Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
IchiRukia o IchiHime EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
IchiRukia o IchiHime EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
IchiRukia o IchiHime EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
IchiRukia o IchiHime EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
IchiRukia o IchiHime EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
IchiRukia o IchiHime EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
IchiRukia o IchiHime EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
IchiRukia o IchiHime EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
IchiRukia o IchiHime EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

IchiRukia o IchiHime

3 participantes

Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty IchiRukia o IchiHime

Missatge  Andrea Kuchiki Dj 18 Ago 2011 - 12:56

Q prefereixes? Que Ichigo acabi amb Rukia o Orihime?

A mi m'agrada mes Orihime perque ella esta enamorada de'll desde fa motl de temps i es mereix acabar amb ell.
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty Re: IchiRukia o IchiHime

Missatge  Hiroyuki Dj 18 Ago 2011 - 22:22

A mi això m'es igual
Hiroyuki
Hiroyuki
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 35
Reiatsu : 59
Edat : 37

Tornar a dalt Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty Re: IchiRukia o IchiHime

Missatge  Hanako Dt 23 Ago 2011 - 13:43

Ja he contestat abans però em puc repetir!!

A mi se'm va difícil imaginar-me a l'Ichigo que coneixem amb una noia. No Que crec que l'Ichigo simplement, no hi pensa encara en aquestes coses... Però és evident que en qualsevol moment no quedarà més remei que resoldre el petit problema amorós que hi ha a Bleach! Perquè anem pel capítol 460 del manga i encara no ha hagut cap referència explícita (implícita sí, des de el primer tom sabem que a l'Orihime li agrada l'Ichigo)

És evident que és un Shonen, és a dir, un manga més aviat per nois tot i que és bastant bo i acaba enganxant també a les noies (jo, per exemple Smile) així que, en el fons, crec que és normal que l'autor deixi aquest aspecte en segon terme... Bleach tracta de Shinigamis i batalles, ficar-hi sentiments podria ser un poc massa Shojo, o això és el que penso jo!

Es resoldrà amb qui es queda l'Ichigo? És evident, però penso que encara queda molt per saber-ho certament. Personalment, crec que l'Orihime té més números que la Rukia, tot i que hi ha molta més gent que vol que es quedi amb la Rukia. Jo, al principi, també ho pensava, que es quedaria amb la Rukia, per aquell ímpetu que va posar per anar-la a cercar a la societat d'ànimes, però si ho penses, després també va a cercar l'Orihime al Hueco Mundo... crec que simplement l'Ichigo és un noi que es preocupa pels seus amics i que salvaria a qui fos i on fos... Tant li és a ell, ara per ara, si Rukia o Orihime perquè encara no s'ho ha plantejat.

Jo crec que amb la Rukia no pot acabar... perquè ella està morta (zas! scratch) Que sí, sovint no hi pensem però... la Rukia és morta! És un esperit i l'Ichigo és humà (com a mínim fins ara)! I a més, la Rukia té el Renji que es nota que està enamorat d'ella. Molts podeu pensar que al Renji tampoc l'importa això i que només veu la Rukia com una amiga de la infantesa (que pot ser) però jo no ho crec així perquè sempre ha estat de males amb en Byakuya perquè li va llevar la Rukia del seu costat.

Pot ser sí, que a la Rukia li agradi un poc l'Ichigo, per això que s'assembla al Kaien-dono, però no sé què dir-vos... ho veig forçat. Per a mi que, per a la Rukia, l'Ichigo és un bon amic... perquè jo no veig cap diferència entre com la Rukia tracta en Renji de com tracta l'Ichigo...

Bono, m'he enrollat molt, eh? Simplement dir això, que sembla que estarem molt per veure amb qui acaba l'Ichigo però que jo sóc més de Ichigo i Orihime i Renji i Rukia (que en deu pensar d'això el Byakuya???)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty Re: IchiRukia o IchiHime

Missatge  Andrea Kuchiki Dt 23 Ago 2011 - 21:40

crec que no es tracta d si es Shojo o shonen, es tracta que qualsevol manga o anime per estar sencer necessita amor, i a Bleach aixo li falta. Tenim altres parelles com GinxRangiku o HitsugayaxMomo pero nomes sabem q s'agraden i ja esta. No se, x a mi q fa falta jaaaaaaaaaaaaa es que em cansa
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty Re: IchiRukia o IchiHime

Missatge  Hanako Dt 18 Oct 2011 - 23:39

D'acord, Andrea, tornem a discutir-ho Laughing

Mira quin vídeo he trobat. Fa dues setmanes (dia 3, concretament), per commemorar els 10 anys de Bleach, Tite Kubo va fer un quadre de relacions entre els personatges. Hi havia quatre línies que unien els personatges, una blanca que unia els companys, una groga pels amics, una vermella i... una rosa per l'amor o l'afecte!



El quadre és a aquest vídeo i, després de mostrar el quadre que quasi no es veu, et resumeix quines són les línies roses que el mateix autor confirma (algunes m'han sorprès):

Hitsugaya i Hinamori
Matsumoto i Gin
Orihime i Ulquiorra
Orihime i Ichigo
Ikkaku i la germana d'en Keigo
Rukia i Kaien


Au, Andrea (i qui s'hi vulgui afegir) que n'opines? A mi em sorprèn bastant que entre la Rukia i el Renji no hagi línia rosa... I ja que hi som, tampoc entre la Soi-fong i la Yoruichi, ni entre la Yoruichi ni l'Urahara (que tampoc veig si hi són, la veritat)!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty Re: IchiRukia o IchiHime

Missatge  Andrea Kuchiki Dc 19 Oct 2011 - 20:24

TOMA ESAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :muaha: :muaha: :muaha: :muaha:

Estic euforicaaaa!! Toma esaaaaaaaaa!! (em serenu) Jo ja ho sabia que no podia acabar amb la Rukiaaa!! soc tan feliç Corre

pero com vares dir tu, jo em pensava que la Rukia acabaria amb el Renji pero mira, q potser nomes son amics i aixi ja estan be tot dos, no sé... quasi que la unica parella que es posible que vegem alguna cosa és de Hinamori i Hitsugaya, pero tampoc ho crec perque la Hinamori es passa tota l'estona al llit mig morta!

Orihime i Ulquiorra?? :gasp: em pensava que era mes una fantasia dels fanfics i fanarts que no pas una cosa real que el mateix autor hagues planejat fer, se'm fa raro que es confirmi aquesta relació. Entenc que era unidireccional, és a dir Ulquiorra x Orihime i no pas Orihime x Ulquiorra... Orihime SEMPRE amb l'Ichigo Vermell
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

IchiRukia o IchiHime Empty Re: IchiRukia o IchiHime

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum