Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Akumetsu
5 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Akumetsu
Avui us porto:
Sinopsis: El objetivo de Akumetsu es liberar al mundo de los malvados.... Los que en vista de Akumetsu son los que tienen el poder como los políticos y que el hara lo que sea, incluso morir por sus ideales. Asi comienza el camino que debe recorrer Shou como Akumetsu para librar a este mundo del mal.
El podeu veure aqui: http://es.mangahere.com/manga/akumetsu/
Titol: Akumetsu
Capitols: 162, 18 volums
Genere: Acció, Comedia, Drama
Estat: Finalitzat
A Espanya fa temps el van publicar fins al volum 7 i es força dificil poder comprar-los
Opinió Personal:
Al principi em va semblar molt interesant veure com torturava i matava als politics que han ficat Japó en un forat negre de deutes, però mentre veia aquest manga es tornava més epic,sobretot quan es descobreix tot el que pasa,sobretot lo relacionat amb el prota, ja que ell pot estar en més d'un lloc alhora i encara que el matin pot reviure. Ho recomano molt, esta en el meu Top 10 de manga xD ^^
Sinopsis: El objetivo de Akumetsu es liberar al mundo de los malvados.... Los que en vista de Akumetsu son los que tienen el poder como los políticos y que el hara lo que sea, incluso morir por sus ideales. Asi comienza el camino que debe recorrer Shou como Akumetsu para librar a este mundo del mal.
El podeu veure aqui: http://es.mangahere.com/manga/akumetsu/
Titol: Akumetsu
Capitols: 162, 18 volums
Genere: Acció, Comedia, Drama
Estat: Finalitzat
A Espanya fa temps el van publicar fins al volum 7 i es força dificil poder comprar-los
Opinió Personal:
Al principi em va semblar molt interesant veure com torturava i matava als politics que han ficat Japó en un forat negre de deutes, però mentre veia aquest manga es tornava més epic,sobretot quan es descobreix tot el que pasa,sobretot lo relacionat amb el prota, ja que ell pot estar en més d'un lloc alhora i encara que el matin pot reviure. Ho recomano molt, esta en el meu Top 10 de manga xD ^^
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Re: Akumetsu
Arigatou pel link i la recomanacio Victor!
A llegir
A llegir
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Matar politics, matar politics, matar politics...
Em cau molt bé aquest tioooooo!! Ja em llegiré el manag i et diré que m'ha semblatt!!
Em cau molt bé aquest tioooooo!! Ja em llegiré el manag i et diré que m'ha semblatt!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
És boníssim aquest manga si el pots llegir tot seguit i no has d'esperar setmana rere setmana. Jo el vaig llegir sencer per allà el 2010 i em va agradar molt.
Tinc els 7 primers en esp comprats. De fet al saló qui volia els podia comprar a 1 € cadascun, una ganga increïble vaja.
Llegiu-lo jo també el recomano !
Tinc els 7 primers en esp comprats. De fet al saló qui volia els podia comprar a 1 € cadascun, una ganga increïble vaja.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo al saló els vaig veure,però nomes vaig trobar del volum 3 al 7 (obviament els vaig comprar e.e),em falten els dos primers ;_; Tu saps on trobar-los?IchigoBankai escrigué:És boníssim aquest manga si el pots llegir tot seguit i no has d'esperar setmana rere setmana. Jo el vaig llegir sencer per allà el 2010 i em va agradar molt.
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
mmm no.. sempre queda la opció de ebay. Ara no conec cap lloc on els venguin.
La edició espanyola es va quedar a mitges al tomo 7 "jo els tinc" i es una putada pq la seria ho val molt!
PD: La Edició espanyola no esta al mercat actualment, nomes queden les edicions no vengudes o les de 2na mà.
PD: La Edició espanyola no esta al mercat actualment, nomes queden les edicions no vengudes o les de 2na mà.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
És una llàstima la veritatHaok-X escrigué:La edició espanyola es va quedar a mitges al tomo 7 "jo els tinc" i es una putada pq la seria ho val molt!
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato