Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Proposta: Entrevistes per doquier~
+15
IchigoCarlos
Erwyn14KC
Isshin Shiba
Haok-X
Kenpachi Nafi
Ifrit
Javi Ciffer
Moules
Samael
IchigoBankai
Takiko
Momo
Meina
Hanako
Victor Kudo
19 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Proposta: Entrevistes per doquier~
Booooooooones gent erotica~
Avui donant-li al coco una miqueta havia pensat en algo nou per als membres del forum i per fer-nos unes rises. Preguntes a full a tots els membres, però ben organitzat aixi sera més divertit. Seria unes entrevistes de dos tipus, les personals sobre la persona i les del personatge del rol per parlar del seu carrec,sobre la seva divisió,explicar millors les seves habilitats,algo del seu passat,etc... (els que no tingueu personatge no podreu fer aquesta ultima entrevista :S) no cal dir que es optatiu,qui vulgui ser entrevistat que ho diguis i qui vulgui entrevistar que ho faci, és a dir, una o dues o un petit grup de persones que s'encarreguin de fer preguntes a tots els usuaris que vulguin ser entrevistats, unes 20 preguntes més o menys de forma privada i possar-les a algun post creat per això.
La gracia es que ho passem bé preguntant a tots, que qui pregunti sapiga fer preguntes interessants (els dos tipus d'entrevistes es important, no es pot preguntar com et sents sent Capità de tal divisió si es una entrevista sobre la persona) i si voleu opinar sobre les respostes que s'han fet doncs també xD Però sense faltar al respecte, una cosa es la conya i un altre es riure de la gent. Segur que si es fa bé podria ser molt divertit :P I quanta més gent participi més divertit seria encara >.<
Que opineu?
Avui donant-li al coco una miqueta havia pensat en algo nou per als membres del forum i per fer-nos unes rises. Preguntes a full a tots els membres, però ben organitzat aixi sera més divertit. Seria unes entrevistes de dos tipus, les personals sobre la persona i les del personatge del rol per parlar del seu carrec,sobre la seva divisió,explicar millors les seves habilitats,algo del seu passat,etc... (els que no tingueu personatge no podreu fer aquesta ultima entrevista :S) no cal dir que es optatiu,qui vulgui ser entrevistat que ho diguis i qui vulgui entrevistar que ho faci, és a dir, una o dues o un petit grup de persones que s'encarreguin de fer preguntes a tots els usuaris que vulguin ser entrevistats, unes 20 preguntes més o menys de forma privada i possar-les a algun post creat per això.
La gracia es que ho passem bé preguntant a tots, que qui pregunti sapiga fer preguntes interessants (els dos tipus d'entrevistes es important, no es pot preguntar com et sents sent Capità de tal divisió si es una entrevista sobre la persona) i si voleu opinar sobre les respostes que s'han fet doncs també xD Però sense faltar al respecte, una cosa es la conya i un altre es riure de la gent. Segur que si es fa bé podria ser molt divertit :P I quanta més gent participi més divertit seria encara >.<
Que opineu?
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Re: Proposta: Entrevistes per doquier~
Em sembla bona idea, podem fer unes rises! Seria com un ask però sense que ho pugui veure gent xunga i amb coses més personals i altres sobre el personatge del rol, no?
Però clar, ens hauríem d'organitzar primer! Lo bo és que ara amb les vacances de Nadal hi haurà més temps! Per la meva part, puc fer preguntes pero també vull preguntes per a mi!
Però clar, ens hauríem d'organitzar primer! Lo bo és que ara amb les vacances de Nadal hi haurà més temps! Per la meva part, puc fer preguntes pero també vull preguntes per a mi!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Com mola la ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
A mi també m'encantaria participar-hi, el problema es que em costa inventar-me preguntes, però m'hi esforçaré!! Si, sembla estil ask, però en privatt!!
A mi també m'encantaria participar-hi, el problema es que em costa inventar-me preguntes, però m'hi esforçaré!! Si, sembla estil ask, però en privatt!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
m'hi apunto!! Muahahaha aixo sera un show xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
A mi també m'agrada la idea!
Jo tampoc sóc gaire bona fent preguntes, però ho faré el millor possible^^ El que no acabo d'entendre és si les entrevistes seran personalitzades o serà una entrevista tipo i d'allà la contestam tots :/
Jo tampoc sóc gaire bona fent preguntes, però ho faré el millor possible^^ El que no acabo d'entendre és si les entrevistes seran personalitzades o serà una entrevista tipo i d'allà la contestam tots :/
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
La idea es que qui pregunti (un par de persones que s'encarrreguin d'aquesta tasca) faci dos tipus d'entrevista,la personal i la del personatge del rol, les preguntes no té perquè ser les mateixes però així seria més facil xD
Jo el primer que faria seria elegir els entrevistadors :P Però no tothom ha de fer d'entrevistadors, per exemple la Meina i la Hanako fan el paper d'entrevistadoras (tot i així si volen també poden ser entrevistades per una altre persona o entre elles)
Jo el primer que faria seria elegir els entrevistadors :P Però no tothom ha de fer d'entrevistadors, per exemple la Meina i la Hanako fan el paper d'entrevistadoras (tot i així si volen també poden ser entrevistades per una altre persona o entre elles)
M'hi sumo.
No tinc personatge de rol però si cal me'l invento expressament.
No tinc personatge de rol però si cal me'l invento expressament.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Vinga, servidor també s'apunta a la proposta, pot ser divertit
Abans se m'ha oblidat dir-ho.
Digueu que voleu,si entrevistar o ser entrevistat (també digueu quina entrevista voleu,si la personal o la del personatge o les dos) o fer les dues coses, perquè si hi ha molts que volen ser entrevistadors doncs podriem fer una entrevista per persona. Jo per exemple nomes vull que em facin una entrevista tant del personatge com la personal.
I si també us sembla bé fem una entrevista a la semana o cada dues o anem variant, com vulgueu perquè el que crec que s'hauria de fer és que el entrevistador del moment doncs faci l'entrevista de qui vulgui (sense repetir obviament i en secret e.e) i quan vulgui, amb un marge de uns dies així no fer dues entrevistes en tres dies per exemple xD
Digueu que voleu,si entrevistar o ser entrevistat (també digueu quina entrevista voleu,si la personal o la del personatge o les dos) o fer les dues coses, perquè si hi ha molts que volen ser entrevistadors doncs podriem fer una entrevista per persona. Jo per exemple nomes vull que em facin una entrevista tant del personatge com la personal.
I si també us sembla bé fem una entrevista a la semana o cada dues o anem variant, com vulgueu perquè el que crec que s'hauria de fer és que el entrevistador del moment doncs faci l'entrevista de qui vulgui (sense repetir obviament i en secret e.e) i quan vulgui, amb un marge de uns dies així no fer dues entrevistes en tres dies per exemple xD
Realment és moooooolt bona idea! M'hi apunto, pels dos tipus d'entrevistes, però el que és fer preguntes no sé si podria fer una entrevista interessant, però si és en parelles suposo que me'n podria sortir.
Jo m'apuntoo!
Ja decidireu com fer-ho
Ja decidireu com fer-ho
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Ey, m'agrada la idea. Jo m'apunte. A ser entrevistat de les dues formes (rol i personal), el que si que us demano (si pot ser) es ser l'últim o dels últims... últimament no tinc massa temps.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
a mi em sembla bé fer les dues coses
Ok, ok! Organització! Al Minato se li ha ocorregut una manera de fer les entrevistes!
Consistiria en que a cada setmana li toqués a una persona diferent ser l'entrevistat/-ada. Per exemple, posem que a la primera setmana li toca al Victor. (t'ha tocat ser l'exemple xD)
Crearíem un post que es digués "Entrevista Victor" i allà, tots els altres aniríem posant preguntes (dels dos tipus de preguntes: persona i personatge) durant tres dies (de dilluns a dimecres). Dijous el Victor podria començar a contestar totes les preguntes i el darrer dia seria el diumenge, que ja ho hauria de tenir tot contestat i el diumenge mateix diríem a qui li toca la següent entrevista!
Què us sembla?
Consistiria en que a cada setmana li toqués a una persona diferent ser l'entrevistat/-ada. Per exemple, posem que a la primera setmana li toca al Victor. (t'ha tocat ser l'exemple xD)
Crearíem un post que es digués "Entrevista Victor" i allà, tots els altres aniríem posant preguntes (dels dos tipus de preguntes: persona i personatge) durant tres dies (de dilluns a dimecres). Dijous el Victor podria començar a contestar totes les preguntes i el darrer dia seria el diumenge, que ja ho hauria de tenir tot contestat i el diumenge mateix diríem a qui li toca la següent entrevista!
Què us sembla?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
bé, però jo posaria un límit d epreguntes per usuari!
Per exemple dues o tres com a molt. Per no saturar a l'entrevistat.
M'encanta l'idea XD m'apunto tant a ser entrevistada de rol com de personal. Aviso que sóc una patata fent preguntes així que no conteu molt amb mi com a entrevistadora
M'agrada molt aquesta idea per em sembla bé!Hanako escrigué:Ok, ok! Organització! Al Minato se li ha ocorregut una manera de fer les entrevistes!
Què us sembla?
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
A mi també m'encanta la idea del Minato!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Jooo m'hi apuntoo!! ·El Moules i jo ens farem una entrevistaa, ja podeu està preparats perquè us dilatarem el cul de mala manera.(Ok, no) I si voleu em podeu entrevistar també, no mossego.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
És una bona idea
Ja tinc ganes de començar e.e I com ha dit l'Ichigo doncs que sigui dos o tres preguntes per persona.
Ja tinc ganes de començar e.e I com ha dit l'Ichigo doncs que sigui dos o tres preguntes per persona.
Victor Kudo escrigué:És una bona idea
A mi també em sembla genial la ideaaa del Minatooo!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Vinga doncs, m'hi apunto també, sona divertit!! n.n A les dues, la entrevista del personatge de rol i la personal ^^ Amb lo de fer preguntes de tant en tant se me'n acudeix alguna de bona, però normalment no xDDD
Genial ^^IchigoBankai escrigué:bé, però jo posaria un límit d epreguntes per usuari!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
good idea, a mi pregunteume sense tallarvos
IchigoCarlos- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 28
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat
A mi també em fa ganes! Com ha dit molta gent jo també soc un desastre per pensar preguntes interessants, però ho intentaré!
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Pàgina 1 de 2 • 1, 2