Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Un cosplay de Harribel com cal
+4
Hanako
Kenpachi Nafi
Victor Kudo
IchigoBankai
8 participantes
Bleach en català! :: Bleach :: Imatges
Pàgina 1 de 1
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Re: Un cosplay de Harribel com cal
Pongame tres de esas!
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Perquè ensenya teta? Puta merda de societat patriarcal, de babosos que la fomenten i de ties amb necessitat d'acceptació que l'alimenten.
mort a la publicitat amb só que m'asusta
Estic molt d'acord amb la Nafi.
Per començar (i amb perdó) però no entendré mai la necessitat que té una tia de fer-se un cosplay així, simplement se'l fa perquè la mirin, però després si els tios li van al darrere i se li posen babosos es queixarà.
Per a mi el cosplay és tracta d'identificar-se amb el personatge que has triat i dubto molt que algú es pugui identificar amb la Haribel. Vull dir... la Haribel té un gran paper dins Bleach? És un personatge que es faci estimar? La veritat és que a mi no em va dir res, ni tan sols té collons de guanyar al Shiro, ja veus quin gran personatge... És un personatge per mostrar teta i punt.
A partir d'aquí, el que diu la Nafi. Però bé, tothom és lliure de fer el que vulgui, per descomptat.
Per començar (i amb perdó) però no entendré mai la necessitat que té una tia de fer-se un cosplay així, simplement se'l fa perquè la mirin, però després si els tios li van al darrere i se li posen babosos es queixarà.
Per a mi el cosplay és tracta d'identificar-se amb el personatge que has triat i dubto molt que algú es pugui identificar amb la Haribel. Vull dir... la Haribel té un gran paper dins Bleach? És un personatge que es faci estimar? La veritat és que a mi no em va dir res, ni tan sols té collons de guanyar al Shiro, ja veus quin gran personatge... És un personatge per mostrar teta i punt.
A partir d'aquí, el que diu la Nafi. Però bé, tothom és lliure de fer el que vulgui, per descomptat.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako vas equivocada això no és cap Cosplay fet per una fan, i aquesta tia segurament no sap ni de que va Bleach, són noies amb bon físic que son pagades per fer de Cosplayers, en el qual els hi fan tot el cosplay, i elles només posen i guanyen diners.
Per altre banda jo sempre he odiat a les putes posers que es cosplayen per diners, estaran molt bones, però em fan sentir insultat.
Per altre banda jo sempre he odiat a les putes posers que es cosplayen per diners, estaran molt bones, però em fan sentir insultat.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Jo opino que s'ha fet un cosplay cenyit a lo que tite kubo va dibuixar al manga. Va tal qual. Independentment de lo porca (o no) que sigui la noia. xD
Doncs jo trobo que el cosplay es fabulos
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Doncs sí.IchigoBankai escrigué:Jo opino que s'ha fet un cosplay cenyit a lo que tite kubo va dibuixar al manga. Va tal qual. Independentment de lo porca (o no) que sigui la noia. xD
No entenc a què vénen aquests comentaris, quan totes suspirau com a loques quan veieu un tio sense camiseta.
M'has tret la paraula. Potser aquesta no l'interessa el cosplay i de més, però el que es tracta és de clavar el personatge i ho fa.Minato escrigué:Doncs sí.IchigoBankai escrigué:Jo opino que s'ha fet un cosplay cenyit a lo que tite kubo va dibuixar al manga. Va tal qual. Independentment de lo porca (o no) que sigui la noia. xD
No entenc a què vénen aquests comentaris, quan totes suspirau com a loques quan veieu un tio sense camiseta.
L'altre dia vareu passar una foto d'un Ichigo to cachas i fibroso on totes les noies del món babejan amb ell. Però que té de dolent? en aquest tipus de fotografies el que compta és clavar el cosplay.
Per qui no sapiga quina és la foto del ichigo cachas:
- Spoiler:
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Victor Kudo escrigué:Pongame tres de esas!
- 3 de esas:
Debat resolt Minato i Eric, és tal com diem.
Sí, tenen raó, el cosplay es tal com es la obra original i la tia esta bona, ami l'únic que em fa ràbia es que sigui una poser.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811