Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Propostes nova campanya de reclutament!
+4
Meina
Kenpachi Nafi
Finnick
Haok-X
8 participantes
Bleach en català! :: Zones de Rol :: Societat d'Ànimes :: Quarters generals de les 13 divisions :: Sisena divisió
Pàgina 1 de 1
Propostes nova campanya de reclutament!
Isshin Shiba! això no pot continuar així tenim molt poc personal allistat, reclamo una lliste amb temes, punts, activitats, i/o tàctiques eròtiques per reclutar a gent dintre de la Sisena Divisió!! Tens que aconseguir que en Moules es vingui aquí com a mínim es la teva missió com a tinent de les forces eròtiques del Seiretei, dic Tinent de la sisena Divisió. Reporta d'immediat les teves noticies sobre la missió de recaptar personal!!!! O acabarem mes sols que la primera Divisió
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Propostes nova campanya de reclutament!
Ja veu falla amb la missió de reclutar-me, l'Isshin li ha de posar mes ganes a la cosa, passió, sentiment, amenaces reals! Li falta molt al Eròtic-chan per millorar.
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Em xiulen les orelles, que és això que voleu anar robant membres d'altres Divisions? :enfadat: No empezeis una guerra que no podeis acabar!
Merda han descobert el meu pla secret "haok s'amaga" xDDDDD Quin pal que tots els que dibuixin bé estiguin pillats u.u bueno que hi farem la nafi no vol que ens quedem amb le Moules n'haurem de buscar un altre.
Ni la Nafi ni la Meina, cap de les 2 volem que se'ns emporteu el super dibuixant!!
I no us preocupeu si no venen a la vostra, es que contra la 11a ningú no hi pot fer res
I no us preocupeu si no venen a la vostra, es que contra la 11a ningú no hi pot fer res
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Què dius de la Primera Divisió, Haok? Que potser et fa il·lusió tornar a ser un shinigami ras?? :content:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Quanto odio hay en tus palabras xDDDD si jo t'ho dic amb molt d'amorHanako escrigué:Què dius de la Primera Divisió, Haok? Que potser et fa il·lusió tornar a ser un shinigami ras?? :content:
La sisena sempre sereu vosaltres dos i ja esta,acostumeu-vos quan més aviat millor.
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
El Victor si que sap de que parla!! :crit:Victor Kudo escrigué:La sisena sempre sereu vosaltres dos i ja esta,acostumeu-vos quan més aviat millor.
Meina- Tinent estricta
Si tornes a dir quelcom dolent de la meva estimada primera divisió et partiré el cap amb la meva destral gegant :content:
Capitana, opine que necessita un bon correctiu.
Capitana, opine que necessita un bon correctiu.
Akane- Chappy
- Nombre de missatges : 21
Reiatsu : 46
En realitat nosaltres dos ho petem més que totes les divisions juntes, claríssimament, però no aniria pas malament reclutar algú eròtic. He fet l'intent de reclutar el Finnick, m'ha cridat l'atenció algun dels seus comentaris eròtics pel xatoboxo, però el contingut eròtic en les seves paraules al final he arribat a la conclusió que eren "falses", no pròpies per un membre de la sisena divisió. Això sí, si ha algú nou que valgui la pena cap a la sisena s'ha dit.
PD: L'onzena sucks, i les altres són... són.. són.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Isshinet macoo, amb aquesta frase sembla que estiguis demanant a crits que et matem :content:Isshin Shiba escrigué: PD: L'onzena sucks, i les altres són... són.. són.
Meina- Tinent estricta
bé bé bé aixi m'agrada Isshin buscant gent eròtica! No esperava menys de tu!Isshin Shiba escrigué:En realitat nosaltres dos ho petem més que totes les divisions juntes, claríssimament, però no aniria pas malament reclutar algú eròtic. He fet l'intent de reclutar el Finnick, m'ha cridat l'atenció algun dels seus comentaris eròtics pel xatoboxo, però el contingut eròtic en les seves paraules al final he arribat a la conclusió que eren "falses", no pròpies per un membre de la sisena divisió. Això sí, si ha algú nou que valgui la pena cap a la sisena s'ha dit.
Meina escrigué:Isshinet macoo, amb aquesta frase sembla que estiguis demanant a crits que et matem :content:
Amenaça al meu tinent un altre cop i et matarem a tu
Toca la meva Meina i te parto las piernas è__éHaok-X escrigué:Amenaça al meu tinent un altre cop i et matarem a tuMeina escrigué:Isshinet macoo, amb aquesta frase sembla que estiguis demanant a crits que et matem :content:
Com que falses!!!!!!!! VINA AQUI QUE ET TALLO ELS OUS!!!!Isshin Shiba escrigué:En realitat nosaltres dos ho petem més que totes les divisions juntes, claríssimament, però no aniria pas malament reclutar algú eròtic. He fet l'intent de reclutar el Finnick, m'ha cridat l'atenció algun dels seus comentaris eròtics pel xatoboxo, però el contingut eròtic en les seves paraules al final he arribat a la conclusió que eren "falses", no pròpies per un membre de la sisena divisió. Això sí, si ha algú nou que valgui la pena cap a la sisena s'ha dit.
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Es un risc que tindre que sufrir per protegir la dicnitat del meu escuadro. à_áKenpachi Nafi escrigué:Toca la meva Meina i te parto las piernas è__éHaok-X escrigué:Amenaça al meu tinent un altre cop i et matarem a tuMeina escrigué:Isshinet macoo, amb aquesta frase sembla que estiguis demanant a crits que et matem :content: