Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
20.000 missatges!
+7
Gooraa
Victor Kudo
Erwyn14KC
Meina
Takiko
Haok-X
Hanako
11 participantes
Pàgina 1 de 1
20.000 missatges!
Enhorabona, eròtic people!
Avui hem aconseguit els 20.000 missatges a aquest modest fòrum! Gràcies a tots per posar el vostre granet de sorra a aquest projecte i crear aquesta gran família amb tan bon rollo!
Ja podeu anar pensant en propostes per celebrar-ho!! Idees??
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Avui hem aconseguit els 20.000 missatges a aquest modest fòrum! Gràcies a tots per posar el vostre granet de sorra a aquest projecte i crear aquesta gran família amb tan bon rollo!
Ja podeu anar pensant en propostes per celebrar-ho!! Idees??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: 20.000 missatges!
Doncs el meu sera el comentari 20007 è_é Doncs podriem fer cosetes guais!!! com un rol(?) è_é
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Ueeee enhorabona a tots!!! Ronda de sake per a tots!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Doncs moltissimes felicitats a tots!!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Felicitaaaaaaaaats!!!! Que arribem a molts més!
Ja pensaré a veure si se m'acudeix alguna cosa guai per fer, però no solc ser gaire original... XD
Ja pensaré a veure si se m'acudeix alguna cosa guai per fer, però no solc ser gaire original... XD
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Omedeto~~
Avui festa,festa i més festa
I que siguin moooooooooooolts més missatges erotics e.e
Avui festa,festa i més festa
I que siguin moooooooooooolts més missatges erotics e.e
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Ho podem celebrar amb (idees random de la Hanako):
-Concurs de dibuix típic de tota la vida (si se us ocurreix una temàtica nova, sugoi, sinó repetirem alguna que us hagi agradat d'abans)
-Havia pensat en un dibuix sobre el manga de Bleach que consistiria en canviar els diàlegs de, com a mínim, tres pàgines i crear una història nova amb els mateixos dibuixos del Tite. Què us sembla la idea? Agafeu les pàgines que vulgueu del capítol que us doni la gana (mínim 3 pàgines perquè sinó seria pobre i, a més, el Tite fa pàgines sense gaire diàleg) i li canvieu els diàlegs de manera que sigui una cosa nova.
-Concurs de regalar historietes: També es pot fer com un concurs en el que t'apuntes per escriure dues pàgines d'una historieta per a una altra persona. Seria com un amic invisible però del rol: t'apuntes, et toca una persona i escrius un mini-rol per a aquesta persona. No és tampoc mala idea, no?
Bé, se m'ha anat un poc l'olla, però 20.000 missatges s'han de celebrar! A veure què preferiu fer!
-Concurs de dibuix típic de tota la vida (si se us ocurreix una temàtica nova, sugoi, sinó repetirem alguna que us hagi agradat d'abans)
-Havia pensat en un dibuix sobre el manga de Bleach que consistiria en canviar els diàlegs de, com a mínim, tres pàgines i crear una història nova amb els mateixos dibuixos del Tite. Què us sembla la idea? Agafeu les pàgines que vulgueu del capítol que us doni la gana (mínim 3 pàgines perquè sinó seria pobre i, a més, el Tite fa pàgines sense gaire diàleg) i li canvieu els diàlegs de manera que sigui una cosa nova.
-Concurs de regalar historietes: També es pot fer com un concurs en el que t'apuntes per escriure dues pàgines d'una historieta per a una altra persona. Seria com un amic invisible però del rol: t'apuntes, et toca una persona i escrius un mini-rol per a aquesta persona. No és tampoc mala idea, no?
Bé, se m'ha anat un poc l'olla, però 20.000 missatges s'han de celebrar! A veure què preferiu fer!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Sugoooooi m'encanta la segona idea! Tot i que jo no sóc gaire original ni tenc gaire inspiració, pot ser moooolt divertit lo de canviar els diàlegs del manga! Jo voto per aquesta idea! ^^
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Felicitaaaaaaaaaatsss
Bé, jo com fa temps, vaig propossar fer un concurs de dibuix però d'un personatje de videojocs (del videojoc que sigui) i em preguntava si la idea us agradava ^^
Bé, jo com fa temps, vaig propossar fer un concurs de dibuix però d'un personatje de videojocs (del videojoc que sigui) i em preguntava si la idea us agradava ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
A mi m'agrada lo dels diàlegs però només puc pensar en dir coses molt idiotes xD
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jo em sento igual per em decanto pels dialegsShizen Eriksen escrigué:A mi m'agrada lo dels diàlegs però només puc pensar en dir coses molt idiotes xD
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Felicitats fòrum!!!!!
Això de canviar els diàlegs pot ser moooooooolt èpic! Voto per que ho fem. Les historietes personalitzades també és molt bona idea, però ja que d'aquí poc farem l'amic invisible podríem guardar-ho per més endavant, el mateix pel concurs de dibuix. La idea del videojoc està guai, tot i que no en sé gaire, de videojocs. També he pensat que podríem fer-ho de dibuixar escenes de Bleach.
Això de canviar els diàlegs pot ser moooooooolt èpic! Voto per que ho fem. Les historietes personalitzades també és molt bona idea, però ja que d'aquí poc farem l'amic invisible podríem guardar-ho per més endavant, el mateix pel concurs de dibuix. La idea del videojoc està guai, tot i que no en sé gaire, de videojocs. També he pensat que podríem fer-ho de dibuixar escenes de Bleach.
M'encantes les 3 idees són geniaaals!! Tot hi que la que més es la 2a, aixo de canviar les paraules que diuen a algunes pagines del manga mola moltt!! Podem riure molt!! xDDDDDDD
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Pfff 20000 missatges es diu prompte. Segur que amb l'arribada de haok el nombre es va incrementar rapidament. Seguiu aixi i ho tornarem a festejar als 25000(?)
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
yeah partyhard!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Seeeee, a mi m'agraden les 3 idees! La típica de dibuix m'està bé, però, això mateix penso:
La dels diàlegs manga pot estar bé!! Segur que és divertit i ens fem unes rises ^^ No solc ser gaire original en aquestes coses, però miraré de provar-hoMoules escrigué:Les historietes personalitzades també és molt bona idea, però ja que d'aquí poc farem l'amic invisible podríem guardar-ho per més endavant, el mateix pel concurs de dibuix.
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!