Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola a tothom
+9
Moules
Ogichi
IchigoCarlos
Finnick
Meina
Shunsuiko
Minato
IchigoBankai
Vhandrel
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a tothom
Bon dia a tots. Content de veure un fansub tan animat. Porteu temps fent un treball excel.lent !
Ja fa temps vaig col.laborar amb vosaltres a fer la pel.licula de "The Diamond Dust Rebellion", una experiència interessant.
Si vaig errat corregiu-me i perdoneu-me. Però us volia fer una proposta esbojarrada. Agafeu-vos fort ^^. He vist que teniu material fet per vosaltres de l'anime de bleach, voldria plantejar-vos una macro col.laboració entre els fansub de lluna i el de seiretei per tirar endavant l'anime de Bleach.
Dit així queda molt a saco. Encara s'han de parlar moltes coses si la idea prospera.
Què en penseu ? Us faria gracia fer-ho ?
Ja fa temps vaig col.laborar amb vosaltres a fer la pel.licula de "The Diamond Dust Rebellion", una experiència interessant.
Si vaig errat corregiu-me i perdoneu-me. Però us volia fer una proposta esbojarrada. Agafeu-vos fort ^^. He vist que teniu material fet per vosaltres de l'anime de bleach, voldria plantejar-vos una macro col.laboració entre els fansub de lluna i el de seiretei per tirar endavant l'anime de Bleach.
Dit així queda molt a saco. Encara s'han de parlar moltes coses si la idea prospera.
Vhandrel- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 10
Re: Hola a tothom
Holaaa benvingutttt!
La resposta a la pregunta la deixo per la Hanako i el Minato! xD
Passa-ho bé per aquí
La resposta a la pregunta la deixo per la Hanako i el Minato! xD
Passa-ho bé per aquí
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Ei, bonVhandrel escrigué:Bon dia a tots. Content de veure un fansub tan animat. Porteu temps fent un treball excel.lent !
doooncs a seireitei no fansub vam fer l'experiment de subtitular uns capítols de l'anime. Vam escollir aquests perquè eren pocs (crec que 7) i si els capítols no tenien la rebuda que ens esperàvem doncs podríem deixar l'experiment i aquí no ha passat res.
Va passar això mateix. Per tant... en principi no estam massa interessats en en fer l'anime de Bleach perquè tothom ja l'ha vist, o bé s'ha llegit el manga. Per altra banda, existeix la remotíssima possibilitat que TV3 segueixi traduint capítols, tirant-nos pel terra tota la feina.
No sé què en penses, però aquestes són les conclusions del nostre experiment.
Salut!
Benvingut!
Uneix-te als Arrancars, tenim gambes!
Uneix-te als Arrancars, tenim gambes!
Shunsuiko- Jigokucho
- Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 26
Ubicació : Las Noches
Benvinguuuuuuuuuuuuuuuut!!
Doncs espero que disfutis molt estant per aqui i coneixis molta gent erotica!!
Doncs espero que disfutis molt estant per aqui i coneixis molta gent erotica!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Benvingut! Uneix-te als Shinigamis les gambes dels Arrancars són molt dolentes i... ah! Si t'uneixes al Shinigamis uneix-te a la 11a :'D
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
benvingut, quedat amb els que no fem res mes que llegir xDDD okno
IchigoCarlos- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 28
Edat : 27
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat
Benvingut! A aquest tema t'hi haurien de respondre "lah jefásah" de per aquí. Tot i així, espero que la teva experiència per aquí us pugui ajudar a crear nous projectes.
Ogichi- Jigokucho
- Nombre de missatges : 15
Reiatsu : 14
Edat : 29
Ubicació : Món Interior de l'Ichigo
Primer de tot gràcies per la benvinguda. Un plaer coneixeus. Suposo que decidiré el grup en funció de la millor oferta, el de les gambes em crida l'atenció però tinc la sospita que es tracta d'un parany i les gambes no existeixen ^^
Més o menys entenc que queden uns 160 capítols per subtitular. Això és una feinada de les grosses perquè enganyar-nos ^^. Però simultaneament considero valuòs fer una col.laboració amb vosaltres.
No comptis que tv3 els publiqui. Seria mala sort si ho fessin.
Crec que l'equip hauria de contenir dos traductors, però com més fossim millor . De la part d'edició i compressió (pujar el material, actualitzar els links...) me'n podria encarregar.
Per sobre de tot, no corre gens de pressa. Si en algun moment hi esteu interessats en fer el projecte, feu-m'ho saber. Correré per aquí o per Lluna Plena (el nick és el mateix)
Per altra banda, si us puc ajudar en qualsevol cosa no problemo.
Més o menys entenc que queden uns 160 capítols per subtitular. Això és una feinada de les grosses perquè enganyar-nos ^^. Però simultaneament considero valuòs fer una col.laboració amb vosaltres.
No comptis que tv3 els publiqui. Seria mala sort si ho fessin.
Crec que l'equip hauria de contenir dos traductors, però com més fossim millor . De la part d'edició i compressió (pujar el material, actualitzar els links...) me'n podria encarregar.
Per sobre de tot, no corre gens de pressa. Si en algun moment hi esteu interessats en fer el projecte, feu-m'ho saber. Correré per aquí o per Lluna Plena (el nick és el mateix)
Per altra banda, si us puc ajudar en qualsevol cosa no problemo.
Beeeeeenvingut!!! Espero que et diverteixis molt al fòrum!
Uneix-te a la onzena divisió, hi tenim els shinigamis més sangrientus i guapos i el millor sake del Seireitei
Sobre això de traduir, jo ni pincho ni corto, però durant uns mesos vaig estar traduint el manga de Naruto a l'Otaku Center Català, i ja em costava temps. No em vull ni imaginar la feinada que deu ser traduir i un capítol d'anime, i si n'hi ha tants... Però crec que si es fes tindria força èxit.
Uneix-te a la onzena divisió, hi tenim els shinigamis més sangrientus i guapos i el millor sake del Seireitei
Sobre això de traduir, jo ni pincho ni corto, però durant uns mesos vaig estar traduint el manga de Naruto a l'Otaku Center Català, i ja em costava temps. No em vull ni imaginar la feinada que deu ser traduir i un capítol d'anime, i si n'hi ha tants... Però crec que si es fes tindria força èxit.
Benvingut a l'eroticoforum
Jo mai he treballat en ningun fansub. Podria provar de fer traduccions, encara que no hi puc dedicar molt de temps. (El meu nivell d'angles no es del milloret)
Jo mai he treballat en ningun fansub. Podria provar de fer traduccions, encara que no hi puc dedicar molt de temps. (El meu nivell d'angles no es del milloret)
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Benvingudíssim, Vhandrel!! ^^ Encantada!
Espero que participis molt i que de ben segur que t'ho passes genial per aquí, amb tanta gent eròtica! n.n
P.D: De totes les divisons, la Cinquena és la millor! Jejeje :P
Espero que participis molt i que de ben segur que t'ho passes genial per aquí, amb tanta gent eròtica! n.n
P.D: De totes les divisons, la Cinquena és la millor! Jejeje :P
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
HEY OLA SOC NOU!!!!!!!!!!!
ulquiorra2612000- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 13
Ubicació : Hueco mundo
Ulquiorra, fes un post nou per presentar-te, no empris el dels altres.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Iep salutacions.
Us animarieu a traduir alguna de les pel.lícules de Bleach durant l'estiu ?
Us animarieu a traduir alguna de les pel.lícules de Bleach durant l'estiu ?
No ho teníem en ment!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Si no vaig errat n'hi ha tres pendents. Potser a la gent els hi agradaria que les traduissiu ^^
Només és una idea, podria col.laborar amb la compresió i edició dels vídeos.
Només és una idea, podria col.laborar amb la compresió i edició dels vídeos.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639