Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Regals Amic Invisible 2013!
+8
Javi Ciffer
IchigoBankai
Takiko
Momo
Moules
Meina
Erwyn14KC
Hanako
12 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Regals Amic Invisible 2013!
REGALS DE L'AMIC INVISIBLE 2013!!
I a sota d'aquest Kon ataviat per a l'ocasió, ja podeu anar penjant els vostres regals de l'amic invisible 2013!!! Moltes gràcies a tots per participar, per la il·lusió que hi heu posat i pel temps que heu invertit
Regals eròtics, regals eròtics!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Regals Amic Invisible 2013!
A mi m'ha tocat...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LA MOMO!!
He fet el dibuix perquè sinó em semblava molt poquet.. Tot i que em continua semblant poc, desitjo de tot cor que t'agradi!!
Bon Nadal!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LA MOMO!!
- Spoiler:
Jo sóc molt indecisa, no sabia quina versió et podia agradar més xD No canvien gaires coses de l'una a l'altre però..totes semblen igualsBé, tria tu mateixa la que més t'agradi xDDD- Spoiler:
No m'ha quedat massa bé, però.. Bé, hi he posat il·lusió >_<
He fet el dibuix perquè sinó em semblava molt poquet.. Tot i que em continua semblant poc, desitjo de tot cor que t'agradi!!
Bon Nadal!!
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Doncs a mi m'ha tocat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EL VICTOOOR :mronion:
Espero que t'agradi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EL VICTOOOR :mronion:
Espero que t'agradi
- Regaaal!!:
- No soc gens bona dibuixant i fen coses a l'ordinador, però quan van dir que el regal es podia fer per donar a ma al JW doncs vaig decidir fer-te aixo:
Un clauer amb una pilota de futbol i un haori de capità de la 5a, els pots posar junts o separats!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Bé, el meu eròtic i ultra sexy amic invisible és....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LA TAKIKOOOOOOOOOO!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LA TAKIKOOOOOOOOOO!!
- Spoiler:
Com suposo que és més que evident, et volia fer un mini peluix de l'Urahara eròtic, però em vaig quedar sense tela per la pell. Quan vaig anar a comprar-ne de color pell... va ser una puta odissea, perquè el que he comprat fins ara no em servia i els altres eren massa foscos, només apte per a personatges molt chamaquitos.
Després de fer-me totes les tendes de tela de Palma vaig tornar a casa d'aquest mode-----> Vaig seguir pensant en altres coses fetes a mà i vaig pensar "I si li faig alguna cosa que, en comptes que sigui per decorar, que sigui útil i que pugui fer servir?"
Vaig anar pensant en coses útils, vaig pensar en fer-te una cartereta en forma del barret de l'Urahara però no hauria estat massa còmoda de fer servir i finalment em va venir al cap la idea de fer-te una bossa. Però no una bossa qualsevol... una bossa de la Cinquena Divisió (no sabia si fer-te-la de la Dotzena, però com que al fòrum ets de la Cinquena i el Hirako t'encanta em vaig decantar per aquesta divisió).
I aquí la tens! L'he feta jo des de 0! Espero que t'agradi i, sobretot, que et sigui útil!
Si vols veure imatges del procés: http://hanakoukitake.blogspot.com.es/2013/12/fifth-squad-bag-for-secret-santa.html
També t'he de dir que no està del tot acabada, li falta el sistema de tancament, però no sabia quin et seria més còmode: si un botó, una cremallera o si t'estimes més que no es tanqui. Tu tries!! ^^
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
A mi m'ha tocat....... el SAMAEL!
Segurament haguessis preferit alguna cosa més original... però com que d'original en sóc ben poc, he preferit fer un dibuix senzill però treballat:
Per si no queda clar, el del mig és el personatge del rol amb els anteriors capitans de la 12a. La qualitat d'imatge és nefasta perquè li he hagut de fer una foto, sóc tant intel·ligent que l'he fet en DIN-A3 i no el podia escanejar. Quan pugui el pujaré en millor qualitat. Espero que t'agradi, perquè no s'accepten devolucions. Bon Nadal!
Segurament haguessis preferit alguna cosa més original... però com que d'original en sóc ben poc, he preferit fer un dibuix senzill però treballat:
- Spoiler:
Per si no queda clar, el del mig és el personatge del rol amb els anteriors capitans de la 12a. La qualitat d'imatge és nefasta perquè li he hagut de fer una foto, sóc tant intel·ligent que l'he fet en DIN-A3 i no el podia escanejar. Quan pugui el pujaré en millor qualitat. Espero que t'agradi, perquè no s'accepten devolucions. Bon Nadal!
Abans de res... M'ENCANTA ER-CHAAAAAAAAAAAAAN
I ara el meu regal! A mi m'ha tocat...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
L'ERIC!
Abans de res dir-te que he tingut un petit problema amb el regal (pero no t'espantis, eh) i es que el regal esta en pdf i no se com cony pujar-lo, aixi que t'ho enviare pel correu i et deixo aqui un recorte de pantalla xD
I ara el meu regal! A mi m'ha tocat...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
L'ERIC!
Abans de res dir-te que he tingut un petit problema amb el regal (pero no t'espantis, eh) i es que el regal esta en pdf i no se com cony pujar-lo, aixi que t'ho enviare pel correu i et deixo aqui un recorte de pantalla xD
- Spoiler:
- Pensava que fent tu bachillerat artistic no et sorprendria gaire un dibuix, aixi que he decidit aprofitar el dibuix que et vas fer per el teu personatge i fer-lo en versio digital repassant-lo per complet i mirant quins colors s'hi asemblaven mes als que tu havies posat, potser no sigui molt original pero en el seu moment em va semblar bona idea, per si et fa il·lusio tenir una versio digital del teu personatge
Bon nadal Quincy!
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Lo primer de tot dir que m'ha fet molta il·lusió fer aquest regal, malgrat no m'ha quedat tan bé com m'agradaria ù.ú
A mi m'ha tocat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
És un dibuix molt eròtic sobre la millor divisió de totes!!! Cinquena Power!!! He de dir que dibuixar no és lo meu, però hi he posat tota la il·lusió del món! Quedat més amb la idea que amb com ha quedat ^^'
També he de dir que hi ha una errada molt greu al dibuix que em vaig adonar quan ja l'estava pintant... M'he deixat el haori del Victor! Ho sento molt Erwyn i Taicho!!!
I tinc un segon regal que acabo de fer ara mateix! jeje
Vos presento el ball oficial de la Cinquena Divisió!!! :crit:
Per fi he pogut editar el video, vam estar molt de temps assatjant, preparant la coreografia... som una Divisió genial!
A mi m'ha tocat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
L'ERWYN!!!
- Regal:
És un dibuix molt eròtic sobre la millor divisió de totes!!! Cinquena Power!!! He de dir que dibuixar no és lo meu, però hi he posat tota la il·lusió del món! Quedat més amb la idea que amb com ha quedat ^^'
També he de dir que hi ha una errada molt greu al dibuix que em vaig adonar quan ja l'estava pintant... M'he deixat el haori del Victor! Ho sento molt Erwyn i Taicho!!!
I tinc un segon regal que acabo de fer ara mateix! jeje
Vos presento el ball oficial de la Cinquena Divisió!!! :crit:
Per fi he pogut editar el video, vam estar molt de temps assatjant, preparant la coreografia... som una Divisió genial!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
REGAAAAAAAAAALITUUUU
Ohh que bé, que èpics i que macos tots!
A mi m'ha tocat....
.
.
.
.
.
.
LA HANAKO!!!
Moltes vegades m'has preguntat perque no escric al rol i l'altre dia vam estar parlant sobre la meva novel·la.
AQUÍ TENS EL MEU REGAAAAAAAL!!:
https://www.dropbox.com/s/p3fq37y6entkvwq/AMIC%20INVISIBLE%202013%21.pdf
Em vaig emocionar quan em va tocar el teu nom jajaja
Si t'agrada et puc passar la novel·la per privat
Ho he fet amb tota la meva il·lusió. Desitjo que t'agradi!
A mi m'ha tocat....
.
.
.
.
.
.
LA HANAKO!!!
Moltes vegades m'has preguntat perque no escric al rol i l'altre dia vam estar parlant sobre la meva novel·la.
AQUÍ TENS EL MEU REGAAAAAAAL!!:
https://www.dropbox.com/s/p3fq37y6entkvwq/AMIC%20INVISIBLE%202013%21.pdf
Em vaig emocionar quan em va tocar el teu nom jajaja
Si t'agrada et puc passar la novel·la per privat
Ho he fet amb tota la meva il·lusió. Desitjo que t'agradi!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
L'afortunat/da és
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MEINA :dutxa:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MEINA :dutxa:
- REGAL:
He borrat el video per reclamacions de copyright així que us deixo 10 hores de trololo xD
Editat per darrera vegada per Javi Ciffer el Dj 26 Des 2013 - 23:41, editat 2 cops en total
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
- Meina:
- Sugoooooooooooooooooooooooooooi :love:m'encanta, irradia mooooooooooooooooolta eroticitat, moltissimes graciiiies! :hug:Tinc ganes de poder tenir aquests claures tan genials *^*
Doncs a mi m'ha tocat:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
IchigoBankai!
Com a desastre number one fent manualitats que soc he decidit possar a proba les meves poques habilitats amb l'ordinador fent això:
- regal:
He de dir que la noia és tope kawaii (Lala *^*) i el Chopper em va semblar molt guay >.< i no se si t'agradara però et puc assegurar que és 110% erotic ;)Espero que t'agradi i bon nadal!
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
A mi m'ha tocat . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EN MOULES!
Espero que t'agradi moltíssim el regal, no sabia que fer-te i vaig recurrir a la meva especialitat >.< I llegeix la descripció del vidÉo!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EN MOULES!
Espero que t'agradi moltíssim el regal, no sabia que fer-te i vaig recurrir a la meva especialitat >.< I llegeix la descripció del vidÉo!!
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
A mi m'ha tocat...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Javi!
Espero que t'agradi aquest Ulquiorra
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Javi!
Espero que t'agradi aquest Ulquiorra
- Spoiler:
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Victor Kudo moltes gràcies!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
I un dia més tard arriba el meu regal,perdoneu el retràs, però el ordenata va implosionar i no vaig poder fer res de res...
Bé, per eliminació podeu deduir de qui soc l'amic invisible però per si us fa pal mirar-ho, jo li he fet el regal a la Gooraa(quina novetat)
Així que et deixo aquí el regalazo i espero que et moli a tu i a la resta de curiosos que vulguin catarlo.
Bé, per eliminació podeu deduir de qui soc l'amic invisible però per si us fa pal mirar-ho, jo li he fet el regal a la Gooraa(quina novetat)
Així que et deixo aquí el regalazo i espero que et moli a tu i a la resta de curiosos que vulguin catarlo.
- Spoiler:
- https://www.youtube.com/watch?v=KmavLkt1sBw
Se que el vídeo és superlamentable però és que era la intenció.
Samael escrigué:I un dia més tard arriba el meu regal,perdoneu el retràs, però el ordenata va implosionar i no vaig poder fer res de res...
- Spoiler:
https://www.youtube.com/watch?v=KmavLkt1sBw
Se que el vídeo és superlamentable però és que era la intenció.
M'ha encantat xDDDDDDDD És boníssim, i em pixo al final, is Gooraa, all was a joke, mani speling problems XDDDDDDDDDDD Moltíssimes gràcies, m'ha encantat
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Volia donar l'enhorabona a tothom pels seus regals! En general estan super currats i són super xulos!!!
I especialment vull donar les gràcies a la Hanako perquè el seu regal està super currat i és hiperultramegaguay! I molt eròtic! (tot el de la cinquena és eròtic ) Moltes gràcies, m'ha encantat!^^
I especialment vull donar les gràcies a la Hanako perquè el seu regal està super currat i és hiperultramegaguay! I molt eròtic! (tot el de la cinquena és eròtic ) Moltes gràcies, m'ha encantat!^^
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara