Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
El hobbit II
+2
Gooraa
Hanako
6 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
El hobbit II
Ahir vaig anar a veure la segona part de la trilogia d'El hobbit i, com que alguns ja també l'heu vist, és per comentar què us ha assemblat.
- Spoiler:
BODRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
Em sap com a greu però no em va agradar massa, és més, se'm va fer molt pesada. El ritme de la peli és massa lent, relleno per doquier: què pinta la Kate de Lost fent d'elfa i tenint un rollete estrany amb el Legolas i després anant-li darrere a un enano? En serio, vaja puta pèrdua de temps! No m'interessa una merda, Peter Jackson, els rolletes amorosos èlfics, cony!! No t'inventis coses!! De fet, que surti el Legolas ja m'indigna perquè només és una estratègia perquè les fangirls vagin a veure la peli (i això que al Legolas se li nota molt que han passat 10 anys).
Tot el rollo del Gandalf a les runes aquelles... molt estrany. Ho vaig estar comentant amb el Minato i mira, encara té un pase, perquè al llibre el Gandalf parteix i no es torna a saber res d'ell fins el final. M'agrada mínimament que s'inventi un poc què fa mentre els enanos estan pel món intentant arribar a la muntanya, però també se'm va fer pesat.
En general, la peli em va semblar relleno absolut. Si no hagués ficat tanta merda inventada podria haver-ho fet en dues pelicules perfectament Però no sé perquè putes em queixo perquè, evidentment, aniré a veure la tercera...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: El hobbit II
- Spoiler:
- De veritat? Doncs a mi em va encantar! Vaig trobar que l'ambientació era genial, el paissatge MOLT currat igual que els personatjes, i sortia en Legolas!
A mi em va encantar la part quan son a la muntanya i han d'esperar a l'última llum del dia, que es la lluna, per poder obrir la porta. En aquell moment, vaig veure el paisatge tan, però TAN ben fet que vaig al·lucinar.
En resum, em va encantar, absolutament tot, tot i que al final s'em va fer una mica llarga, com l'anterior... però no paxa ná
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Crec que el problema està en haver-nos llegit el llibre.
El llibre en qüestió no explica què fa en Gandalf, només veus que desapareix i que apareix més tard. I clar, veure que afegeixen tant de "relleno" de part den Gandalf, i que fiquen coses que no surten
Ara bé, pensant-ho fredament, aquestes coses també enriqueixen la peli, i fan que tingui un poc més de pes.
Valoració global: molt millor que qualsevol altra pel·lícula que hagin estrenat enguany, però no arriba a l'alçada d'El senyor dels anells.
El llibre en qüestió no explica què fa en Gandalf, només veus que desapareix i que apareix més tard. I clar, veure que afegeixen tant de "relleno" de part den Gandalf, i que fiquen coses que no surten
- Spoiler:
- (Legolas + xurri, l'emboscada al riu on claven la fletxa a en Kili, el que es separin dos grups de nans i el que es queda sigui atacat...)
Ara bé, pensant-ho fredament, aquestes coses també enriqueixen la peli, i fan que tingui un poc més de pes.
Valoració global: molt millor que qualsevol altra pel·lícula que hagin estrenat enguany, però no arriba a l'alçada d'El senyor dels anells.
H
- Spoiler:
- anako, penso exactament igual que tu, no em va agradar gens... trobo que l'adaptació es pèssima, no només es patillen un munt de coses(que es algo que encara ho accepto),però que pillin les coses que surten al llibre i les canviin això no m'agrada, jo vaig anar a veure la peli per riure a l'escena que els nans coneixen el Beorn i allo a la peli no va sortir, es van patillar la part del Beorn x2000, quina basura... que em tornin els diners, i la part del Drac...no te la mateixa essencia del llibre, però mira encara era entretinguda,però al final se'm va fer una mica pesada
- Spoiler:
- Exacte, Samael, es suposa que entren de dos en dos, o alguna cosa així i li prenen el pèl!!
Però vaja, siguem realistes i oblidem que existeix el llibre. La veritat és que és una peli prou bona.
- Spoiler:
- Per aquest mateix motiu mai em llegeixo els llibres, per veure la pel·lícula amb altres ulls i no fixar-me en l'adaptació, que sempre és pèssima es vulgui o no. Vaig aprendre la lliçó amb Cazadores de Sombras, jo no m'havia llegit el llibre i m'havia encantat la pel·lícula, però amigues meves van sortir decepcionades del cine quan deien que l'adaptació era penosa, que faltaven personatges com el Presidente Miau (Qui s'hagi llegit el llibre ho sabrà suposso xD) o coses que s'havien saltat, o fins i tot coses el segon llibre allà ficades. Desde llavors vaig dir: Millor no llegir el llibre i conformar-se amb la pel·lícula, i si vols llegir el llibre i no decepcionar-te, ignora la peli.
Gooraa- Ex-capità guineu
Gooraa escrigué:
- Spoiler:
Per aquest mateix motiu mai em llegeixo els llibres, per veure la pel·lícula amb altres ulls i no fixar-me en l'adaptació, que sempre és pèssima es vulgui o no. Vaig aprendre la lliçó amb Cazadores de Sombras, jo no m'havia llegit el llibre i m'havia encantat la pel·lícula, però amigues meves van sortir decepcionades del cine quan deien que l'adaptació era penosa, que faltaven personatges com el Presidente Miau (Qui s'hagi llegit el llibre ho sabrà suposso xD) o coses que s'havien saltat, o fins i tot coses el segon llibre allà ficades. Desde llavors vaig dir: Millor no llegir el llibre i conformar-se amb la pel·lícula, i si vols llegir el llibre i no decepcionar-te, ignora la peli.
A mi em va passar amb Els jocs de la Fam. Em vaig llegir el primer llibre i després de la peli em vaig quedar amb una cara de... Vaig trobar a faltar moltíssimes coses!! La de En Llamas no la he vista, però m'he llegit el llibre, també xDD Segurament l'acabaré mirant encara que diguin que és molt millor el llibre xD
Per altre banda:
El Hobbit II la vaig veure aquest dilluns, en 3D.
- Spoiler:
- A veure, a mi m'ha agradat i a la vegada no XDDD Estava prou bé, però he trobat que sobraven coses... Hi he trobat massa relleno. Jo no m'he llegit el llibre, però m'ha dit una amiga que es veu que no hi sortia res d'en Legolas, ni la elfa, que hi han afegit coses. Bueno.. veient el Legolas he trobat a faltar un munt l'Aragorn XDD No se m'ha fet pesada, però hi havia moments que tenia la sensació que no avançava en la història. M'ha agradat però és això; coses que sobren.
P.D: Em vaig endur cada susto, amb les aranyes XDDDDDDDD Quan em pensava que ja les havien matat a totes, n'apareixa una altra per aquí o per allà XD I en 3D....
Per cert, us vareu fixar que la veu del germà d'en Kili (no recordo com es diu XDDD) era la d'en Marc Zanni? n.n
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
- Spoiler:
- A mi les aranyes em dan donar moltíssim fàstic... Per aquella part hi havia vegades que em tapava els ulls perque els hi tinc certa mania a les aranyes... I la de En Llamas encara no l'he vista, però també faig això de veure la peli i el llibre no per no emportar-me decepcions xD
De veritat era la d'en Marc Zanni? No m'hi vaig fixar!
Gooraa- Ex-capità guineu
Gooraa escrigué:
- Spoiler:
A mi les aranyes em dan donar moltíssim fàstic... Per aquella part hi havia vegades que em tapava els ulls perque els hi tinc certa mania a les aranyes... I la de En Llamas encara no l'he vista, però també faig això de veure la peli i el llibre no per no emportar-me decepcions xD
- Spoiler:
- A mi tambéeeeeeeeeee Sí que vaig tancar els ulls varies vegades xDDD
Gooraa escrigué:De veritat era la d'en Marc Zanni? No m'hi vaig fixar!
Sí! n.n De fet, a la primera pel·lícula ja m'ho havia semblat, que era la seva
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
- Spoiler:
- A mi personalment trobo que es passen una mica amb els efectes i la saga en general em fa pena que un llibre com el hobbit n'hagin fet tantes pelúcles com els tres llibres del senyor dels anells. Tant això com l'aparició del Legolas i la elfa es pur merchandising.
En quant al Gandalf, això no surt al hobbit però si al senyor dels anells. S'explica més o menys que va passar mentre el Gandalf s'ausentava de la companyia del Hobbit. A més jo jugava al joc de rol del senyor dels anells i hi havia una història muntada sobre el que passa i de moment sembla que sigui aixi. No dic res mes muahaha.
I tampoc m'agrada lo de la "fletxa negra". Però en fi
I si, a mi també em va semblar q era el marc zanni :P
Banknana- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 28
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako