Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Gantz
4 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Gantz
Feia dies que em deia qeu crees el post però no vaig enrecordar-me. Avui porto un manga que em va enganxar més que la droga, Gantz
Kei Kurono és un estudiant egoista, pervertit i apàtic que es veu obligat a salvar a un borratxo de morir atropellat per un metro al caure a les vies, perquè el seu company de la infància, Masaru Kato, el crida perquè l'ajudi. Aconsegueixen salvar a l'home però no els hi dona temps a fugir i els dos moren atropellats pel metro. De seguida apareixen en un apartament aparentment normal amb altres persones igual de desconcertades que ells. Allà, una misteriosa esfera negra els obliga a participar a un sàdic joc i per això els posa a la seva disposició tot un exòtic arsenal d'armes futuristes que hauran d'aprendre a utilitzar per combatre diverses espècies d'alienígenes i altres amenaces que per a la gent comuna passen desapercebudes.
Els que arriben a l'habitació no són vistos pels humans mortals fins que l'esfera no els "deixa anar" després de cada missió. Si ets ferit o mutilat a una missió, si aquesta s'acaba, quan tornes a l'habitació ho fas sense cap ferida, a més a més poden emportar-se l'equipament que se'ls lliura a casa o a on sigui que vagin.
Per a cada missió se'ls dóna un temps limitat i cada vegada que tornen a l'habitació, si és que sobreviuen, se'ls atorguen uns punts segons el valor de cada alien, contra més punts tingui de valor un alien, més costarà matar-lo.
Gèneres: Ciència ficció, Gore, Drama, Acció, Thriller psicològic, Softhentai, Romanç
El manga conté 383 capitols, on va finalitzar aquest juny. També conté un anime de 26, amb un final relleno i animació pèsima.
Opinió personal: Em vaig llegir el manga en 3 dies, literalment. És altament adictiu i esdevé batalles molt èpiques amb un gore fantàstic i realista. Hi apareixen moltissims personatges i cadascú té una personalitat única. També destaco com el protagonista, Kei Kurono, evoluciona psicologicament durant el manga, i també destaco molt els girs a la història ja que a cada moment passen coses que no t'esperes. Molt molt recomenable, el manga, ja que l'anime és pura basofia. Només es salva l'opening que haig de dir que es la ostia.
Kei Kurono és un estudiant egoista, pervertit i apàtic que es veu obligat a salvar a un borratxo de morir atropellat per un metro al caure a les vies, perquè el seu company de la infància, Masaru Kato, el crida perquè l'ajudi. Aconsegueixen salvar a l'home però no els hi dona temps a fugir i els dos moren atropellats pel metro. De seguida apareixen en un apartament aparentment normal amb altres persones igual de desconcertades que ells. Allà, una misteriosa esfera negra els obliga a participar a un sàdic joc i per això els posa a la seva disposició tot un exòtic arsenal d'armes futuristes que hauran d'aprendre a utilitzar per combatre diverses espècies d'alienígenes i altres amenaces que per a la gent comuna passen desapercebudes.
Els que arriben a l'habitació no són vistos pels humans mortals fins que l'esfera no els "deixa anar" després de cada missió. Si ets ferit o mutilat a una missió, si aquesta s'acaba, quan tornes a l'habitació ho fas sense cap ferida, a més a més poden emportar-se l'equipament que se'ls lliura a casa o a on sigui que vagin.
Per a cada missió se'ls dóna un temps limitat i cada vegada que tornen a l'habitació, si és que sobreviuen, se'ls atorguen uns punts segons el valor de cada alien, contra més punts tingui de valor un alien, més costarà matar-lo.
Gèneres: Ciència ficció, Gore, Drama, Acció, Thriller psicològic, Softhentai, Romanç
El manga conté 383 capitols, on va finalitzar aquest juny. També conté un anime de 26, amb un final relleno i animació pèsima.
Opinió personal: Em vaig llegir el manga en 3 dies, literalment. És altament adictiu i esdevé batalles molt èpiques amb un gore fantàstic i realista. Hi apareixen moltissims personatges i cadascú té una personalitat única. També destaco com el protagonista, Kei Kurono, evoluciona psicologicament durant el manga, i també destaco molt els girs a la història ja que a cada moment passen coses que no t'esperes. Molt molt recomenable, el manga, ja que l'anime és pura basofia. Només es salva l'opening que haig de dir que es la ostia.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: Gantz
Molta gent el recomana.
Em miraria l'anime però si es tant dolent passo..
El manga potser algun dia m'hi poso i m'hi enganxo com tu , qui sap : )
Em miraria l'anime però si es tant dolent passo..
El manga potser algun dia m'hi poso i m'hi enganxo com tu , qui sap : )
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Diiiirecte a dalt de la llista de pendents! Aviam si aquestes vacances de Nadal la despatxo.
Aquest és un manga que te l'has de llegir abans de morir sí o sí! És sublime, una gran obra mestre! I com ha dit el senyor can... Eriksen, és addictiu, pitjor que la droga mateixa, és algo seriós. En una tarda em vaig catar 118 capítols. No haze falta dezir nada mas. Bueno començaré amb la opinionaka personal:
- Spoiler:
Abans de mirar-me el manga em vaig catar l'anime però va ser insuportable, no vaig ni durar ni 3 episodis, vaig dir fora, caca. Vaig tardar potser una setmana a llegir-me el manga perquè enm pensava que seria igual de cagarruta que l'anime. Bé, el principi va ser un: buaaa vaya paranoies de monstres i trolls i polles però de mica en mica va ser un not bad, not bad. Naves dient: bueno vaaa un capítol més, un capítol més! Fins que pam es moren tots els personatges principals menys el protagonista!( como no) Bé, a partir d'aquí vaig dir, buaaa no molaa que es morin! (pues no sabia el que m'esperava xDD) El vaig continuar però sense gaire convicció de que em continués agradant. A partir d'aquí van començar a sortir personatges nous, amb el, grande dels cabells llargs, el senyor aquell, la reikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! , els dos pavos dels poders rarots espirituals reshulongas, el nen petit, el guerrero... Tot plegat em va cundir moltíssim, em van encantar aquests nous personatges amb les lluites cada vegada més difícils i el Kurono liderant al equip... Quin patiment! De mica en mica es van unir cada vegada més fins que va arribar el dia que el dels cabells llargs es va convertir en un psicòpata acabat, que l'únic que volia era buscar diversió matant a gent. Suposo que es debia quedar descansat després de la infinitat de gent que va matar perquè sinó, vaya pavo. Lu cert és que em va agradar molt aquella part, estava enganxadíssim. El pavo era inteligent fent-se passar per un negraso i amagant el màxim de proves. I en aquell moment con n'era de pesao el Kurono cridant TAAAE-CHAN! TAAAE-CHAN!! Buuff molt pesao, tiu, follat a la Reika, i assumpte tancat, perquè mira que decantar-se més per la tae-chan dels collons i no per la Reika... Per fotre'l un tiro al cap. Després d'això van aparèixer els pinches vampiros que estaven més chetats que res en aquest món. Almenys van matar al pavo psicòpata dels cabells llargs, almenys van fer una bona feina en això però... Tenint el Kurono sense records de res després d'haver arribat als 100 punts, i veient que l'estaven empaitant... es veia clar que la cosa acabaria malament però no em pensava que tan malament com per que el prota es mori! Sort que el Kato estava viu, que sinó... Després de 89072387580270q8490235802348590285859683407375683476789753489670768 hores intentant matar al monstre dels 100 punts per fi reviu el Kurono. Déu meu, aquell monstre tio era una cosa mai vista, no es moria! El tallaven en 74890255 trossets i no es moriaaaa! I no faltar dir els de l'equip de Osaka, vaya gent, vaya risas m'he fet amb ells! Sobretot amb el pavo que s'estava morint i intentava follar-se a l'alien aquell! Vaya obseso amb el sexe tio!
Aquí ja et començaves a adonar que la cosa pintava super malament, hi havien monstres per tot arreu sense que el Gantz els hagués convocat. Per fi el Kurono va recuperar la seva memòria, pero se asomaba la fin del mundo. El Nishi ja s'anava preparant pel que seria l'apocalipsis mentre que els altres no sabien si creure-ho o no. la Reika va i es demana un altre Kurono, una mica obsesa però a la Reika no se li pot retreure res perquè té bellesa infinita, així que vinga, 2 Kuronos: 1 per la taaaaae-chan, i laltre per la Reika. Però la tranquilitat va desaparèixer de seguida, els gegants de 4 ulls van començar a invair la Terra i vengaaa todos muertooos. I, joder, putíssima nau especial dels gegants de quatre ulls tio, era infinitament inmensa. Aquesta lluita, la última lluita, se'm va fer una mica pesadeta, sobretot la part que el kurono num 1 busca a la tae-chan sense rendir-se. Jo l'hagués deixat morir. La part que m'agradava més era l'equip de tokio amb el kurono num 2 junt amb nous aliats que eren fortíssims. No em a molar que salvessin a la gent però bueno, que cullons, els protagonistes sempre es converteixen en bons, que hi farem... I resulta que una geganta de 4 ulls ajuda al kurono1 a trobar-se amb la seva fea nòvia... Indignació! La geganta havia d'esclafar sense remordiments a en Kurono1! I joder, és que al final es troben però després de 5 segons porten al Kurono a la Terra... Et quedes: WAT? Tanta merda per res? A la mierda ya hombre!
Per altra banda les lluites que es marcaven l'equip de Tòquio eren to èpiques,, fins que... La Reika es mor! No! No! No! No! Jodeeeeer per què polles s'ha de morir ella??? (Ja deia jo que durava massa) I hòstia amb la Tae, que no es mor mai! Se'n va a qui sap on ple de perills i no es mor!!!!! More't! More't! Pinche pendeja! Llavors és quan el Kurono 2 es torna OP. Després de matar a tots els alienigenas se'n van a un lloc on els hi fan preguntes aun supermonstre superdopat sabelotodo i sabiondo. Aquest monstre gosa reviure a la reika i clar, el kurono2 es torna feliç però al cap de mig segon la torna a matar. El Kurono2 es torna “mode indignació on” i el monstre el mata... Bé, només una cosa puc dir: AMB LA VIDA DE LA MEVA REIKA NO ES JUGA! Cabron. Així és com s'extingeix la vida del Kurono 2. Clar, els de l'equip també s'indignen.
Finalment, el més fort dels gegants mongos de 4 ulls reta al kurono que encara viu a fer una batalla a mort que decidiria el destí terrícola. Como no, guanya la batalla amb la ajuda d'en Kato i algun membre més. La nau explota i en Kurono i en Kato, com a únics supervivents, tornen a la Terra i clar, tota la gent cridant que són uns herois, que són els putíssims amos, que...I acaba aquí. Ha acaba massa sec per la meva opinió. Haurien d'haver fet un parell o tres capítols de més per aclarir coses. Per exemple: que se'n ha fet dels vampiros?
Res, que encara que hagi criticat molt, que en realitat m'ha agradat moltíssim, totes les paranoies que passen m'han molat molt, llàstima del final, hagués pogut ser una mica més elaborat.
PD: Reika for president!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Confirmo la teoria de que és addictiu: m'he l'he acabat en una setmana, i si hagués pogut llegir més encara hagués tardat menys. Puc dir que és una de les millors sèries que he vist, en tots els aspectes. Aquest autor és una bèstia en la creació de personatges: tots i cadascun dels que apareixen en la sèries són únics, tant en aspecte com, sobretot, en el caràcter. També els dolents, que cada vegada són més paranoics i amb poders més estranys. I a més, no dubta en esborrar-los del mapa si convé, cosa que moltes vegades sembla que els costi als mangakas.
Pel que fa a la història, també és brutal, no es fa pesada en cap moment, és molt dinàmica i amb uns canvis molt bruscs que no t'esperes, a més de que és molt singular i original, amb una temàtica radicalment diferent del que havia vist fins ara. És tot això el que fa que t'enganxis. I no crec, com l'Isshin, que la història s'acabi massa de cop: arriba al punt àlgid i la deixa allà, no perd el temps explicant com tornen a la vida normal i són feliços i mengen anissos, això ja ens ho podem imaginar nosaltres mateixos. Sí que estic d'acord en que no queda clar que eren els vampirs i què merdes feien allà.
Com a dibuixant, també m'ha impressionat l'estil que té l'autor. Al final d'un capítol explicava el procés, en què ell dibuixa els personatges de cada vinyeta i els seus assistents els donen el volum i fan els fons per ordinador. Això fa que sigui molt diferent a la majoria de mangas, que estant fets gairebé completament a mà.
En definitiva, crec que la podem considerar una obra mestra.
Pel que fa a la història, també és brutal, no es fa pesada en cap moment, és molt dinàmica i amb uns canvis molt bruscs que no t'esperes, a més de que és molt singular i original, amb una temàtica radicalment diferent del que havia vist fins ara. És tot això el que fa que t'enganxis. I no crec, com l'Isshin, que la història s'acabi massa de cop: arriba al punt àlgid i la deixa allà, no perd el temps explicant com tornen a la vida normal i són feliços i mengen anissos, això ja ens ho podem imaginar nosaltres mateixos. Sí que estic d'acord en que no queda clar que eren els vampirs i què merdes feien allà.
Com a dibuixant, també m'ha impressionat l'estil que té l'autor. Al final d'un capítol explicava el procés, en què ell dibuixa els personatges de cada vinyeta i els seus assistents els donen el volum i fan els fons per ordinador. Això fa que sigui molt diferent a la majoria de mangas, que estant fets gairebé completament a mà.
En definitiva, crec que la podem considerar una obra mestra.
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638