Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Aplicacions per Android!
+3
Momo
Victor Kudo
Hanako
7 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Aplicacions per Android!
Bones gent eròtica!
A la fi tenc un telèfon nou que telefona i tal (cosa que l'antic no feia xD) així que, ja que hi és, em voldria instal·lar algunes aplicacions xules, però no tenc ni idea de quines podrien molar.
Em podeu recomanar unes quantes?
A la fi tenc un telèfon nou que telefona i tal (cosa que l'antic no feia xD) així que, ja que hi és, em voldria instal·lar algunes aplicacions xules, però no tenc ni idea de quines podrien molar.
Em podeu recomanar unes quantes?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Aplicacions per Android!
Jo et recomano dos:
Atriviate, una aplicació que es igual al trivial,es força divertit i aprens moltes coses xD
Anime Radio, aquesta aplicació serveix per escoltar moltes cadenes de radio arreu del mon on possen openings/endings d'animes i cançons japoneses
Atriviate, una aplicació que es igual al trivial,es força divertit i aprens moltes coses xD
Anime Radio, aquesta aplicació serveix per escoltar moltes cadenes de radio arreu del mon on possen openings/endings d'animes i cançons japoneses
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
jo les que tinc son...
Jocs:
-Angry Birds (L'Angry Brids es sagrat)
-Dragon Flight
-Arel Wars 2
Altres:
-Zedge: es una aplicacio per descarregar tonos de diferents tipus, hi han de qalsevol cosa, bleach, mario, sheldon, simpsons... xD
-I Want A Xibii: el nom ho diu tot, es per crear diferents chibis, es entretingut si t'aburreixes
-Otaku Camera: per fer fotos al estil manga
-Deco Pic: per decorar qualsevol foto, pot ser en el tamany original o en forma de quatrat xD
I la resta ja son les tipiques de xarxes socials xD
Jocs:
-Angry Birds (L'Angry Brids es sagrat)
-Dragon Flight
-Arel Wars 2
Altres:
-Zedge: es una aplicacio per descarregar tonos de diferents tipus, hi han de qalsevol cosa, bleach, mario, sheldon, simpsons... xD
-I Want A Xibii: el nom ho diu tot, es per crear diferents chibis, es entretingut si t'aburreixes
-Otaku Camera: per fer fotos al estil manga
-Deco Pic: per decorar qualsevol foto, pot ser en el tamany original o en forma de quatrat xD
I la resta ja son les tipiques de xarxes socials xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Per a baixar-me musica des del mobil jo utilitzo simple mp3 downloader free i sempre troba les cançons que busques.
Per baixar videos de youtube utilitzo tubemate, però aquesta no esta a google play i ho tens que baixar d'aqui Tubemate
I jocs no jugo a molts perque el meu mobil no dona per a molt.
Per baixar videos de youtube utilitzo tubemate, però aquesta no esta a google play i ho tens que baixar d'aqui Tubemate
I jocs no jugo a molts perque el meu mobil no dona per a molt.
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
No se si recordaràs que fa mil anys em vas demanar on podries vorer fma brotherhood i jo et vaig passar un link de l'skydrive d'un amic meu, el bò de Demente.
Doncs aquest mateix amic ha fet aquest post.
http://www.taringa.net/posts/juegos/14496826/Juegos-Emuladores-Aplicaciones-y-Extras-Android.html
De tot el que hi ha et recomane especialment l'emulador de GBA, podràs jugar a pokemon (funciona amb les mateixes imatges que l'emulador de l'ordinador)
Doncs aquest mateix amic ha fet aquest post.
http://www.taringa.net/posts/juegos/14496826/Juegos-Emuladores-Aplicaciones-y-Extras-Android.html
De tot el que hi ha et recomane especialment l'emulador de GBA, podràs jugar a pokemon (funciona amb les mateixes imatges que l'emulador de l'ordinador)
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
La majoria són tonteries, però justament fa poc (ja és casualitat) un amic em va dir que l'aplicació "Invenio Carmen" ha tornat. Aquesta és l'única aplicació per descarregar-se música que he trobat que val la pena, i dic això no perquè m'agradi o sàpiga gaire de música, sinó més aviat pel contrari, que les cançons que jo busco no te les solen trobar totes les aplicacions.
També tinc constància d'un altre amic que es baixava películes senceres mitjançant aquesta aplicació, tot i que jo no ho vaig probar mai.
També tinc constància d'un altre amic que es baixava películes senceres mitjançant aquesta aplicació, tot i que jo no ho vaig probar mai.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Jo et recomano la aplicació de Bleach SoundBoard, Annoying Orange xDDD o peten molt!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Prenc nota! De moment ja m'he baixat l'Atríviate aquest i poc a poc m'aniré descarregant les que em dieu.
Jo us recomano el Pou, que és molt eròtic! És com un tamagochi només que no emprenya a les tantes del matí dient que té gana i no es mor xDDD
D'altra banda, la Gooraa al Saló del Manga em va recomanar el Bleach Zanpakuto Fight. Simplement són diversos personatges que Bleach que van parlant i diuen el noms dels atacs i, quan remenes el mòbil sona com una espasa. És entretingut xDDD El problema (en la meva opinió) és que quasi no hi ha personatges...
Jo us recomano el Pou, que és molt eròtic! És com un tamagochi només que no emprenya a les tantes del matí dient que té gana i no es mor xDDD
D'altra banda, la Gooraa al Saló del Manga em va recomanar el Bleach Zanpakuto Fight. Simplement són diversos personatges que Bleach que van parlant i diuen el noms dels atacs i, quan remenes el mòbil sona com una espasa. És entretingut xDDD El problema (en la meva opinió) és que quasi no hi ha personatges...
Hanako- Administrador
Ressuscito aquest tema per proposar-vos un joc força entretingut! Es tracta de The Simpsons Tapped Out, un joc en el qual el Homer es despista a la feina i aconsegueix que Springfield voli pels aires. La missió del jugador és anar reconstruint la ciutat mentre va desbloquejant personatges de la sèrie.
Per anar desbloquejant més personatges has de fer les missions que et proposen i anar pujant de nivell fent que els personatges facin diferents accions. Aquí us el podeu descarregar: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.simpsons4_na
No és res de l'altre món, però jo el trobo força entretingut. Si decidiu jugar-hi digueu-ho, que ens podem fer veïns i tal per conquerir el món!
Per anar desbloquejant més personatges has de fer les missions que et proposen i anar pujant de nivell fent que els personatges facin diferents accions. Aquí us el podeu descarregar: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.simpsons4_na
No és res de l'altre món, però jo el trobo força entretingut. Si decidiu jugar-hi digueu-ho, que ens podem fer veïns i tal per conquerir el món!
Hanako- Administrador
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato