Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Konnichiwa ^^ EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Konnichiwa ^^ EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Konnichiwa ^^ EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Konnichiwa ^^ EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Konnichiwa ^^ EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Konnichiwa ^^ EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Konnichiwa ^^ EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Konnichiwa ^^ EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Konnichiwa ^^ EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Konnichiwa ^^

+8
Moules
Isshin Shiba
Gooraa
Erwyn14KC
Minato
Meina
Kenpachi Nafi
Skuld
12 participantes

Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Konnichiwa ^^

Missatge  Skuld Dv 6 Set 2013 - 12:39

Konnichiwa minna!! Hajimemashite!! Aquí es presenta la nova membre Skuld ^^ Em vaig registrar fa uns dies i em sembla que ja comença a ser hora de presentar-me :content:  A veure... m'encanten el manga, l'anime (això per suposat xD) i quasi tot el que estigui relacionat amb Japó, diria Smile Com us podeu imaginar, sóc fan de Bleach i em sembla que és el lloc adequat per parlar-ne o sigui que espero passar sovint per aquí i anar-vos coneixent a tots i a totes.

Mmmm... ah sí!! Els meus personatges preferits de Bleach són la Yoruichi, en Kisuke, la Nelliel i en Gin Momo! Tot i que això no vol dir que siguin els únics jeje Tinc moltes ganes del pròxim capítol... a veure si em fan contenta i torna a sortir en Grimmjow !!

Doncs a part de Bleach, també segueixo One Piece, Naruto, Fairy Tail... I entre els que més m'agraden hi ha també Death Note, Basilisk, Elfen Lied (el manga), FMA, Vampire Knight, Mirai Nikki, Kuroshitsuji etc. Tot i que últimament he estat molt viciada a "Psycho Pass", que m'ha encantat!! Momo! Momo!

Bé, i per acabar com que no se m'acudeix res més pel moment només dir que, fins aviat!! Ja ne ^^
Skuld
Skuld
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 6
Edat : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 6 Set 2013 - 12:52

Skuuuuuuuuuuuuuuld! Benvingudaaaaaaaaaaaaaa! il·lusionat Me n'alegro que t'hagis decidit a presentar-te!
Ja veuràs com t'hi trobaràs genial aquí, som com una gran familia! Així que no siguis rancia i conectat al Chatbox per coneixe'ls a tot i així podré parlar de Psycho Pass amb algú Jujuju 
Jo també espero amb ansies el seguent capítol, a vera si surt ja el meu Ken-chan que el tenen abandonat Sospir

P.D.: I me n'havia olvidat, anima't a participar al rol de Bleach!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Meina Dv 6 Set 2013 - 13:00

Skuuuuuuuuuuuuuuuuuuld!!! Joan Que bé que t'hagis presentat!!

Nomes dirte que segur que t'hi trobaras molt bé, per que tothom aqui és genial!! Segur que no tardaras a sentit t'hi com a casa!!

Com diu la Nafi, aqui la major part de vida esta al chatbox (sobretot vespre-nit), però de publicacions noves mai ni deixen d'haver-hi!!

I aveure si t'apuntes a fer-te un personatge del rol i ens publiques bones histories!! D\'acord! 

En fiii, BENVINGUDA!!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Skuld Dv 6 Set 2013 - 13:06

Gràcies per la informació jeje ho tindré en compte ^^ Ja m'ho he mirat això del rol, tranquil·la Meina xD el problema és que primer m'hauré de pensar una mica el personatge :martell: Imaginació en tinc, però no sempre flueix quan a mi m'interessa XD A per cert, que me n'oblidava gràcies per la benvinguda Victòria!

P.D: Nafi, quan vulguis parlem de Psycho Pass, per mi cap problema ^^ Més aviat al contrari!!!


Editat per darrera vegada per Skuld el Dv 6 Set 2013 - 13:08, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 6
Edat : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Minato Dv 6 Set 2013 - 13:06

Benvinguda, esper que t'ho passis bé per aquí Wink
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Erwyn14KC Dv 6 Set 2013 - 13:36

Skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuld!!!!!! Quina ilu que estiguis per aquí!!!! il·lusionat

Ja veuràs que aviat t'hi sents molt còmode per aquí, que tots són molt bona gent i molt simpàtics!! :P

Com ja t'han dit, això d'arribar la última no mola, m'he quedat sense dir-te lo més important! solem estar pel Chat a la tarda, vespre, nit ^^ Espero que t'hi passis algun dia i parlem!! Joan

I això del personatgee de rol.. Bé, jo és que em passa igual, quan necessito la imaginació, no em vé.. xDD Quan t'hagis acostumat una mica a estar per aquí i et vingui la inspiració, t'esperem pel Rol Wink


PD: Jo abans d'ahir vaig estar a puntíssim de mirar el capi 1 de Psycho Pass, però com que primer m'he d'acabar KnB, em vaig aguantar XDD

Benvingudíssima!!!!
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Gooraa Dv 6 Set 2013 - 14:22

Beeeeeeeenvinguda!!! T'agrada Kuroshitsuji?*-* Ara podré parlar amb algú de Kuroshitsuji (postureo Nafi xD)

Espero que la teva estança aquí sigui agradable (semblo la recepcionista d'un hotel) que la gent aquí és molt maja, segur que ho passaràs genial!!!1!!UNO1!
I veig que ja t'ho han dit tot... així que res, a disfrutar Wink
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Isshin Shiba Dv 6 Set 2013 - 14:26

Bueno, tranquila no has arribaat tard en presentar-te, només has trigat 2 setmanes i 3 dies en presentar-te. Tan pesadas estaven la Meina i la Erwyn parlant de que es presentés duna pinche vegada i per fi has fet un pensament, bé, has fet un gran pas endavant. A mi també m'encanta el OnePieceBleachNarutoFairyTail, i dona la casualitat que fa 2 dies em vaig començar PyschoPass xDD Només he vist els 3 primers capítols així que no m'abusis ni em violis amb spoilers. Passa't pel xatoboxo eròtic que tenim i així et coneixerem millor.

Ah sí que se'm havia oblidat, benvinguda siguis
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Moules Dv 6 Set 2013 - 14:28

Benvinguda al fòrum! Ja ens coneixerem pel chatbox D\'acord! 
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  IchigoBankai Dv 6 Set 2013 - 14:34

Skuld escrigué:

Tinc moltes ganes del pròxim capítol... a veure si em fan contenta i torna a sortir en Grimmjow !!
Tens el meu respecte D\'acord! 

Benvinguda siguis! Espero que ens anem veient i coneixent per aquí : D
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Skuld Dv 6 Set 2013 - 14:43

Sí, sí... ja sé que he tardat una miqueta Vergonyós però el cas és que ja està fet D\'acord! Sento que hagin estat tant insistents per culpa meva XD I com que veig que les coses són així em sembla que m'hauré de passar pel chatbox per parlar amb vosaltres Hug 

Erwyn has de mirar Psycho Pass... saps que no pararé d'insistir fins que el vegis XD no tant, que sé que em faig una mica pesadeta ja ho sé, ja ho sé tongue Avisada estic, procuraré no fer spoilers o sigui que no patiu :content:

I sí, m'encanta Kuroshitsuji Momo! De moment he vist les dues temporades de l'anime (amb els OVA) i he començat amb el manga... passo pel capítol... 42 més o menys.. o sigui que encara em queden uns quants capítols per llegir ^^ Súper fan d'en Sebastian Momo! como no jeje 

IchigoBankai escrigué:Tens el meu respecte  D\'acord!  Benvinguda siguis! Espero que ens anem veient i coneixent per aquí : D
jajjajaja moltes gràcies !! Espero el mateix Smile
Skuld
Skuld
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 6
Edat : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Javi Ciffer Dv 6 Set 2013 - 14:53

Benvinguda Skuld Hola! 

Jo no soc de rols però igualment m'ho paso pipa aquest fòrum.(Algun dia fare la fitxa del personatge u.u)
Aquest estiu he començat fairy tail i naruto i one piece encars no he arribat al manga setmanal.
Com veig que us agrada tant Psycho Pass us dire que la vaig començar el seu dia però la tinc pendent. Nomes vaig mirar 5 o 6 capitols.
Passat pel chatbox pel vespre D\'acord!
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Hanako Dv 6 Set 2013 - 15:06

Ara em fa il·lusió presentar-me a l'estil alcohòlics anònims: Hola, em dic Hanako i no miro Psycho Pass ni Kuroshitsuji perquè lo meu són els samurais. Tenc un problema, ajudeu-me xDDD

Sense bromes: benvinguda Skuld! So, yoroshiku onegaishimaaaaasu! Ano forum wa, anata ie desu kara En altres paraules, que aquest fòrum a partir d'avui ja és casa teva! Espero que t'hi sentis molt a gust i que ben aviat siguis una més de la família.

No coincidim massa en gusts de personatges, però segur que ens durem molt bé! Quants anys tens? A part del manga i l'anime quines altres coses japoneses t'agraden? ^^

Ens llegim! Hug

PD: Si t'has de fer personatge de rol, tingues present que la Primera Divisió ho peta moltíssim! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Isshin Shiba Dv 6 Set 2013 - 15:36

Skuld escrigué:Sí, sí... ja sé que he tardat una miqueta Vergonyós però el cas és que ja està fet D\'acord! Sento que hagin estat tant insistents per culpa meva XD I com que veig que les coses són així em sembla que m'hauré de passar pel chatbox per parlar amb vosaltres Hug 

Erwyn has de mirar Psycho Pass... saps que no pararé d'insistir fins que el vegis XD no tant, que sé que em faig una mica pesadeta ja ho sé, ja ho sé tongue Avisada estic, procuraré no fer spoilers o sigui que no patiu :content:
No, no i no! La Little Erwyn primer s'ha de mirar Kuroko no Basket! Quan se l'acabi li deixaré fer el que vulgui xD
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Haok-X Dv 6 Set 2013 - 15:47

Super benvinguda Skuld, M'en alegro molt cada cop tenim gent nova i activa! Tinc ganes de veure't pel ChatBox, jo em passo el dia dins el fòrum així que segur que ens veurem aviat ^^ passa't-ho molt bé dins del fòrum!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Skuld Dv 6 Set 2013 - 16:51

Doncs Hanako, t'he de dir que els samurais no em desagraden jeje em recomanes algun anime/manga de samurais?? Bé, tot i que no coincidim en gustos també estic segura que ens portarem bé ^^ A veure.. què més m'agrada.. doncs el japonès (tot i que d'aquí a què n'aprengui...), la música... diria que la cultura en general Smile I ja que m'ho preguntes doncs, tinc 21 anys Wink Tindré en consideració això de la primera divisió Razz 

Isshin Shiba escrigué: No, no i no! La Little Erwyn primer s'ha de mirar Kuroko no Basket! Quan se l'acabi li deixaré fer el que vulgui xD
En cap moment he dit que deixi KnB, o sigui que tranquil xD Jo només deixo caure que l'ha de mirar... jejeje
Skuld
Skuld
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 6
Edat : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Konnichiwa ^^ Empty Re: Konnichiwa ^^

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum