Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Test de personalitat
+11
Kenpachi Nafi
Hanako
Samael
Javi Ciffer
Isshin Shiba
Momo
drew-kun
Victor Kudo
Erwyn14KC
Meina
Haok-X
15 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Test de personalitat
Ho he trobat per internet i m'ha semblat gracios.
Regles:
Mira els arbres i tria, immediatament, el que et resulti més atractiu, un cop seleccionat obre el Spoiler. No pensis ni prenguis massa temps, simplement selecciona i esbrina el que la teva elecció diu sobre la teva personalitat.
- Resultats:
- VOSTÈ ÉS UNA PERSONA…
1. Generosa i moral (no confondre amb moralista)
Vol ser el millor. Té les més altes ambicions i cuida les normes al més alt nivell. Treballa dur, però no és egoista. Treballa perquè vol que el món sigui millor. La gent pot pensar que la comunicació amb vostè és difícil, però per a vostè no és fàcil ser qui és. Té una gran capacitat per estimar fins que li facin mal, i fins i tot després… segueix estimant. Molt poques persones poden apreciar com vostè es mereix tot el que vostè fa tan bé.
2. Fascinant i honesta
Vostè és una persona molt responsable que es preocupa pels altres. Creu en el treball honest i li resulta fàcil assumir les obligacions. Té bon caràcter. La gent confia en vostè. Es diu a la confiança de la gent. Pot acceptar moltes responsabilitats relacionades amb el treball. Vostè és una persona brillant, de ràpid pensament i enginyosa, sempre té alguna cosa interessant que explicar.
3. Intel·ligent i reflexiva
És un gran pensador. Els seus pensaments i idees són el més important. Estima pensar en les seves teories i punts de vista solament. Tendeix a ser introvertida. Es porta bé amb algú que li agrada pensar i aprendre. Mai és superficial. Vostè passa molt temps pensant en la moral. Vostè està tractant de fer el correcte, fins i tot si la majoria de la societat no està d'acord amb vostè.
4. Perceptiva i filosòfica
Vostè és una persona única, és un ànima caritativa. Al seu costat no hi ha ningú fins i tot una mica similar a vostè. És una persona intuïtiva i una mica peculiar, fins a estrafolaria. Sovint és mal entesa i li dol. Necessita espai personal. La seva creativitat ha de ser desenvolupada, exigeix el respecte dels altres. Vostè és una persona que veu amb claredat els costats lluminosos i foscos de la vida. Vostè és molt emocional.
5. Segura de si mateixa i dominant
Vostè és molt independent. El seu principi rector en la vida és: “vaig a fer-ho a la meva manera”. Confia només en si mateixa. Sap com mantenir-se fort per a vostè i els seus sers estimats. Vostè no té por de perseguir els seus somnis, sap el que vulgues i va a la seva trobada. L'única cosa que exigeix de la gent és honestedat. Vostè és prou fort com per acceptar la veritat.
6. Amable i sensible
Vostè construeix fàcilment relacions amb la gent. Té moltes amistats i li agrada fer la seva vida millor. Li agrada ajudar. Vostè té un aura càlida, lluminosa i brillant, que fa que les persones se sentin bé quan estan prop de vostè. Molt fàcilment la gent se sent bé en la seva presència. Tots els dies vostè pensa en com arribar a ser encara millor. Vol ser perspicaç, interessant, profund i únic. Necessita amor més que ningú al món. Vostè és una persona disposada a estimar fins i tot a els qui no li corresponen.
7. Feliç i imperturbable
Vostè és una persona molt sensible i comprensiva. Escolta amb atenció i sense prejudicis. Creu que tothom té el seu propi camí en la vida. Està oberta a persones i a esdeveniments nous. Vostè és molt resistent a la tensió, rares vegades es preocupa, tendeix a ser una persona molt relaxada. Sempre les hi arregla per gaudir d'un bon moment sense perdre el seu propi camí.
8. Encantadora i plena d'energia
Vostè és una persona alegre i divertida que sap fer riure a la gent. Està en harmonia amb l'univers. És espontània i plena d'entusiasme. Vostè està sempre "a favor", sobretot quan es tracta d'alguna aventura. Amb freqüència sorprèn i fins i tot impacta a la gent. Però això és el que és… Sempre roman fidel a si mateixa. Vostè té molts interessos i si alguna cosa resulta de particular interès per a vostè, investiga a fons i no descansa fins que adquireix un coneixement profund de la matèria.
9. Optimista i amb sort
Vostè creu que la vida és un regal. Tracta d'aconseguir el màxim i li dóna el millor ús possible. Vostè és una persona que està immensament orgullosa de quant ha fet en la vida, està orgullosa dels seus assoliments. Amb els seus sers estimats, està disposada a compartir alegries i tristeses. Vostè té una actitud molt saludable en la vida. Vostè veu sempre ‘la tassa mitjà plena’. Utilitza totes les oportunitats per perdonar, aprendre i créixer, sap que la vida és massa talla com per fer una altra cosa.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Test de personalitat
He triat l'arbre número 7, sincerament no em convenç gaire que jo sigui aixi, però bueno... tot hi que en algunes petites coses si que ho soc!
- Spoiler:
- Feliç i imperturbable
Vostè és una persona molt sensible i comprensiva sensible si, comprensiva es una altre cosa.... Escolta amb atenció i sense prejudicis si, escolto a la gent sense prejudicis, pero quasi mai aporto res de bo u.u', no se ajudar a la gent . Creu que tothom té el seu propi camí en la vida Se, algo aixi . Està oberta a persones i a esdeveniments nous No gaire, soc una persona força tancada, tot hi que intento ser més oberta mai me'n ensurto TT^TT . Vostè és molt resistent a la tensió, rares vegades es preocupa, tendeix a ser una persona molt relaxada. resistent a la tencio?? estas bromejant, si jo per la minima tonteria ja em preocupo i em poso nerviosa, tot hi que si que soc una persona tranquileta... Sempre les hi arregla per gaudir d'un bon moment sense perdre el seu propi camí.
Editat per darrera vegada per Meina el Dj 10 Oct 2013 - 16:01, editat 1 cop en total
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Si encara no heu fet la prova no llegiu!
Dooncs... Suposo que sí, que encerta una mica, però com és normal, també falla xDDD
- Spoiler:
- 7. Feliç i imperturbable
Vostè és una persona molt sensible i comprensiva. Escolta amb atenció i sense prejudicis. Creu que tothom té el seu propi camí en la vida. Està oberta a persones i a esdeveniments nous. Vostè és molt resistent a la tensió, rares vegades es preocupa, tendeix a ser una persona molt relaxada. Sempre les hi arregla per gaudir d'un bon moment sense perdre el seu propi camí.
Dooncs... Suposo que sí, que encerta una mica, però com és normal, també falla xDDD
- Spoiler:
- Sensible.. Bueno.. No sóc d'aquella gent que li rellisca tot, però.. No ho sé. Ho deixo amb un "depèn del moment" xD Comprensiva. Depèn de per què, però solc intentar ser-ho.
Escolto amb atenció, cert.
Oberta a persones i esdeveniments nous.. Bé, doncs podria dir que sí. Intento donar oportunitats a les coses i persones
Resistent a la tensió? Jo??? Buff... Ja voldria! Rares vegades es preocupa. Doncs no, no és gens cert. xD Massa, em preocupo.. D: Però sí que tendeixo a ser una persona relaxada. ^^
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj 10 Oct 2013 - 15:51, editat 1 cop en total
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Jo he elegit el numero 5 i he de dir que m'ha sorpres bastant,ha coincidit quasi tot,crec yo xD
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
He de triar un arbre? hmmmm... Us ho he dit mai que tinc dendrofobia?
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
7. Feliç i imperturbable
Vostè és una persona molt sensible i comprensiva. Escolta amb atenció i sense prejudicis. Creu que tothom té el seu propi camí en la vida. Està oberta a persones i a esdeveniments nous. Vostè és molt resistent a la tensió, rares vegades es preocupa, tendeix a ser una persona molt relaxada. Sempre les hi arregla per gaudir d'un bon moment sense perdre el seu propi camí
MEEEEEH no es el meu estil
Vostè és una persona molt sensible i comprensiva. Escolta amb atenció i sense prejudicis. Creu que tothom té el seu propi camí en la vida. Està oberta a persones i a esdeveniments nous. Vostè és molt resistent a la tensió, rares vegades es preocupa, tendeix a ser una persona molt relaxada. Sempre les hi arregla per gaudir d'un bon moment sense perdre el seu propi camí
MEEEEEH no es el meu estil
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Generosa i moral (no confondre amb moralista)
Vol ser el millor. Té les més altes ambicions i cuida les normes al més alt nivell. Treballa dur, però no és egoista. Treballa perquè vol que el món sigui millor. La gent pot pensar que la comunicació amb vostè és difícil, però per a vostè no és fàcil ser qui és. Té una gran capacitat per estimar fins que li facin mal, i fins i tot després… segueix estimant. Molt poques persones poden apreciar com vostè es mereix tot el que vostè fa tan bé.
Mmmm, tinc moltes ambicions, no tinc normes, no treballo dur, sóc una mica egoista, em suda molt el món, ni puta idea ni ganes de lu que la gent pensa de mi i estimo estimo.
No em convenç, tampoc és del meu staila
Mmmm, tinc moltes ambicions, no tinc normes, no treballo dur, sóc una mica egoista, em suda molt el món, ni puta idea ni ganes de lu que la gent pensa de mi i estimo estimo.
No em convenç, tampoc és del meu staila
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
He triat el n° 1!
Crec que si s'aproxima. Encara que treballador o ho soc, només quan les circumstancies ho requereixen xD
Crec que si s'aproxima. Encara que treballador o ho soc, només quan les circumstancies ho requereixen xD
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Com era d'esperar he escollit el 4, i la veritat es que la clavat força, per no dir molt, però jo esperava que menciones algo sobre la tripolaritat...
El 6!
Sí, suposo que un poc si que s'aproxima.
6. Amable i sensible
Vostè construeix fàcilment relacions amb la gent. Té moltes amistats i li agrada fer la seva vida millor. Li agrada ajudar. Vostè té un aura càlida, lluminosa i brillant, que fa que les persones se sentin bé quan estan prop de vostè. Molt fàcilment la gent se sent bé en la seva presència. Tots els dies vostè pensa en com arribar a ser encara millor. Vol ser perspicaç, interessant, profund i únic. Necessita amor més que ningú al món. Vostè és una persona disposada a estimar fins i tot a els qui no li corresponen.
Sí, suposo que un poc si que s'aproxima.
6. Amable i sensible
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Matitzar que com a estudiant de Psicologia i persona que s'ha mamat ja quatre assignatures d'estadísctica aquests test em sembla un insult a la meva carrera i a la Psicologia. Dit això:
Tinc altes ambicions, cert. Cuido les normes? Ni de conya. No sóc egoista però de treballar dur i una visca el 5 pelat! Vull treballar perquè el món sigui un lloc millor, cert. La gent pensa que la comunicació amb mí és difícil, cert. No és fàcil ser qui sóc, cert, tindre tanta eroticitat té un alt preu. Tinc una alta capacitat per estimar, si és veritat doncs encara la tinc tota guardada. Molt poques persones poden apreciar com vostè es mereix tot el que vostè fa tan bé em sembla una cagada.1. Generosa i moral (no confondre amb moralista)
1. Generosa i moral (no confondre amb moralista)
Jo crec que la clava, però segurament si em llegís algun altre de sota, també ho trobaria cert.
Jo crec que la clava, però segurament si em llegís algun altre de sota, també ho trobaria cert.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo exactament igual jajajaJavi Ciffer escrigué:He triat el n° 1!
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
El 7 i bé... Això de que no em preocupo gaire és totalment fals, a la mínima estic menjant-me el cap per qualsevol cosa, però en algo tindria que fallar el test, oi? xD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
El 5. sembla molt anime a muerte.
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió