Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Promos
+3
Meina
Erwyn14KC
Haok-X
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Promos
Bueno obro aquest post per compartir amb vosaltres les promos de animes, ja siguin series o pelis que estan per ser estrenades! Espero que trobeu alguna que os pugui interessar!
VOLLEYBALL HAIKYU!!
SPACE DANDY
MAKOTO SHINKAI
AMAZING TWINS
PUPA
PERSONA 3
VOLLEYBALL HAIKYU!!
SPACE DANDY
MAKOTO SHINKAI
AMAZING TWINS
PUPA
PERSONA 3
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Promos
Un anime de voleeeeeeeei *O* Que guaaaiiii!!! Quan surti, me'l miraré!! O si més no, estarà a pendents~ Arigatouu n.n
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Com es nota que sóm germanes xDDDDD quan l'he vist he pensat com tuuu!! Es que voley mola tant!!Erwyn14KC escrigué:Un anime de voleeeeeeeei *O* Que guaaaiiii!!! Quan surti, me'l miraré!! O si més no, estarà a pendents~ Arigatouu n.n
Makoto shinkai, també sembla molr xuloooo!!
El que també he de veure, que ja ho havia comentat la Momo, i que feia molt bona pinta es el de Pupa!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
M'he mirat un poc per damunt les promos i no n'hi ha cap que es mereixi la meva aprovació i el segell de "anime que em miraré" de la Hanako. Basicament, molts bons efectes i el que vulguis però poques katanes. Així va el món...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
A mi tampoc m'ha convençut cap, però la de Makoto Shinkai m'encanta la qualitat de dibuix, em recorda a estudi Ghibli i m'ha fet gràcia xD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Aquí teniu també un altre vidéo on posa la informació i unes imatges de cada anime. A mi m'ha anat bé per veure-ho tot en general i comparar-los un poc.
Hanako- Administrador
Hi han animes que només veient les fotos, sense informació, no tens ni puta idea de que va. Per exemple, la de Wake Up Girls! Pot anar desde una orgia yuri fins acabar totes mortes xDHanako escrigué:Aquí teniu també un altre vidéo on posa la informació i unes imatges de cada anime. A mi m'ha anat bé per veure-ho tot en general i comparar-los un poc.
La de Lupin III vs Detectiu Conan la vull veure >.<
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Per aixo et deixo aquesta info amb totes, totes les series ovas i dies de emisio de la temporada de hivern: http://i4.minus.com/iEGQjOD6GZE9s.jpgHanako escrigué:Aquí teniu també un altre vidéo on posa la informació i unes imatges de cada anime. A mi m'ha anat bé per veure-ho tot en general i comparar-los un poc.
Uooooooooooooooooooooooooooooo!! Com mola
De totes la que més m'ha cridat l'atenció és Houzuki no Reitetsu. Un déu sàdic salvarà la temporada d'animes...
Després també m'han cridat un poc l'atenció Nobunaga the Fool, però l'argument sembla una puta broma. Tot anava bé fins que ha aparegut la tia i després el Leonardo Da Vinci. Què hi pinta el Da Vinci a un anime?? En sèrio... vaja bodri xDD
Altra que m'ha cridat mitjanament l'atenció ha estat Inari, Konkon, Koi Iroha, sobretot pel disseny, perquè el que és l'argument crec que també deixa molt a desitjar.
Per acabar, Noragami tampoc pinta malament, però espero que sigui alguna cosa més que un anime d'una tia que plora i un tio que la salva o serà molt avorrit...
De totes la que més m'ha cridat l'atenció és Houzuki no Reitetsu. Un déu sàdic salvarà la temporada d'animes...
Després també m'han cridat un poc l'atenció Nobunaga the Fool, però l'argument sembla una puta broma. Tot anava bé fins que ha aparegut la tia i després el Leonardo Da Vinci. Què hi pinta el Da Vinci a un anime?? En sèrio... vaja bodri xDD
Altra que m'ha cridat mitjanament l'atenció ha estat Inari, Konkon, Koi Iroha, sobretot pel disseny, perquè el que és l'argument crec que també deixa molt a desitjar.
Per acabar, Noragami tampoc pinta malament, però espero que sigui alguna cosa més que un anime d'una tia que plora i un tio que la salva o serà molt avorrit...
Hanako- Administrador
Persona 3?Haok-X escrigué:
PERSONA 3
Recentment he adquirit el joc, per la psp, tot i que encara no hi he pogut jugar. Saps si explica la mateixa història? Perquè no m'agradaria fastidiarme el joc.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Ni idea Kami, per cert a tot els amants de Sao, han enunciat una nova temporada!
Yeah, ahir amb la OVA de SAO va sortir el trailer de Sword Art Online II. El joc es dirà Gun Gale Online, de shooters i dir que el Kirito canviarà de sexe
Aqui deixo la promo del anime que porto esperant des de fa moltíssim, Nisekoi.
Aqui deixo la promo del anime que porto esperant des de fa moltíssim, Nisekoi.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640