Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nou camps de perfil!
+3
Erwyn14KC
Kenpachi Nafi
Hanako
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Nou camps de perfil!
Bones gent eròtica!
Feia temps que ho volia fer i a la fi he modificat els camps de perfil que et venen per defecte amb foroactivo que incloien merdes com yahoo messenger o el desaparegut msn.
He modificat el llistat i ara, si aneu a Perfil>Informació>Camps de contacte trobareu per posar l'enllaç al vostre deviantart, tumblr, blog i ask, opcions que abans no estaven disponibles! Aquestes opcions només les podran veure les persones que siguin usuàries d'aquest fòrum.
De la mateixa manera, si creieu que alguna altra pàgina hi hauria de ser, accepto suggeriments! Aquests camps només sortiran al perfil i no als missatges, perquè no he aconseguit trobar icones de totes aquestes webs de la mateixa mida.
Espero que us agradi la millora!
Feia temps que ho volia fer i a la fi he modificat els camps de perfil que et venen per defecte amb foroactivo que incloien merdes com yahoo messenger o el desaparegut msn.
He modificat el llistat i ara, si aneu a Perfil>Informació>Camps de contacte trobareu per posar l'enllaç al vostre deviantart, tumblr, blog i ask, opcions que abans no estaven disponibles! Aquestes opcions només les podran veure les persones que siguin usuàries d'aquest fòrum.
De la mateixa manera, si creieu que alguna altra pàgina hi hauria de ser, accepto suggeriments! Aquests camps només sortiran al perfil i no als missatges, perquè no he aconseguit trobar icones de totes aquestes webs de la mateixa mida.
Espero que us agradi la millora!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Nou camps de perfil!
Bonissima idea Hanako! Però omplo els camps i no em surt potser el meu pc s'ha tornat boig... M'acabareu convencent de fer-me ask...
És una genial idea, però a mi em passa el mateix que la Nafi! Ho omplo, i es queda com si no hagués posat res..
PD: Sí, t'has de fer ask!!! >.<
PD: Sí, t'has de fer ask!!! >.<
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Noies, a mi em passa el mateix ho omplo vaig a veure-ho i no surt, i quan entro per tornar.ho a omplir ja no hi es!
Siiiiii Na-chan fes-te faceee!!
Siiiiii Na-chan fes-te faceee!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo no veig res de nou u_u Foroactivo troll o nomes em passa ami? xDD
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Home jo crec que hauria d'haver youtube ..
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
A mi em passa el mateix, poso les dades, ho envio i quan torno a mirar és com si no ho hagués fet, no es guarda.
Au, a prendre vent fresquet! Com que no funcionava, directament he creat camps nous i ara va de puta mare! No us hauria de donar cap problema
El que fa ràbia és que el cabró de foroactivo no deixa treure camps merda com el msn, el yahoo o el aim, que ja em direu què conyo és...
Ahir li vaig insinuar al Minato que ens fes icones totes iguales per poder-les posar als missatges mateixos i no haver d'anar al perfil a cercar-ho (amb el temps arribarà xD).
T'he afegit el yutup, Ichigo!
El que fa ràbia és que el cabró de foroactivo no deixa treure camps merda com el msn, el yahoo o el aim, que ja em direu què conyo és...
Ahir li vaig insinuar al Minato que ens fes icones totes iguales per poder-les posar als missatges mateixos i no haver d'anar al perfil a cercar-ho (amb el temps arribarà xD).
T'he afegit el yutup, Ichigo!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato