Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

+4
Meina
IchigoBankai
Minato
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Hanako Dv 16 Ago 2013 - 1:43

Em pregunto, quin membre de la Divisió Zero us ha agradat més i quin menys? La meva llista seria:


1. Senjumaru Shutara.

Simplement, m'encanta, tot i que encara no sabem molt d'ella. És una dona poderosa i forta, però sense ser marimacho, i a la vegada és callada i punyetera, però sense ser una cridona malcriada. És genial i espero moltes coses d'ella!

2. Ichibei Kyosube
El monjo dels ulls es mereix el meu número 2 tot i que encara no sabem res d'ell, però promet moltíssim. Quin poder tindrà? Com serà de fort? Estic impacient!

3. Kirinji Tenjiro
Al final el boig dels banys termals es va guanyar un lloc al meu coret i he decidit posar-lo a dalt a la llista. És un tant excèntric però dintre del que puc tol·lerar.

4. Hikifune Kirio
No és que no m'agradi, però no té res d'especial. Fa menjar i està bona. Oh, que bé... passem a altra cosa, no? xD

5. Minaiya Ouetsu.
Ufff, treu el pitjor de mi. Em cau bastant malament i, a més, el seu anglès era una merda i em costava un ou traduir-lo. Només fa fer xorrades i treure titis buenorres i... m'importa una puta merda! Més zanpakutos i menys perdre el temps!


Espero la vostra llista, si l'estiu us deixa Calor
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Minato Dv 16 Ago 2013 - 18:18

1. Ichibei
2. Senjumaru
3. Hikufune
4. Nimaiya
5. Kirinji
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  IchigoBankai Dv 16 Ago 2013 - 20:01

com que passo dels seus noms, de moment ho posaré així :

1- Paio de les fonts termals
2- Capullo de les zampakutos
3- Gordo monjo
4- Tia gorda/prima
5- La borde sobrada, que de moment no ha fet res.


enjoy xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Meina Dv 16 Ago 2013 - 20:39

Aquí esta la meva llista!!

1- Hikifune Kirio

2- Senjumaru Shutara

3- Kirinji Tenjiro

4- Ichibei Kyosube

5- Minaiya Ouetsu
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Takiko Dv 16 Ago 2013 - 21:02

Doncs a mi per ara, la meva llista és:

1-Ichibei Kyosube, encara no sabem res d'ell, però pareix molt bona persona, ens sorpendrà?
2-Hikifune Kirio, és com una mami, ^^ a més m'agrada això del canvi d'aspecte Very Happy
3-Senjumaru Shutara, me cau bé, però sin más (que sigui coneguda del Mayuri...malo xD)
4-Minaiya Ouetsu, no me cau gaire bé, però lo que fa mola molt!
5-Ichibei Kyosube, massa loco per mi

El 4 i el 5 son bastant intercanviables xD


Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Isshin Shiba Dl 19 Ago 2013 - 17:36

Per mi la cosa seria així:

1.- Oetsu Nimaya (massa Déu)

2.- Kirinji Tenjiro (és bon paiu)

3.- Hikifune Kirio (només versió tia bona, sino la poso a sota de tot)

4.- Senjumaru Shutara (amb el caràcter que té es creu massa la guai)

5.- Ichibei Hyosube (és massa bo amb la gent, hauria de matar més)
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Shizen Eriksen Dl 19 Ago 2013 - 21:34

1. Nimaiya Oetsu: és l'home que ha aportat més informaciófins ara i encara que pugui arribar a ser pesat em sembla un personatge que té la seva gràcia. Em va encantar en els moments que es posava seriós i sàdic. Aquell "Divertiu-vos" al final del capitol 523 em va calar i el simple fet de que inventés les zampakutos és increible.

2. Senjumaru Shutara: Ja ha fet la explicació perfecta la Hanako. Dir que també estic molt interessat amb el seu passat ja que té relació amb en Mayuri. Fins hi tot parlant-li com si fos superior. Estic molt impacient del que va passar i del que és capaç.

3. Tenjiro Kirinji: Em va encantar en el seu moment. Algú amb els ous tant grans com parlar-li d'aquella manera a la terrible Unohana. Al palau va deixar tocs de gràcia que em varen encantar (véase el melocotón de Rukia). També va agradar-me el zasca a la Soi-Fong i explicant-li el perquè no varen baixar ells.

4. Ichibei Kyosube: El lider i el que aparenta tenir una força monstruosa. El fet de que estigui abaix es per aquest motiu, encara no ha mostrat res aixi que pel que portem no puc opinar massa. Només dir que en els moments que ha aparegut ha semblat una mica "curtet" jaja.

5. Kirio Hikifune: Un personatge que no em va dir res. Ni bo ni dolent, només va aportar el seu granet com estan fent els altres capitans. Al ser l'última en ascendre al Palau sembla ser la més "normal". Entre cometes perquè allò de que s' engreixi i s' aprimi ho vaig veure una mica patillat perquè tingués gracia el personatge, res més.

Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Ifrit Dl 19 Ago 2013 - 21:54

Per a mi el millor es en Kirinji (o com li diguin). Estem parlant d'un mafiós que li va ensenyar a la primera Kenpachi a curar. Però ja que encara no sabem quasi res de ningun d'ells em decante per ell per el seu aspecte. Es mafiós. Els mafiosos molem.

Hikifune. A hores d'ara no es mes que un gran pitram familia de Choji el de Naruto, però penseu. Va ser la capitana de la dotzena, i per ara la única que coneguem que hagi ascendit per mèrits propis (i es la mes novata). La veig com una combinació de Mayuri, Urahara i Hiyori.

Després em quedo amb la Shutara . Sádica i llesta. Però un cop mes no tinc ni guarra del que fa exactament, d'on ve, si es una shinigami o una hollow o un pepinillo amb poders.

Del calb ciclat no se res. Bé, almenys se que no l'odie, com al de les espases.

La imitació dolenta de Killer Bee. Res, massa excèntric i tampoc ha fet tantes coses. I fa un poc de pena el seu aspecte.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!  Empty Re: Rànquing de la Divisió Zero. Opineu!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum