en una entrada, res de xorrades ni spam, pot ser interessant ja que és com un blog però compartit, és genial *-*
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Ja t'he enviat la meva direcció
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Ja t'he enviat la meva direcció
Doncs no m'arriba res....
Jo també la he enviat, mira la teva bandeja d'entrada adalt on posa Missatges Nous
A tots els que meu enviat el correu ja esteu amb la invitacio per accedir dintre del blog!
Sii! Jo ja he fet la meva primera entrada contant-vos el meu dia friki i els preciosos unicorns que he trobat pel món xD
Hanako- Administrador
Doncs a mi no em deixa entrar,diu que encara no m'han invitat, Haok has rebut el meu MP?
mira en la teva bandeja de entrada deu averi quelcom referent a una invitacio de blogspot
Després de mitja vida tractant de buscar la invitació que no se ni on era, ja l'he trobada i ja estic dentro
Nomes vull preguntar com coi funciona per poder escriure coses xD (Mai he fet servir blogspot i vaig perdut )
Nomes vull preguntar com coi funciona per poder escriure coses xD (Mai he fet servir blogspot i vaig perdut )
Doncs tens que aceptar un altre invitacio per ser autor xDDD que te lacabo denviar
Ja esta,gracies Haok ^^
Ha començar a participar xD
Ha començar a participar xD
Bé jo el grup del whatsapp no el llegeixo mai, i per motius més que obvis. Envío alguna petit tonteria, de tant en tant, perquè el samael em toca els collons perquè li respongui a les seves anades d'olla i tal. Amb això intento dir que l'invent aquest pot estar bé, però tampoc espereu que llegeixi o comenti
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Un reconte de la gent dins del blog:
Sol·licituds pendents per acceptar la sol·licitud d'accés al blog:
- Haok
- Hanako
- Javi
- Victor
Sol·licituds pendents per acceptar la sol·licitud d'accés al blog: