Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Masakazu Morita es recupera de xoc anafilàctic
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Masakazu Morita es recupera de xoc anafilàctic
Vull obrir aquest post, on poder manar a comentant noticies relacionades amb el mon del anime i manga però que no siguin actuals, i hagueu vist i os hagin impactat o vulgueu compartir. Per exemple:
Actor de Veu Masakazu Morita es recupera de xoc anafilàctic
"Noticia del 12 de Febrer 2013"
El seiyuu Masakazu Morita es recupera després de ser internat per un xoc anafilàctic (ingesta de substàncies estranyes). L'actor de veu declara que tornarà a la feina després d'estar "entre la línia de la vida i la mort".
Morita va ser hospitalitzat dimarts passat. No hi ha més detalls del que li va passar, però va assegurar per Twitter que ja es troba bé i disposat a tornes a la feina.
Masakazu Morita és un dels seiyuus més cotitzats del medi amb rols importants com Ichigo Kurosaki (Bleach), Tidus (Final Fantasy X role-playing game), Barnaby Brooks Jr (Tiger & Bunny), Keiji Maeda (Sengoku basés), Pegasus Seiya (Saint Seiya: The Hades Chapter). A més anuncia que tindria un lloc en la pel·lícula Dragon Ball Z: Battle of Gods (Bola de Drac Z: Kami to Kami).
Actor de Veu Masakazu Morita es recupera de xoc anafilàctic
"Noticia del 12 de Febrer 2013"
El seiyuu Masakazu Morita es recupera després de ser internat per un xoc anafilàctic (ingesta de substàncies estranyes). L'actor de veu declara que tornarà a la feina després d'estar "entre la línia de la vida i la mort".
Morita va ser hospitalitzat dimarts passat. No hi ha més detalls del que li va passar, però va assegurar per Twitter que ja es troba bé i disposat a tornes a la feina.
Masakazu Morita és un dels seiyuus més cotitzats del medi amb rols importants com Ichigo Kurosaki (Bleach), Tidus (Final Fantasy X role-playing game), Barnaby Brooks Jr (Tiger & Bunny), Keiji Maeda (Sengoku basés), Pegasus Seiya (Saint Seiya: The Hades Chapter). A més anuncia que tindria un lloc en la pel·lícula Dragon Ball Z: Battle of Gods (Bola de Drac Z: Kami to Kami).
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Masakazu Morita es recupera de xoc anafilàctic
Doncs no, no ho sabia. Amb raó tampoc podien donar Bleach ;-;
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Jo no m'entero quasi mai de res, osigui que no! Però ara potser poden continuar l'anime de Bleach!! *O*
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo tampoc ho sabia. >.< Solc ser la última a enterar-me de tot xDDDDD Tot i que jo encara no he sentit la seva veu (encara vaig pels capítols doblats en català Q.Q), m'alegro que pugui tornar a treballar
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato