Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 551
+6
Kenpachi Nafi
Moules
Meina
drew-kun
Takiko
Hanako
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 551
L'Sternritter B, Haschwald continua al despatx del Shunsui Kyoraku, Capità General de les Tretze Divisions. Mentre, el Capità Hitsugaya prepararà una trampa contra el Bazz-B. Li anirà bé? Què estarà fent el Kisuke Urahara?
Descobriu tots aquests misteris a Bleach 551, titulat The burnt Oferrings, en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/10/bleach-551.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 551
Kisuke is on fire! Toooma al proxim capitol super Urahara entra en acció!
Després d'aquest moment, analitzem el capítol xD
Per fi la Nanao-bonica mostra algún tipus de poder, com a mínim ara sabem que és bastant bona en kidos, ja que en sap fer un (o n'ha desenvolpuat un) que ni els capitans saben fer! Això m'ha agradat, bé per la Nanao! Tot i com ella mateixa ha dit, el kido no aguantarà massa...veig que el Kyoraku ho passarà malament!
En quant al Hitsugaya... ja es veia venir que ho passaria putes! Esque lluitar gel contra foc, de tota la vida acaba malament pel de gel! O algú (Kisuke <3) el ve a salvar JA o veig que la palma definitivament. Perquè ja sabem que a Bleach que et parteixin per la meitat o que desaparegui el teu reiatsu no vol dir res...
El capitol m'ha agradat, sense ser espectacular, i m'ha deixat amb MOLTES ganes de llegir el següent! (T'espero Urahara!)
Per fi la Nanao-bonica mostra algún tipus de poder, com a mínim ara sabem que és bastant bona en kidos, ja que en sap fer un (o n'ha desenvolpuat un) que ni els capitans saben fer! Això m'ha agradat, bé per la Nanao! Tot i com ella mateixa ha dit, el kido no aguantarà massa...veig que el Kyoraku ho passarà malament!
En quant al Hitsugaya... ja es veia venir que ho passaria putes! Esque lluitar gel contra foc, de tota la vida acaba malament pel de gel! O algú (Kisuke <3) el ve a salvar JA o veig que la palma definitivament. Perquè ja sabem que a Bleach que et parteixin per la meitat o que desaparegui el teu reiatsu no vol dir res...
El capitol m'ha agradat, sense ser espectacular, i m'ha deixat amb MOLTES ganes de llegir el següent! (T'espero Urahara!)
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Lo del gel contra el foc es mentida. En que es converteix el gel quan es desfa? en aigua no? Aixo doncs ho diu tot.Takiko escrigué: Kisuke is on fire! Toooma al proxim capitol super Urahara entra en acció!
Tot i aixi, el fet que puguin recuperar ja els bankais m'ha decepcionat una mica. Esperava poder veure algun quincy fent servir un bankai i un letzl stil alhora, pero suposo que d'aquesta manera no hi ha ous de guanyar.....
Tot i aixi.... Si en byakuya te un nou bankai (que el tindra quasi segur, o com a minim un altre cop el mateix) i recupera el seu original....... Em corro nomes de pensar-hi......
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Siiii, el gran Urahara entra en accioo
Entre aquest capitol i l'altre ja ens podran fer un programa de les 100 mortsaparentes del Shiro-chan, per que segur que la d'aquest no sera la ultima!!
Espero que la Nanao ens aparegui amb algun altre Kido, de bon nivell!!
Entre aquest capitol i l'altre ja ens podran fer un programa de les 100 morts
Espero que la Nanao ens aparegui amb algun altre Kido, de bon nivell!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Un altre boooon capítol! M'ha sorprès aquesta habilitat de la Nanao amb els kidos, com dieu, si pot fer-ne un que alguns capitans no poden fer, si que és realment bona. Evidentment, alguna en passarà perquè el Hitsugaya pugui salvar la pell, aviam si ens sorprèn. M'he quedat amb la intriga de saber quina serà l'aparició estelar de l'Urahara. Quina parella que fa amb el Mayuri, pot ser espectacular veure'ls col·laborant junts.
O que es mori algú o que surti en Kenpachi, això s'està repetint més que el ajo. Que el matin ja a en Hitsugaya, deixeu de fer-lo patir i remateu-lo, que és inutilissim. El que volem veure és la lluita d'en Kyoraku! I la del secsi Mayuri.
Ara 40 capítols més perquè l'Urahara ens expliqui com es pot recuperar el bankai, com els Quincys li diuen que no funciona la seva tècnica i com s'acaba treient un as de la màniga i sels fucka a tots. M'ABURRO!
Ara 40 capítols més perquè l'Urahara ens expliqui com es pot recuperar el bankai, com els Quincys li diuen que no funciona la seva tècnica i com s'acaba treient un as de la màniga i sels fucka a tots. M'ABURRO!
Si en Kyoraku està tan tranquilot i no ha atacat a QB quan aquest no podia fer-ho quelcom em diu que te una estratègia en ment.
Mmm...diria que a la Takiko li agrada l'Urahara... no n'estic segur...
Però si, Shiro ha de morir. Seria tan divertit que el cremaren viu mentre la Matsumoto crida...
Bé, espere amb ilusió vorer algun vollstanding d'una puta vegada, que només ha sortit el del sternritter J i era mes bé coent.
Mmm...diria que a la Takiko li agrada l'Urahara... no n'estic segur...
Però si, Shiro ha de morir. Seria tan divertit que el cremaren viu mentre la Matsumoto crida...
Bé, espere amb ilusió vorer algun vollstanding d'una puta vegada, que només ha sortit el del sternritter J i era mes bé coent.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
El contra cop dels quincy ha estat molt dur i ràpid. Ho tenen molt xungo, però ara l'Urahara els tornarà el bankai i tornaran a tenir un petit avantatges o estaran més igualats... Maleit Urahara jajaja
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
No fa falta que comenti el capitol perquè aquí està tot el que penso.Kenpachi Nafi escrigué:O que es mori algú o que surti en Kenpachi, això s'està repetint més que el ajo. Que el matin ja a en Hitsugaya, deixeu de fer-lo patir i remateu-lo, que és inutilissim. El que volem veure és la lluita d'en Kyoraku! I la del secsi Mayuri.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jo encara no sé que comentar... no estic gaire inspirat i tampoc es que el capitol fos res del altre dijous...
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Em passa com al Haok, no tenc ni idea de què comentar. És que realment què he de dir? No crec que el Toshiro la palmi i ja està. El Tite no matarà al líder del seu exèrcit de fangirls, només les vol fer patir un poquet. No em crec que el mati, és impossible. Ara serà un clon o alguna cosa... però no passeu pena el que Shiro-chan no morirà.
I ja està. xDDD
Per cert, algú més va entendre que l'explosió que veuen des del despatx la Nanao i el Kyoraku és el bankai de la Soi-Fong i que per això després a la Dotzena diuen que el seu reiatsu ha desaparegut?
I ja està. xDDD
Per cert, algú més va entendre que l'explosió que veuen des del despatx la Nanao i el Kyoraku és el bankai de la Soi-Fong i que per això després a la Dotzena diuen que el seu reiatsu ha desaparegut?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo vaig entendre això mateix!^^Hanako escrigué:Per cert, algú més va entendre que l'explosió que veuen des del despatx la Nanao i el Kyoraku és el bankai de la Soi-Fong i que per això després a la Dotzena diuen que el seu reiatsu ha desaparegut?
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Jo també n.nTakiko escrigué:Jo vaig entendre això mateix!^^Hanako escrigué:Per cert, algú més va entendre que l'explosió que veuen des del despatx la Nanao i el Kyoraku és el bankai de la Soi-Fong i que per això després a la Dotzena diuen que el seu reiatsu ha desaparegut?
Editat per darrera vegada per Meina el Ds 5 Oct 2013 - 21:04, editat 1 cop en total
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo no crec que sigui el bankai, són simplement els explosius del BG9. En l'anterior capitol es veia directament ja l'explosió i no va dir res de bankai. A més a més si fos el Jakuho Raikoben:
1. La 12a divisió ho hauria esmentat
2. Hauria estat molt més bestia la explosió, recordeu a FKT que la explosió va durar molts minuts.
1. La 12a divisió ho hauria esmentat
2. Hauria estat molt més bestia la explosió, recordeu a FKT que la explosió va durar molts minuts.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich